Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuisi, jos tapaisit kaivattusi jossain, missä ei olisi ylimääräisiä korvia kuuntelemassa?
Luultavasti murtuisin ja sanat tulisivat ulos ennen kuin ehdin ajatella mitään. En enää jaksais pitää niitä sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuisi, jos tapaisit kaivattusi jossain, missä ei olisi ylimääräisiä korvia kuuntelemassa?
Ei mitään. Ehkä sanoisin vain moi. En kaipaa enää.
Olisi kivaa tuo moi. Viimeiset kolme näkemistä ilman sitäkin, ylimääräisillä korvilla tai ilman. Pläh mä sanon.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, miten hän reagoisi. Kun on tullut torjutuksi ja ohitetuksi, ei kovin uskaliaasti tee mieli lähestyä, olipa tilanne millainen hyvänsä.
Mä oon tainnut rakastua suhun. Kunpa tajuaisit pyytää mua treffeille.🤭
Miksi muuten sanotaan setämies, mutta täti-ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Voin jutella tuttavallisesti ja kenties halata. Kysyisin kahville tai lounaalle, ehtiikö.
Vapaa Kn
Vierailija kirjoitti:
Oikein päätelty.
Otin etäisyyttä ja näin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tainnut rakastua suhun. Kunpa tajuaisit pyytää mua treffeille.🤭
Pyydä sä mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevennetään vähän, ja kertokaa kaivatun silmien väri, ja että onko m vai n.
mun n kaivatulla kauneimmat siniset.Ne on suklaan väriset. Niihin tekee mieli uppoutua ja eksyä.
Mies vai nainen? Entä itse?
No niin. Kenen kaivattu on 50m päässä ? Minunkin on.
Vierailija kirjoitti:
Mä hajoan.
Kerro.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Kenen kaivattu on 50m päässä ? Minunkin on.
Mun ei. Noin kymmenen kilsan päässä. Sama kaupunki kuitenkin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, miten hän reagoisi. Kun on tullut torjutuksi ja ohitetuksi, ei kovin uskaliaasti tee mieli lähestyä, olipa tilanne millainen hyvänsä.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Sydän on aika raasuna.
No miks? Voidaanko auttaa jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista kaipaan. Tietysti tunteet voivat olla täysin yksipuolisiakin. Esteitä riittää. Esimerkiksi varattuus.
Tietääkö se nainen suurista tunteistasi? Sinulla on jokin aavistus molemminpuolisista tunteista?
Kumpikaan ei tiedä toisen tunteista. Minulla on aavistus, mutta samalla täysi tietoisuus siitä, että tämä voi oll täysin harhainen tulkinta. Siksi en siihen luota alkuunkaan.
Milloin kohtasitte ensimmäisen kerran?
Sivu
Kohta kolme vuotta sitten.
sivusta
Joo niin oli.