Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
G: ketä kaipaat ja miksi?
Hieman yli 40-vuotiasta kaunotarta, johon rakastuin äkkiarvaamatta kesäkuussa 2018. Se oli menoa se.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, ja hyvää päivää ihana. Haleja.. 🤍🌼
Hyvää kivaa päivää kultainen. Haleja.. <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa alkaa saada vastauksia kun on oikeasti tekemisissä.
Tiedät, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia päästä kanssasi tekemisiin etkä itse ota yhteyttä eli et halua. Pidät minua muurin takana ja sitten sanot noin. En ymmärrä alkuunkaan. Välillä tuntuu, että nautit valta-asemasta, joka sinulla on suhteessa minuun.
Sehän on aivan toisin päin, tiedät, että haluan olla tekemisissä muualla.
Sitten vain toimintaa.
Mulla jäi punaviinipullo edelliskerrasta, joten juodaanko se siellä hotellissa? Kahdelleen..
Huomenia. Näin pitkästä aikaa villiä unta Emilystä. Vielä aamullakin tuntuu kuin olisi saanut hyvää seksiä. ;)
Heitäpä nainen viestil ku sul o seuraava tyttöjen ilta ni voitas yrittää nähdä yössä.
Vierailija kirjoitti:
Heitäpä nainen viestil ku sul o seuraava tyttöjen ilta ni voitas yrittää nähdä yössä.
Ite itse asiassa huomasin yks päivä miettiväni, et pitää ostaa jääkaappiin olutta sulle, jos tuut joskus käymään mun luona.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatullani on nykyään sen verran isot lapset, ettei ole vielä aloittanut lomaansa. En minäkään.
Ihmeellinen päättely
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä tule mitään.
Mistä? selvitä mun nro.asia puhutaan oli niin nopea lähtökin harmitti
Virtuaalirakkaus ei riitä minulle. Toivon pääseväni näistä tunteista, koska mikään ei vie eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vie kun et halua.
Varmasti haluan. Jos työkalut otetaan pois, vaikea on rakentaa.
Halauksia sinulle ihana ruotsinkielinen opettajanainen Turusta 🤗
Olet niin kaunis 🔥
Vierailija kirjoitti:
Virtuaalirakkaus ei riitä minulle. Toivon pääseväni näistä tunteista, koska mikään ei vie eteenpäin.
Toivo päästä tunteista kertoo jo kaiken oleellisen.
Vahva tunne siitä, että oot löytänyt jonkun toisen.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinut.
Kiitos samoin.
Huomenta, ja hyvää päivää ihana. Haleja.. 🤍🌼