Uskovainen, hankkisitko Lucifer nimisen grillin?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Lucifer on se grilli, joka opetti suomalaiset grillaamaan.
Tuo kuvassa oleva Lucifer on joku luksusmalli. Se perusmalli oli pieni naurettavan hutera peltihökötys...
Vierailija kirjoitti:
Lucifer on se grilli, joka opetti suomalaiset grillaamaan.
Minun on vaikea uskoa etteikö Suomessa olisi aina paistettu ruokaa nuotiolla.
Huih! Sellainen voi avata portin pahan valtakuntaan. Sellaisessa grillissä kypsennyllä ruoalla päästät myös pahat henget sisääsi nielaisemalla. Naapurillakin sellainen voi houkutella pihapiiriin pahansuopia entiteettejä. Sen tunnistaa jo miasmasta mitä se levittää kirkonkylälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi justkin siksi koska olen uskovainen. Mutta voin käyttää jos jollain on tuollanen grilli ja niinkuin joku täällä mietti, ajatella sitä mitä ilmestyskirjassa on kerrottu.
Mitä se uskovaisuus siihen liittyy. Stna on elämässäsi jo ilman grilliäkin.
Ei sinänsä mitenkään. En vaan ole fani niin en halua tietentahtoen elämääni mitään hänestä muistuttavaa. En halua miellyttää häntä.
Kyllä. Mulla oli myös kerran Citroen merkkinen auto, jonka väri oli Lucifer Red. Olisi se nyt kummallista taikauskoa, jos tarvisi jotain sanoja ja nimiä pelätä. Ja uskon siis uskovaisena toki, että sielunvihollinen on olemassa, mutta minusta sillä miten ihmiset nimeää jotain tuotteita ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mulla oli myös kerran Citroen merkkinen auto, jonka väri oli Lucifer Red. Olisi se nyt kummallista taikauskoa, jos tarvisi jotain sanoja ja nimiä pelätä. Ja uskon siis uskovaisena toki, että sielunvihollinen on olemassa, mutta minusta sillä miten ihmiset nimeää jotain tuotteita ei ole mitään tekemistä asian.
Voihan sitä teoriassa tatuoida hakaristin nahkaansakin, jos se miellyttää silmää. Harvaa kuitenkaan miellyttää se mihin kyseinen symboli liitetään, vaikka esteettisesti muuten miellyttäisikin. Niin symboleilla kuin nimillä on aina joku mihin se yhdistetään ja mihin se liitetään, eikä se mitään "taikauskoa" ole.
Miksi siis kukaan haluaisi rillata valheen isän ja kaiken muun pahuuden mukaan nimetyllä rillillä?
Vierailija kirjoitti:
Hankin jo. Minä uskon Luciferiin.
Kyllä uskovaisetkin uskoo siihen.
En ole erityisen uskovainen, mutta sen verran, etten ostaisi, enkä osta mitään devil ym. asioita tai 666 merkittyjä tuotteita saati paholaisen kakkua tai hilloa. Periaatekysymys. Olen myös jättänyt tykkäämättä, jos edelläni on ollut 665 tykkäystä tai täällä vahvistuskoodina 666. Nyt näyttää olevan 556, joten liekö tuo ihan sattumaa, vaikka koodi onkin käypä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mulla oli myös kerran Citroen merkkinen auto, jonka väri oli Lucifer Red. Olisi se nyt kummallista taikauskoa, jos tarvisi jotain sanoja ja nimiä pelätä. Ja uskon siis uskovaisena toki, että sielunvihollinen on olemassa, mutta minusta sillä miten ihmiset nimeää jotain tuotteita ei ole mitään tekemistä asian.
Voihan sitä teoriassa tatuoida hakaristin nahkaansakin, jos se miellyttää silmää. Harvaa kuitenkaan miellyttää se mihin kyseinen symboli liitetään, vaikka esteettisesti muuten miellyttäisikin. Niin symboleilla kuin nimillä on aina joku mihin se yhdistetään ja mihin se liitetään, eikä se mitään "taikauskoa" ole.
Miksi siis kukaan haluaisi rillata valheen isän ja kaiken muun pahuuden mukaan nimetyllä rillillä?
Ylipäätään avotulen liekit viittaavat jjo itsessäänkin pahuuden herran valtakuntaan. Tirisevän pihvin ääni muistuttaa kiirastulessa käristyvästä ihmislihasta. Grillaaminen millä tahansa grillillä tai avotulella on sen vuoksi pahuuden herran ylistämistä. Paistinpannussakin kypsentäminen on hieman kyseenlaista tirisevän äänen vuoksi. Uuniruokaa tehdessä rukoilen aina ensin, jotta uuni "puhdistuu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankin jo. Minä uskon Luciferiin.
Kyllä uskovaisetkin uskoo siihen.
Niin, uskoa verbiä voi käyttää kahdella tapaa. Riivaajatkin uskovat. Uskotko pelkästään että Jeesus on Herra vai tarkoitatko että hän on myös sinun Herrasi, kenen tahdon mukaan tahdot elää? Voithan olla itse oman elämäsi Herra samalla aikaa tietäen että Jumala on kaikkivaltias vaikka asia ei kaikille ole mieluista.
Sitähän mainostettiin ainakin joskus, että "pirun kuuma grilli". Minusta se oli hauska, mutta en olekaan uskovainen. Ja jos olisin, niin uskoisin eri tavalla kuin nämä kirkot opettavat. Uskoisin ensinnäkin, että jos olisi suuri ja kaikkivoipa, rakastava jumala, niin hän ei olisi pikkumainen eikä huumorintajuton, vaan hihittelisi itsekin tuolle. Mutta jos kertoisin enemmän siitä, miten uskoisin, niin joku poistattaisi viestini heti. Siksi en edes kerro, mutta se olisi ainakin osittain gnostilaista, joten siitä voi joku perehtyneempi päätellä.
Laulan Suvivirttä uusilla sanoilla ja grillaan Luciferissa soijanakkia. Sitten Noitaopiston kurssille.
Olisiko hetki aikaa puhua lusiferista ?
Minulla on ollutkin sen niminen grilli, vaikka olen uskovainen. Ihan niin pikkumainen ei tarvitse olla, että joka asiasta kilahtaa.
Lucifer-grillissä palvataan saatanaa!!!!1!
Kyllä jos haluaisin pirullisen hyviä paistoksia.
Vierailija kirjoitti:
En, ja olen tosiaan ihmetellyt sitä nimeä. Luulisi haittaavan myyntiä.
Lihaa grillataan piinallisen hitaasti ja sitten piru pistelee sen poskeensa?
Mitä se uskovaisuus siihen liittyy. Stna on elämässäsi jo ilman grilliäkin.