Ei naisen tarvitse olla kaunis että saa hyvän(näköisen) miehen. Kunhan on persoonassa "jokin".
Minä olen tavallisen näköinen, en yhtä kaunis kuin muutamat ystävättäristäni mutta niin vain olen saanut miehiä heidänkin nenän edestä. En ole mikään munahaukka, mutta jostain syystä vedän useimpia miehiä puoleensa. Minussa ei ole mitään muovista, täyteaineita tms. ja nenänikin on mallia Lady Gaga. Joskus laitatan raitoja poikatukkaani. Edes lyhyet hiukset ei miehiä näytä hetkauttavan. Muutama mies on sanonut että räiskyvä iloinen persoonani ja vähän epätavallisempi ulkonäköni vetoaa. Joten älkää te naiset lannistuko ellette ole barbien näköisiä, te saatte ne parhaat miehet. Ja pidemmäksi aikaa kuin yhdeksi illaksi.
Kommentit (4)
Itsekin tiedän esim. lähes 2-metrisen, klassisen komean miehen, jonka puoliso on sellainen hieman "seurakuntanaisen" näköinen, silmälasit, ei värjää tukkaa jne.
Pinnallisille pojankolleille kelpaa vain kikattavat barbiet.
Paitsi kukaan ei elämänsä alussa valitse, syntyykö ekstrovertiksi vai introvertiksi.
En jaksa kuunnella tällaista ja mielestäni ei ole kokoajan tärkeää tuolla tavalla vertailla itseään muihin, kaikki on omanlaisiaan...mutta hyvä sinulle, kun olet tajunnut että muillakin ominaisuuksilla on väliä