Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Finnair ilmoitti, että ruumalaukku saattaa jäädä Suomeen, mutta lento lähtee

Vierailija
03.06.2025 |

Eli mitä hittoa??? Antaako ne sitten käteen pari sataa että ostakaa vaatteet kohdepaikasta (jos sieltä mitään edes löytää???)

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli nyt se, että ilmoittavat etukäteen että matkalaukku saattaa jäädä tänne. Eli onko kukaan muu täällä kokenut samaa, jos noi viisastelijat ja ilkiöt ja kakkipäät vois jättää kommentoimatta kun eivät selkeästi osaa.

Vierailija
22/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat lentolaukkuun pakolliset tavarat ja laitat ruumalaukun tavalliseen tapaan menemään. Jos ei tule samalla lennolla perille niin Finnair on velvollinen tuomaan sen myöhemmin sun kohteeseen. Matkavakuutus korvaa tietyn päiväsumman tarvikkeiden hankkimiseen,  jos laukkua ei kuulu kohteeseen. Finnair ei ole lakossa, vaan 3. osapuoli, siksi matkavakuutuksen kanssa ei ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa selvittää tällaista asiaa itse? Etkö selviä mistään ongelmatilanteesta hätääntymättä ja ilman muiden apua?

Selvitä itse Finnairin kanssa just nyt yhtään mitään kun muitakin on tuhatpäin. 

Kiitos kun olet kiva ja empaattinen ihminen(?)

Tämä nokkava vastaaja tahtoo olla täällä yksin kirjoittelemassa. 

Vierailija
24/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lakko on vain tämän päivän. Laukkusi toimitetaan sinulle määränpäähäsi seuraavalla mahdollisella lennolla. 

MUTTA MITEN PÄRJÄÄN SIIHEN ASTI MISTÄ SAAN VAATTEET JA HAMMASHARJAN JA UNINALLEN AUTTAKAA AUTTAKAA

Ota ainakin lääkkeet mukaan, niitä tunnut tarvivan

Vierailija
25/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa selvittää tällaista asiaa itse? Etkö selviä mistään ongelmatilanteesta hätääntymättä ja ilman muiden apua?

Samalla vaivalla kun märiset täällä olisit jo ottanut yhteyttä Finnairiin, koska vain sieltä sinua voidaan oikeasti auttaa. Oletko jotenkin hidas tai yksinkertainen?

Sinä vaikutat kommenttisi perusteella ilkeältä ja vittumaiselta. 

Vierailija
26/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla vaivalla kun märiset täällä olisit jo ottanut yhteyttä Finnairiin, koska vain sieltä sinua voidaan oikeasti auttaa. Oletko jotenkin hidas tai yksinkertainen?

Hän on realisti, sinä olet haihattelija

Vierailija
27/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes lentää enää Finnairilla? Toivottavasti menee konkkaan koko yhtiö.

Vierailija
28/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vakuutus kyllä maksaa tarpeelliset ostokset jos ruumalaukku jää suomeen, siihen asti ku laukku on sinulle perille kuljetettu. joku maksimi summa voi olla tai sitten 50% kaikesta, kannattaa tarkistaa siitä omasta vakuutuskesta että paljon voi ostella. Kyllähän noita on omalla kohdallakin sattunut silloin tällöin

Vierailija
29/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kyllä kummallista jos ongelmatilanteessa apua pyytää😠

Oikea kohde avun pyynnölle on Finnair, ei anonyymi keskustelupalsta

No en kyllä viitsi kysellä asiasta joka EHKÄ tapahtuu, kun siellä on jonossa ihmisiä joilla on ongelmia jotka on JO tapahtunut. 

Vierailija
30/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on realisti, sinä olet haihattelija

Ilkeä ja vittumainen hän on. Just niitä "minä vaan sanon suoraan niin kuin asiat on"-tyyppejä jotka rakastaa lytätä ja nolata ihmisiä. 

Vierailija
31/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä viitsi kysellä asiasta joka EHKÄ tapahtuu, kun siellä on jonossa ihmisiä joilla on ongelmia jotka on JO tapahtunut. 

Täällä sitten viitsit kysellä, mistä ketusta joku täällä voisi sulle vastauksen antaa??

Vierailija
32/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että kamat jääneet koneesta on ainakin itselle ollut aina ihan positiivinen tapaus, saanut lasketteluvaatteet, reput yms. uusittua vakuutusyhtiön ja lentöyhtiön piikkiin.

Vierailija
33/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo että kamat jääneet koneesta on ainakin itselle ollut aina ihan positiivinen tapaus, saanut lasketteluvaatteet, reput yms. uusittua vakuutusyhtiön ja lentöyhtiön piikkiin.

Tuskin olet

Vierailija
34/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair on kussut maineensa niin, että tästä lähtien lennot muilta lentoyhtiöiltä.

Vierailija
35/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitten viitsit kysellä, mistä ketusta joku täällä voisi sulle vastauksen antaa??

No kyllä jotkut ihmiset matkustaa, jos sinä et matkustele... 

Vierailija
36/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole Finnairin lakko, mutta tietenkin vaikuttaa Finnairin lentoihin, ja siihen miten lennot saadaan hoidettua ja tavarat lastattua koneisiin. 

Vierailija
37/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä jotkut ihmiset matkustaa, jos sinä et matkustele... 

Eihän noin tyhmiä olekaan??

Vierailija
38/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet

Riipuu tietysti mikä on matkan tarkoitus, mutta jos lähdet esim. laskettelumatkalle, kyllä voit ostaa paikanpäältä laskettelu asut vakuutusyhtiön piikkiin, suksia et voi koska ne voi vuokrata. Tietysti voi olla vakuutuksdessa jotakin eri maksimisummia mikä tuota ostosten määrää rajoittaa, mutta tuosta kannattaa olla yhteydessa omaan vakuutuskontaktiin.

Vierailija
39/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan hammasharjan ja kalsarit olet uusinut lentoyhtiön piikkiin. 

Vierailija
40/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan hammasharjan ja kalsarit olet uusinut lentoyhtiön piikkiin. 

No ei tietenkään oo pakko mitään enempää ostella jos halua säästää vakuutusyhtiön rahoja