Onko täällä joku kotonaan juhannuksen?
Kommentit (45)
Hyvin harvoin olen ollut muualla juhannuksenakaan. Olen kotona.
Ei ole mikään ns. juhlapäivä ollut vuosikymmeniin minkäänsortin juhlan aihe. Jouluaatto tulee vielä vietettyä olemassa olevan perheen kanssa, muut juhlapäivät eivät eroa arjesta mitenkään.
Olemme kotona. Emme juhli tms. Ihan tavallinen vkonloppu.
Ei tässä kai muutakaan voi tehdä kun ei naisille kelpaa. Kunnollisena ja hyvänä miehenä tulee oltua yksin muutkin juhlapyhät.
Kotona ollaan kun lapset kavereineen menevät mökille
Juhannus, mitä se on? Vain yksi viikonloppu kesässä. Voin grillata, uida, saunoa ja ryypätä ystävien kanssa jokaikinen viikonloppu, miksi käyttäisin siihen juhannuksen. 3 päivää vapaata, lähden ulkomaille.
Tottakai kotona. Lämmitetään savusauna joka päivä ja pulikoidaan järvessä. Pari kaveria tulee kylään, grillataan ja rentoudutaan.
Minä luultavasti olen ellen extempore mene naapuriile grillaamaan, päätän vasta silloin.
mitä luulist, koko kansa siirtyisi muualle. kaupunkiloma ihanaa, hiljaisempaa, rannat hiljaisempia, luontoa on joka kaupungissa.
sitten ne jotka asuu omakotitalossa,mikäs siellä on ollessa.
Varmaan kotona. Systeri todennäköisesti kutsuu mökille mutta siellä on sen lasten perheet kuitenkin niin tuskin menen.
Ehkä voin kutsua jonkun kaverin grillaamaan pihalle. Tai sit oon vaan itsekseni.
Juu, kotosalla ollaan mutta koti on maaseudulla pienen rannikkokaupungin ulkopuolella, eli periaatteessa asun "mökillä" vuoden ympäri.
Kotona olen yksiössäni, en ole koskaan juhlinut juhannusta erityisesti. Samanlainen päivä kuin muutkin.
Minä. En ole ikinä edes juhannusta silleen viettänyt. Ei se ole kuin pidempi viikonloppu toisten joukossa.
Juu, jollen ol synnäril :D
Kiva ois kyl päästä pikkusen kans viettää juhannust kotii, mut kattoo ny kui käy
Bussit ei kulje, niin ei pääse juuri minnekään. Oishan se kiva käydä jossain, mutta onneksi on järvi ja luonto lähellä, niin voi käydä piknikillä yksinkin.
Vietän pakanajuhlan kotona juhannustaikoja tehden. Veden Jumala Ahti ottaa omansa.
Ollaan, tarkoituksena käydä pelaamassa golfia, grillataan, käydään fillaroimassa ja istumassa terassilla/jätskillä jne.
Minä. Pelailen mieluummin pleikkaria kaikessa rauhassa kuin lähden mökille homehtumaan.
Minä olen, vaikka on mulla mökkikin. Juhannuksena on ötököitä, ja kaikki mökkinaapurit takuuvarmasti paikalla. Sitten pikkupäissään halutaan rupatella. Minä en halua, ja kokemuksesta tiedän, että pieni rivariyhtiömme on täysin autio juhannuksena. Saa grillata ihan omassa rauhassa, käydä yksin uimassa lähilammessa, nauttia hiljaisuudesta.