Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Tänään soi November Rain. Mun päässä: sinä. Mun viekussa: pitäisi olla sama.
Welcome to the jungle.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka on hän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se, että on uskossa tarkoita, että on sekopää.
Tarkoittaa.
Ei tarkoita. Se tarkoittaa mielenrauhaa. "Minä jätän teille rauhan, oman rauhani minä annan teille, en sellaista kuin maailma antaa."
Vierailija kirjoitti:
Don't Cry.
Vaikka sinä et usko Jumalaan, voi Jumala uskoa sinuun ja olla olemassa sinua varten.
Taustalla GNR ja mielessä V, niin kuin valloittava, vietävä ja vissiin vähän viivyttelevä? Öitä.
naantalilainen, laita viestiä
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla oli ihana kesäpäivä. Miulla ihan mukava, nukuin pitkään, riittävästi ja vain kaks eriöherätystä. Otettuain lääkkeen nousin ylös ja lähin lenkille kunei olna mitään syömistä, varasin ensin kuitenkin pyykkivuoron huomiselle 1200-1559. Talsin kylillä pitkään, mutten kehanna lähteä kuntoportaille tahi läntisen naapurkunnan kirkonkylälle kääntymään. Kävin Tokmannissa, ostin chiasiemeniä ja viherteetä, talsin maantien vartta ja yllätykseksein vastaan tuli fleecetakkisia vaaleita heimolaisia, miullakin oli fleecepomppa, vaan ei tehty kellokauppoja. Kävin rismassa, ostin ruokaa. Yrttejä, sitruunoita, hapanmaitotuotteita, ksylitolipurkkaa, sieniä, mustikoita,vihanneksia. Automaattikassalla jouduin tarkastetuksi. Kotimatkalla pysähyin kahtomaan hallinnollisen rakennelman purkutyötä, luultavasti dynaamisintä toimintaa paikkakunnalla. Söin antaumuksella parituntia ja join lämpimiä juomia kurkuman ja sitruunan kera. Kuunnellut ratiota, kattona ohikulkuliikennettä ja taivasta. Oisitpa täällä. Nuku hyvin, rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut pari kuukautta tosi paha olla.
Johtuuko se kaivatusta?
Heräisin aamuöisin leipomaan artesaanileipää, jonka herkullisissa aromeissa saisit aloittaa päiväsi.
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Heräisin aamuöisin leipomaan artesaanileipää, jonka herkullisissa aromeissa saisit aloittaa päiväsi.
Onko reseptiä antaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä niin kaunis kulta, suloisia unia. Lempeitä haleja yöksi.. 🤍🤗
Hyvää yötä ihana kulta. Haleja <3 <3
Vierailija kirjoitti:
oot varmaan v-nainen
Vierailija kirjoitti:
Nyt on upeaa rakastuneen ihmisen fantasiaa! Aamuyöllä herätään leipomaan. Aromeissa päivät aloitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla.
Mitä?
Tällä viikolla meistä tulee viimein me.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut pari kuukautta tosi paha olla.
Mistä moinen tunne? Mikä auttaisi?
Hyvät yöt mun muijille, etäälle ja lähemmäs. Asiat lopussa, mutta terveisiä voi aina laitella. Pusu ja hali, jos sellaisia kaipaat! Jos et, niin skippaa tämä.
Mutta niitä harvoja ei pitäisi lannistaa.