Mies oli ottanut huumetta
En aio jäädä seuraamaan hänen rappiotaan, laitoin erohakemuksen vetämään. Siinähän sitten pilaa elämäänsä.
Kommentit (121)
Huumeenkäyttäjiä odottaa hidas ja tuskallinen kuolema
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Oisko saunakaljan juonu.
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
Sama. Mies on ketamiinihoidossa niin laitoin nipan pihalle. Koitti selittää jotain lääkäreistä ja lääkeresistentistä masennuksesta mutta kyllä nistillä aina selitykset on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
Taidat olla vanhan ajan huumevalistuksen saanut. Olen myös ottanut ko. huumetta pari kertaa elämäni aikana. Ei ole ollut minkäänlaisia seurauksia eikä riippuvuutta.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
🤦
Jo ensimmäisestä kannabis piikistä voi lähteä henki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
Taidat olla vanhan ajan huumevalistuksen saanut. Olen myös ottanut ko. huumetta pari kertaa elämäni aikana. Ei ole ollut minkäänlaisia seurauksia eikä riippuvuutta.
M50
Taitaa kyllä olla ihan vaan perinteinen trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
M50
Miksi sitä otat, jos se ei mitenkään vaikuta? Eikö huumeesta tahdota pää sekaisin?
Kyllä huumeet aina yhden kitisevän akan voittaa.
Sama on alkon lipittäjien kanssa. En katsois viiniä lipittävää akkaa hetkeäkään.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
M50
Hyvä sulle jos oot 1 sadasta jolle ei jää ikuinen huumekoukku päälle. En itse lähtis kokeilemaan oonko tuon 1 joukossa.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä huumetta?
Kannabista -ap
🤦
Vaikka tämä onkin tyhmä trolli, niin kaikille teille facepalmaajille suosittelen parin vuoden yhteiseloa ihmisen kanssa, jolle kannabis on oikeasti ykkönen. Kaikki omat rahat menee siihen, mielenterveys rakoilee jatkuvasta päihtyneenä olemisesta ja arki on passiivista. Jutut on tyhmiä ja mukasyvällisiä. Joo tiedän ettei kaikki käyttäjät ole tuollaisia ja itsekin joskus poltan, mutta turha väittää että tuo päihde ei aiheuttaisi mitään haittoja.
Oikea asenne!