Miesystäväni kanssa pitäisi pelata jotain kokoajan. En kestä!!
Korttipelejä, jotain v.i.t.u.n monopolia, playstationia, sulkapalloa, heitellä frisbeetä ja ties mitä. Minä vihaan joka hetkeä. En tiedä olenko saanut jo tarpeekseni näistä lapsena vai vaan yksinkertaisesti vihaan tällaista yhdessä oloa. Mitään hauskaa pelaamisessa ei ole, sillä miehellä on pakkomielle voittaa ja ottaa kaiken todella tosissaan. Pitää vissiin vaan erota. Aina kun yritän sanoa miehelle, että en ollut lapsenakaan mikään peli intoilijat, niin tämä joko suuttuu tai käskee vaan yrittämään. Olen alkanut jo välttelemään hänen tapaamistaan. Olemme jo yli 50 vuotiaita ja mies lähemmäs 60 vuotias. Itse toivoisin kesältä kesäteattereita, matkustelua ja käymistä jossain festareilla. Taitaa mennä tämäkin kesä sulkapalloa hakatessa ja sitten pelaten korttia kun sääsket on ottanut ylivallan.... Yhdessä hmm.. oltu n.3 vuotta.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-akka suuttui kun pelattiin ensimmäistä kertaa Monopolia ja ostin sen värisen tontin, joita hänellä oli ennestään jo kaksi. Sanoi että heillä on kyllä ollut reilun pelin hengessä sellainen periaate, ettei osteta sen värisiä tontteja joita toisella jo on. Eihän siinä koko pelissä ole mitään vıtun järkeä jos niin pelaa 😄
En ole sun ex-akka mutta olen sen kanssa samaa mieltä. Tietenkään ei osteta sitä väriä mitä toinen kerää. Mutta inhoan pelaamista ja häviämistä, joten tästä kieroutuneesta pelitavasta vain harvat on joutuneet kärsimään.
Minä olen se, joka enemmän tykkää korttipeleistä ja vaikka siitä sulkkiksesta/tenniksestä, mies taas tietokonepeleistä. Mutta teemme molemmat myös asioita, mistä toinen tykkää enemmän. Suosittelen puhumaan miehen kanssa ja sopimaan tekemiset niin, että molemmilla on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Monopoli on kyllä inhottava peli. Muistan vieläkin kun kakarana 40 vuotta sitten hävisin. Vit utt aa vieläkin.
Munkin Monopoli-peleistä on yli 40 vuotta, mutta en muista enää yhtään miten sitä pelattiin. Samoin pelattiin kaveriporukalla erilaisia korttipelejä lähes kaiket illat teineinä, mutta nyt en osaisi enää mitään.
Tapa se? 🤔