Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitä että sinulla on kädet kehosi molemmilla puolilla.
Osuu, jos toinen käsi p*rseen seutuvilla ja toinen ylempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla teillä, jotka johtavat luoksesi, on puomit ja teksti
YKSITYISALUE
EI KULKUA!
Olisitpa kääntynyt niin olisit löytänyt minut pelastustien varrelta.
Ei ole mulle sellaista osoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kevät, joka ei kypsy kesäksi.
Olen myös syksy joka jäätyy talveksi.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille koolla on yleensä väliä, sekä sen että koko kropan. Pituudesta puhutaan paljon, koska se kiinnostaa naisia. Biologiaa.
Miehille yleensä on väliä rintojen koolla ja takapuolen muodokkuudella. Pituus ei usein merkkaa, mutta kookkaat rinnat ja muodokas kiinteä takamus kiinnostaa. Biologiaa.
On lähinnä outoa, miksi noita yritetään kiistää. Ei kaikessa ole noista kyse ja kumppani voi olla millainen vaan, mutta keskimäärin nuo ovat kiinnostavia ominaisuuksia.
Missä kuka yritti kiistää? Kaikki mun nähdäkseni vastasi, että koolla on väliä..
Yleisesti tuppaa heräämään kiistelyä ja närää, jos naiset esittävät toiveen pituudesta ja silloin, kun miehet toivovat timmiä ja muodokasta naista. Noin ei joidenkin mielestä saisi ajatella.
Ok, no selvästi tässä nimenomaisessa keskustelussa sellaisia henkilöitä ei ole, joten menee vähän sun pohdinnat hukkaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Marja-Leena?
Minullakin vähän kiinnostaisi sama kysymys. Hyvin kaunis nainen.
Olen takiainen, joka jää törröttämään pystyyn myös talveksi ja säilyttää tarttuvuutensa myös kuoltuaan.
Naamataululla on suurin merkitys.
kyllä, koo on kallein
hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Kevennetään vähän, ja kertokaa kaivatun silmien väri, ja että onko m vai n.
mun n kaivatulla kauneimmat siniset.
Ne on suklaan väriset. Niihin tekee mieli uppoutua ja eksyä.
Vierailija kirjoitti:
Naamataululla on suurin merkitys.
Tiedän. Sen takia olenkin sinkku.
Kaivatulla miehellä on ehkä vihreät (?) Silmät. En ole ihan varma, kun en ole niihin uskaltanut kamalasti tuijotella.
Ikävä. Usein seisot takanani ehdoitta. Siinä on jotain koskettavaa. Kaipaan sinua. Kaipaan lähelle, kaikilla niillä tavoilla. Sillä kuumallakin. Juuri nyt ehkä erityisesti sillä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haleja <3 <3
🤗🤍🤍🍦
Suukkosia <3 <3
Suukkosia sullekin, olet niin ihana. Haleja yöksi ja kauniita unia.. 🤍🤗
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Haaveilen sinusta. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaikeampi toisen luokse on päästä, sitä vähemmän se toinen haluaa minun luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko koolla väliä?
Kuinkas paljon siihen voi itse vaikuttaa?
Tarvitseeko siihen vaikuttaa?
Kummallinen valintaperuste, mutta perusteensa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille koolla on yleensä väliä, sekä sen että koko kropan. Pituudesta puhutaan paljon, koska se kiinnostaa naisia. Biologiaa.
Miehille yleensä on väliä rintojen koolla ja takapuolen muodokkuudella. Pituus ei usein merkkaa, mutta kookkaat rinnat ja muodokas kiinteä takamus kiinnostaa. Biologiaa.
On lähinnä outoa, miksi noita yritetään kiistää. Ei kaikessa ole noista kyse ja kumppani voi olla millainen vaan, mutta keskimäärin nuo ovat kiinnostavia ominaisuuksia.
Missä kuka yritti kiistää? Kaikki mun nähdäkseni vastasi, että koolla on väliä..
Yleisesti tuppaa heräämään kiistelyä ja närää, jos naiset esittävät toiveen pituudesta ja silloin, kun miehet toivovat timmiä ja muodokasta naista. Noin ei joidenkin mielestä saisi ajate
Muodokas= ylipainoinen. Joten muodokas ja timmi ei kyllä tule samassa paketissa.
T. Eri
Pitkäaikaiset ystävät kohtelevat toisiaan ystävällisesti ja sillan huoltotyöt kuuluvat molemmille. Olisi sääli heittää hukkaan tällaista vaikka kokisi tulleensa kohdelluksi huonosti. Sivusta.