Onko 67-vuotias mies
Kommentit (11)
Onko mies enää sanan varsinaisessa merkityksessä?
Vierailija kirjoitti:
Onko mies enää sanan varsinaisessa merkityksessä?
Miksei olisi?
Börjekö kyselee? Sun väljäksi ryskytetyn pärsseen hoitelee veltolla kalullakin.
Mun omani on ainakin niin täysin mies kuin voi olla! Ajattelevainen, jaksaa jaksaa ja tekee monipuolisesti kaikkea kivaa ja kiihottavaa! Aina valmis rakastelemaan!
Ei voi kutsua enää mieheksi, vanhus.
On, mutta sitä iloa tai tuskaa kestää vain vuoden, koska ajan kulumista ei voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Mun omani on ainakin niin täysin mies kuin voi olla! Ajattelevainen, jaksaa jaksaa ja tekee monipuolisesti kaikkea kivaa ja kiihottavaa! Aina valmis rakastelemaan!
Olen mies, 67v, jolla joskus erektiovaikeuksia, mutta silti olen aika moinen seksissä vaimon mielestä. Meillä on suuseksiä, piiskaamista, ratsastusta, takaa päin... Kaikenlaista on! En mitenkään tunne itseäni vanhaksi, kyvyttömäkisi tai haluttomaksi! Kaikkea muuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, 67v, jolla joskus erektiovaikeuksia, mutta silti olen aika moinen seksissä vaimon mielestä. Meillä on suuseksiä, piiskaamista, ratsastusta, takaa päin... Kaikenlaista on! En mitenkään tunne itseäni vanhaksi, kyvyttömäkisi tai haluttomaksi! Kaikkea muuta!
Eihän 67 vuotias ole mikään ei-mies, yleensä ainakaan! Kokemusta ja intoa löytyy jaikaa!
Noora 65
Mä annan seksiä rahasta yhdelle sellaiselle. Ei ole kova panomies. Laittaa kikkelin sisään ja on miltei paikallaan vähä hitaasti painelee eikö oikeasti edes liikuta ja silti kestää vaan pari minuuttia. Ei sais ilmatteeks kyllä.
Kokemukseni on 72-vuotiaasta maailman parhaasta miehestä. Siinäkin mielessä.
Joku on, joku ei. Toiset tulee vielä isäksi, toiset on olleet impotentteja kymmeniä vuosia.