Mies oli ottanut huumetta
En aio jäädä seuraamaan hänen rappiotaan, laitoin erohakemuksen vetämään. Siinähän sitten pilaa elämäänsä.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
Taidat olla vanhan ajan huumevalistuksen saanut. Olen myös ottanut ko. huumetta pari kertaa elämäni aikana. Ei ole ollut minkäänlaisia seurauksia eikä riippuvuutta.
M50
Kaverille tulin psykoosi (3-4 käyttökertaa) ja pysyvää mielensairautta. Ei ole toipunut koskaan kunnolla, ajoittain parempia ajoittain huonompia aikoja 20 vuotta.
Kannabis EI sovi kaikille uskokaa jo.
Tuskin sitä on kaikille sopivaksi väitettykkään, vaikka se onkin vähiten haitallinen ja moneen vaivaan avuksi.
Yleisin laiton päihde josta on pienimmät haitat kaikista huumeista ja päihteistä. Suurin osa kannabiksen haitoista johtuu sen laittomuudesta. Ongelmat kun alkavat siitä jos jää kiinni käytöstä.
Vain joka viides aikuinen viihdekäyttää jotain laitonta. Yleisimmin kannabista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
🤦
Jo ensimmäisestä kannabis piikistä voi lähteä henki!
Tää nistien jankutus on nolo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
Taidat olla vanhan ajan huumevalistuksen saanut. Olen myös ottanut ko. huumetta pari kertaa elämäni aikana. Ei ole ollut minkäänlaisia seurauksia eikä riippuvuutta.
M50
Kaverille tulin psykoosi (3-4 käyttökertaa) ja pysyvää mielensairautta. Ei ole toipunut koskaan kunnolla, ajoittain parempia ajoittain huonompia aikoja 20 vuotta.
Tuskin sitä on kaikille sopivaksi väitettykkään, vaikka se onkin vähiten haitallinen ja moneen vaivaan avuksi.
Yleisin
Eikö sienet ole määritelty kannabistakin haitattomammaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
M50
Tuskin sitä on kaikille sopivaksi väitettykkään, vaikka se onkin vähiten haitallinen ja moneen vaivaan avuksi
Voi olla mutta sieniä käytetään paljon harvemmin kuin kannabista. Molemmat ovat niitä vähiten haitallisia päihteinä.
Akka heitti pihalle ja vei lapset. Olin nauttinut huumetta nimeltä kahvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
🤦
Öh? Ville Itälä noin sanoi ja ei ollut läpästä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ei ole huume. Onneksi ei ole. Huumeen ja päihteen rajat on pikkusen oudot kun alkoholi täyttää enemmän huumeen määritelmiä kuin kannabis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
🤦
Öh? Ville Itälä noin sanoi ja ei ollut läpästä kyse.
Se itälän kannabiksen piikitys nauratti jo silloin aikanaan. Sellaista se on kun asiasta tietämätön laitetaan puhumaan kannabiksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
M50
Mitä nyt maanista jankutusta ja ketjujen tehtailua tällä palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
🤦
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Intravenous_marijuana_syndrome
se on oikeasti totta, että kannabista ei kannata piikittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ei ole huume. Onneksi ei ole. Huumeen ja päihteen rajat on pikkusen oudot kun alkoholi täyttää enemmän huumeen määritelmiä kuin kannabis.
Tule sitten keskustelemaan kun olet hoitanut muutamaa kannabiksen ensikäytöstä psykoosin saanutta nuorta. Edelleenkään kaikille ei käy näin, mutta haluatko että lapsesi on se joka sille tripille jää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule sitten keskustelemaan kun olet hoitanut muutamaa kannabiksen ensikäytöstä psykoosin saanutta nuorta. Edelleenkään kaikille ei käy näin, mutta haluatko että lapsesi on se joka sille tripille jää?
Tule sitten keskustelemaan, kun et yleistä kaikkia parin sekakäyttäjän perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen miksi kannabiksen käyttäjät eivät näe kannabispsykooseja? Onhan tuo nyt pirun outoa että vain kannabiksen vastustajat näkevät niitä kannabispsykooseja.
Aloitus on hauska, jos sen lukee lässytysäänellä
Vierailija kirjoitti:
Nenäkahvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen miksi kannabiksen käyttäjät eivät näe kannabispsykooseja? Onhan tuo nyt pirun outoa että vain kannabiksen vastustajat näkevät niitä kannabispsykooseja.
Tätä minäkin ihmettelen. Tunnen kymmeniä pössyttelijöitä. Yksikään ei ole työtön saati mielenterveysongelmainen. Psykoosialtis ihminen varmaan saisi psykoosin mistä tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis ei aiheuta trippailua.
Täällä aina juuri ne tyypit vihjaavat olevansa jotain kaikki karmeat haittapuolet nähneitä asiantuntijoita, joilla on jo ihan peruskäsitteetkin hukassa.
T. Oikeasti päihdeongelmaisten kanssa töitä tehnyt
Usein ihmetyttää tämä kannabispsykoosin pelko. Sen vaara vaanii kaikkialla, mutta koskaan, missään en ole kuullut varoituksia alkoholipsykoosista, johon kuitenkin on sairastunut n.2% 45-54-vuotiaista miehistä. (Lähde: https://yle.fi/a/3-5631778 ) Huomionarvoista on myös, että hoidettunakin alkoholipsykoosiin voi kuolla.