Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kuolla. Sille vaan ei voi enää mitään.
Kaikki me kuollaan joku päivä.
Välikuolemiakin saattaa tulla, esimerkiksi henkinen kuolema.
Näin nuorella iällä olen hiukan katkera.
Haluatko kertoa tarkemmin? Kuolema on pyörinyt minunkin mielessäni viime aikoina, koska läheiseni sairastui vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tuntea kipua. Ansaitsen sen.
Nipistelisin pepusta ja rankaisisin määrätietoisesti. Se olisi sinun omaksi parhaaksesi. Rangaistus siitä, että olet seksuaalisesti kiusoitellut minua vuosien ajan.
Vuosien ajan? Olen pahoillani. Mutta itse olet syypää siihen.
Jotain pitää alkaa, että se voisi loppua.
Katsoin Netflixistä sarjan, jossa oli hahmo, joka näytti aivan sulta. Pieni takaisku, mutta juna taas raiteillaan.
Operakas lämmin halaus sun suuntaan. <3
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Netflixistä sarjan, jossa oli hahmo, joka näytti aivan sulta. Pieni takaisku, mutta juna taas raiteillaan.
Mikä sarja? Voisin tylsyydessä katsoa kans jotain Netflixistä. Oliko ees hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi toi koronavuonna silloisen kaivatun kanssa, Hollywood-sarjan pääroolin henkilö oli aivan kuin hän, niin ulkonäöltä kuin käytökseltä :D se oli juu hämmentävää
Kaipaan ituhippiä, sellainen olen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko paljon pussailua ja halailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi toi koronavuonna silloisen kaivatun kanssa, Hollywood-sarjan pääroolin henkilö oli aivan kuin hän, niin ulkonäöltä kuin käytökseltä :D se oli juu hämmentävää
Kertokaa nyt näitä sarjoja, että mikä sarja? Ei ol paha tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on pakko todeta klassinen: lue huolellisemmin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sarja? Voisin tylsyydessä katsoa kans jotain Netflixistä. Oliko ees hyvä?
Oli hyvä, mutta en kerro, koska tyyppi voisi tajuta itsekin, vaikka toki hyvin hyvin hyvin epätodennäköistä. Mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Jotain pitää alkaa, että se voisi loppua.
Alkua ei aina huomaakaan.
Voi huomata vain olevansa kusessa.
Vierailija kirjoitti:
Teoreettinen mahdollisuus nähdä illalla. <3
Käytännössä ei
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ituhippiä, sellainen olen itsekin.
Mulla lähti soimaan tää biisi: popsi popsi porkkanaa, hampaitaa see vahvistaa
Tämä meidän ihastuttavan kamala kaipuun valtakunta on jo pitkän siivun mittainen, mutta sillä ei ole väliä. Me katsomme ja koemme tämän alusta loppuun ja lopussa tunnetusti kiitos seisoo. Ihanaa kesäiltaa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Näytät kuulta.
En käytä kortisonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on pakko todeta klassinen: lue huolellisemmin :D
No emmä nyt tiedä mikä juna ja takaisku. En saa tuosta mitään sarjaa.
Laittakaa ennemmin joitain hyviä biisejä
eri