Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli ottanut huumetta

Vierailija
04.06.2025 |

En aio jäädä seuraamaan hänen rappiotaan, laitoin erohakemuksen vetämään. Siinähän sitten pilaa elämäänsä.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eronnut entisestä miehestäni juuri siksi, että yllättäen alkoi käyttää huumeita (kannbis, sienet) jonkun uuden ystävänsä yllyttämänä. Vuoden sisällä sai psykoosin ja tuli riehumaan rappukäytävääni. Täytyi soittaa poliisit perään. Hyvä, ettei itselle tullut mustelmia vakavampaa. Vuosikaudet oli ollut rauhallinen ja päihdevastainen.

Vierailija
82/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä huumetta?

Kannabista -ap

No nyt on hurjaa, poliiseissa on myös viihde pössyttelijöitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eronnut entisestä miehestäni juuri siksi, että yllättäen alkoi käyttää huumeita (kannbis, sienet) jonkun uuden ystävänsä yllyttämänä. Vuoden sisällä sai psykoosin ja tuli riehumaan rappukäytävääni. Täytyi soittaa poliisit perään. Hyvä, ettei itselle tullut mustelmia vakavampaa. Vuosikaudet oli ollut rauhallinen ja päihdevastainen.

Joopa joo.

Vierailija
84/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on täynnä irti huumeista ry:n huuhaata. Väärä tieto on pahinta mahdollista huumetta.

Vierailija
85/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä huumetta?

Kannabista -ap

Pitihän sen arvata jo avauksesta, että 0/5 trolli Porvoosta kirjoittaa!

Vierailija
86/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä huumetta?

Kannabista -ap

🤦

Jo ensimmäisestä kannabis piikistä voi lähteä henki!

Varsinkin jos kannabooli piikin ottaa suoraan suoleen!

Vierailija
87/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä huumetta?

Kannabista -ap

🤦

Vaikka tämä onkin tyhmä trolli, niin kaikille teille facepalmaajille suosittelen parin vuoden yhteiseloa ihmisen kanssa, jolle kannabis on oikeasti ykkönen. Kaikki omat rahat menee siihen, mielenterveys rakoilee jatkuvasta päihtyneenä olemisesta ja arki on passiivista. Jutut on tyhmiä ja mukasyvällisiä. Joo tiedän ettei kaikki käyttäjät ole tuollaisia ja itsekin joskus poltan, mutta turha väittää et

Lääkekäytössä kannabis on ihan erilaista kuin päihdekäytössä. Siinä on eri kannabinoidit, päihdyttävä THC on minimissä. Ei niitä voi siksi verrata.

Tunnen naisen jolla on tosi vaikea fibromyalgia, käyttää kannabista kipuihin jos ne ovat todella pahat että voi edes kävellä ja hoitaa kotitöitä (käyttää 1-2krt/vko). Ja ei, ei käytä lääkekäyttöön tarkoitettua kannabista, on kylläkin Amerikkalainen joten sitä saa helposti tietyissä osavaltioissa. Olen kuullut puhelun aikana miten hänellä kivut helpottaa ja olo on parempi edes sen pienen polttelun jälkeen ja samalla tulee ylipäätään mukava fiilis kun on se päihdyttävä vaikutus mukana.

Mieluummin itsekin eläisin noin jos olisi mahdollisuus.

Vierailija
88/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi ne sienet tehdä tepposet miehelle.

Vierailija
89/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö elämäni paremmin kuin minä itse? Onko niin vaikea myöntää, että kannabiksen käyttäjä voi olla väkivaltainen ja heittää raivolla seinään?

Vierailija
90/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö elämäni paremmin kuin minä itse? Onko niin vaikea myöntää, että kannabiksen käyttäjä voi olla väkivaltainen ja heittää raivolla seinään?

Kuka tahansa voi olla väkivaltainen ja heittää raivolla seinälle.

Vierailija
91/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen käyttäjät näkevät harvoin tai ei koskaan kannabispsykooseja. Kannabiksen vastustajat näkevät jatkuvasti kannabispsykooseja. Kummat valehtelee?

Vierailija
92/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä huumetta?

Kannabista -ap

Taidat olla vanhan ajan huumevalistuksen saanut. Olen myös ottanut ko. huumetta pari kertaa elämäni aikana. Ei ole ollut minkäänlaisia seurauksia eikä riippuvuutta. 

M50

Miksi sitä otat, jos se ei mitenkään vaikuta? Eikö huumeesta tahdota pää sekaisin?

Vaikutuksen takia sitä otetaan ja vain sellainen joka ei ole kokeillut kannabista voi luulla että sillä saa pään sekaisin. Se akuutti kannabispäihtyminen vastaa noin promillen humalaa. Sitä ei voi millään pitää erityisen sekavana olona.

Vierailija
93/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä huumetta?

Kannabista -ap

Taidat olla vanhan ajan huumevalistuksen saanut. Olen myös ottanut ko. huumetta pari kertaa elämäni aikana. Ei ole ollut minkäänlaisia seurauksia eikä riippuvuutta. 

M50

Otin nuorempana kyseistä huumetta useita kertoja päivässä parin vuoden ajan, olen ihan normaali, työssäkäyvä perheenisä.

Vierailija
94/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän tuntuu olevan vaikeuksia myöntää, että tällä käyttäjällä oli ihan muita ongelmia kuin kannabis. Väkivaltaisen sekopään vastuu yritetään selitellä pois jollain aineella.

Pelkän kannabiksen voimin tehtyjä väkivaltarikoksia ei tilastoista löydy, vaan aina mukana on ollut jokin muu aine, tyypillisesti se eniten väkivaltaisuutta aiheuttava alkoholi. 

Vierailija
95/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä huumetta?

Kannabista -ap

M50

Otin nuorempana kyseistä huumetta useita kertoja päivässä parin vuoden ajan, olen ihan normaali, työssäkäyvä perheenisä.

Otan kyseistä huumetta suunnilleen viikottain, olen ottanut viimeisen 20 vuoden ajan ja olen ihan tavallinen, talousjohtajana työskentelevä nainen.

Vierailija
96/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä huumetta?

Kannabista -ap

M50

Otan kyseistä huumetta suunnilleen viikottain, olen ottanut viimeisen 20 vuoden ajan ja olen ihan tavallinen, talousjohtajana työskentelevä nainen.

Jos joisit viikottain ketään ei kiinnosta. Mutta kun käytät yli sata kertaa vähemmän haitallista kannabista niin joku väittää että sinulla on ongelma.

Vierailija
97/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä huumetta?

Kannabista -ap

M50

Kaverille tulin psykoosi (3-4 käyttökertaa) ja pysyvää mielensairautta. Ei ole toipunut koskaan kunnolla, ajoittain parempia ajoittain huonompia aikoja 20 vuotta.

Kannabis EI sovi kaikille uskokaa jo.

Vierailija
98/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunpa on tappiosi ap. Moni hyvä mies ottaa douppia silloin tällöin. Olet itse moraalisesti sekä älyllisesti rappiolla. Paino juurikin älyllisellä rappiolla. Olet tarpeeksi yksinkertainen sisäistämään lukemattomat disinformaation muodot, mitä päihdekeskustelussa ilmenee.

Vierailija
99/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä huumetta?

Kannabista -ap

M50

Kaverille tulin psykoosi (3-4 käyttökertaa) ja pysyvää mielensairautta. Ei ole toipunut koskaan kunnolla, ajoittain parempia ajoittain huonompia aikoja 20 vuotta.

Kannabis EI sovi kaikille uskokaa jo.

Olen viihdekäyttänyt kannabista 35 vuotta enkä ole nähnyt yhtään kannabispsykoosia. Varmaan niitä on mutta ne ovat oikeasti harvinaisia.

Vierailija
100/121 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylemmän tason johtajamiehet vetää kokkelia. Pitää hyvässä vireessä.

Siinä on sellainen asia josta kokoomus ei suostu puhumaan. Monesti olen miettinyt kuinka paljon kokaiinin käyttäjiä on kokoomuksessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi