Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Mitä tapahtuisi, jos tapaisit kaivattusi jossain, missä ei olisi ylimääräisiä korvia kuuntelemassa?
Voitaispa jutella huomenna. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuisi, jos tapaisit kaivattusi jossain, missä ei olisi ylimääräisiä korvia kuuntelemassa?
Kaikenlaista voi tapahtua.
Hyvää yötä, kun on sen aika. Kauniita unia joissa oman kullan kuvia! 💕😴💋
Iltaa mammuleille. Olis tarjolla paistettuja perunoita ja pihvi makkaraa, parsaa unohtamatta. Tervetuloa..
Vierailija kirjoitti:
Laitan takatukan itselleni.
👍
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan huomaako kukaan mitään 🤣
Kukaan vai joku erityinen? Täällä vai irl? Mitä pitäisi huomata?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, ollaan me ennenkin niin nähty. Halattaisi korkeintaan. En mä sen pidemmälle mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida jaksaa enää kauan.
Milloin haluat, että sanotaan hyvästi? Mun sydän toivoo pehmeää loppua, ei katoamista.
En aio sanoa hyvästejä enkä toivo loppua. Sanoin vain, etten taida jaksaa enää kauan. Sitä en tiedä, mitä siitä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan monesti tavattukin. Ajatuksissa vaikka mitä mutta en halua nolata itseäni. Setämies.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt oman kaivatun kohdalla (mies), että ehkä toteaisin suoraan hänen olevan mielestäni viehättävä. Tavalla tai toisella kohteliaasti niin etten vaikuta ahdistelevalle vaan enemmänkin kohteliaisuus näkökulmasta. En tiedä miten tilanne menisi, mutta ehkä ajattelisin että se jotenkin tekisi tilanteesta myös terveen koska asia olisi selvä ja suora.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Ehkä sanoisin vain moi. En kaipaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Riippuisi täysin hänestä. Jos hänellä olisi pokkaa jutella vielä henkilökohtaisempia tai tunnustaa tykkäämisensä.
Vähiin käy ennen kuin loppuu.
Olemassaolosi taitaa tehdä virheen mun Matrixissa.
Vierailija kirjoitti:
Saisimpa sivellä ja suudella sua nainen kun istut sylissä esim yökerhossa.
Pidä käpäläsi poissa
Vierailija kirjoitti:
Vähiin käy ennen kuin loppuu.
Ikävä kyllä.
Koivupuuhun päin puhallan terkut hyväntahtoiset 😍😍
Hei, halusin vielä sanoa, että olet ihan huippu tyyppi. Paras. Minun silmissä täydellinen. Öitä, Ihana!