Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku kotonaan juhannuksen?

Vierailija
04.06.2025 |

Kukaan?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, vaikka on mulla mökkikin. Juhannuksena on ötököitä, ja kaikki mökkinaapurit takuuvarmasti paikalla. Sitten pikkupäissään halutaan rupatella. Minä en halua, ja kokemuksesta tiedän, että pieni rivariyhtiömme on täysin autio juhannuksena. Saa grillata ihan omassa rauhassa, käydä yksin uimassa lähilammessa, nauttia hiljaisuudesta.

Vierailija
22/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin olen ollut muualla juhannuksenakaan. Olen kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ns. juhlapäivä ollut vuosikymmeniin minkäänsortin juhlan aihe. Jouluaatto tulee vielä vietettyä olemassa olevan perheen kanssa, muut juhlapäivät eivät eroa arjesta mitenkään.

Vierailija
24/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kotona. Emme juhli tms. Ihan tavallinen vkonloppu.

Vierailija
25/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä kai muutakaan voi tehdä kun ei naisille kelpaa. Kunnollisena ja hyvänä miehenä tulee oltua yksin muutkin juhlapyhät.

Vierailija
26/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vain :D 

Vierailija
27/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan kun lapset kavereineen menevät mökille

Vierailija
28/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus, mitä se on? Vain yksi viikonloppu kesässä. Voin grillata, uida, saunoa ja ryypätä ystävien kanssa jokaikinen viikonloppu, miksi käyttäisin siihen juhannuksen. 3 päivää vapaata, lähden ulkomaille.

Vierailija
29/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kotona. Lämmitetään savusauna joka päivä ja pulikoidaan järvessä. Pari kaveria tulee kylään, grillataan ja rentoudutaan.

Vierailija
30/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luultavasti olen ellen extempore mene naapuriile grillaamaan, päätän vasta  silloin. 

Vierailija
31/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä luulist, koko kansa siirtyisi muualle. kaupunkiloma ihanaa, hiljaisempaa, rannat hiljaisempia, luontoa on joka kaupungissa.

sitten ne jotka asuu omakotitalossa,mikäs siellä on ollessa.

Vierailija
32/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kotona. Systeri todennäköisesti kutsuu mökille mutta siellä on sen lasten perheet kuitenkin niin tuskin menen. 

Ehkä voin kutsua jonkun kaverin grillaamaan pihalle. Tai sit oon vaan itsekseni.

Vierailija
33/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kotosalla ollaan mutta koti on maaseudulla pienen rannikkokaupungin ulkopuolella, eli periaatteessa asun "mökillä" vuoden ympäri.

Vierailija
34/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen yksiössäni, en ole koskaan juhlinut juhannusta erityisesti. Samanlainen päivä kuin muutkin.

Vierailija
35/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En ole ikinä edes juhannusta silleen viettänyt. Ei se ole kuin pidempi viikonloppu toisten joukossa. 

Vierailija
36/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jollen ol synnäril :D

Kiva ois kyl päästä pikkusen kans viettää juhannust kotii, mut kattoo ny kui käy

Vierailija
37/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussit ei kulje, niin ei pääse juuri minnekään. Oishan se kiva käydä jossain, mutta onneksi on järvi ja luonto lähellä, niin voi käydä piknikillä yksinkin.

Vierailija
38/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän pakanajuhlan kotona juhannustaikoja tehden. Veden Jumala Ahti ottaa omansa.

Vierailija
39/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan, tarkoituksena käydä pelaamassa golfia, grillataan, käydään fillaroimassa ja istumassa terassilla/jätskillä jne.

Vierailija
40/45 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Pelailen mieluummin pleikkaria kaikessa rauhassa kuin lähden mökille homehtumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi