Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 67-vuotias mies

Vierailija
02.06.2025 |

kova panemaan? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on, joku ei. Toiset tulee vielä isäksi, toiset on olleet impotentteja kymmeniä vuosia. 

Vierailija
2/11 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies enää sanan varsinaisessa merkityksessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies enää sanan varsinaisessa merkityksessä?

Miksei olisi?

Vierailija
4/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Börjekö kyselee? Sun väljäksi ryskytetyn pärsseen hoitelee veltolla kalullakin.

Vierailija
5/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omani on ainakin niin täysin mies kuin voi olla! Ajattelevainen, jaksaa jaksaa ja tekee monipuolisesti kaikkea kivaa ja kiihottavaa! Aina valmis rakastelemaan!

Vierailija
6/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kutsua enää mieheksi, vanhus.

Vierailija
7/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta sitä iloa tai tuskaa kestää vain vuoden, koska ajan kulumista ei voi estää.

Vierailija
8/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun omani on ainakin niin täysin mies kuin voi olla! Ajattelevainen, jaksaa jaksaa ja tekee monipuolisesti kaikkea kivaa ja kiihottavaa! Aina valmis rakastelemaan!

Olen mies, 67v, jolla joskus  erektiovaikeuksia, mutta silti olen aika moinen seksissä vaimon mielestä. Meillä on suuseksiä, piiskaamista, ratsastusta, takaa päin... Kaikenlaista on! En mitenkään tunne itseäni vanhaksi, kyvyttömäkisi tai haluttomaksi! Kaikkea muuta!

Vierailija
9/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, 67v, jolla joskus  erektiovaikeuksia, mutta silti olen aika moinen seksissä vaimon mielestä. Meillä on suuseksiä, piiskaamista, ratsastusta, takaa päin... Kaikenlaista on! En mitenkään tunne itseäni vanhaksi, kyvyttömäkisi tai haluttomaksi! Kaikkea muuta!

Eihän 67 vuotias ole mikään ei-mies, yleensä ainakaan! Kokemusta ja intoa löytyy jaikaa!

Noora 65

Vierailija
10/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan seksiä rahasta yhdelle sellaiselle. Ei ole kova panomies. Laittaa kikkelin sisään ja on miltei paikallaan vähä hitaasti painelee eikö oikeasti edes liikuta ja silti kestää vaan pari minuuttia. Ei sais ilmatteeks kyllä.

Vierailija
11/11 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni on 72-vuotiaasta maailman parhaasta miehestä. Siinäkin mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi