Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Virittele rouvan kanssa romantiikkaa. Laita vaikka kyntilään tuli. Et sinä minua mihinkään tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Missä näen sut?
Huomenna viimeisessä näytöksessä entisellä kotipaikkakunnallasi. Naiselle mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä meidät voisi tuoda yhteen?
Voihan kirjoittaa kirjeen sinulle ja laittaa sen tutun henkilön toimittamaan sen sinulle. Se kyllä alkaa nauramaan tätä järjestelyä. Sivusta.
Kannatan ajatusta. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Tulisiko lasilliselle mies, jutustelua 🍷🍷
Vain, jos mamman tekemää mustaherukka mehua on tarjolla.
Pystytköhän sä kuvitteleen mua sun vierelle? Vai onkohan sulla ihan muut mielessä. Mä teen eri tilanteissa ja tilaisuuksissa niin jatkuvasti. Jotain jää puuttuun sillon kun sua ei ole. Nuku hyvin rakas, kun on uniaika.
Eksäni oli kysynyt kaveriani kahville. Nyt kaveri laittoi viestiä ja kyseli miten kannattaisi toimia. Vielä muutama vuosi sitten olisi ottanut päähän ja rajusti. Nyt en jaksa enää välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kaivatun kanssa suviseuroihin?
En. Miksi lähtisin kirkottomien harhaoppisten tilaisuuteen?
Vähänpä tiedät. VL on kirkon herätysliike.
Vain jos pitää homppelipareja vihkivää naispapillista yhteisöä kirkkona.
Eiväthän terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat, en minä ole tullut kutsumaan hurskaita vaan syntisiä.
Aivan, eli synnin sairastuttamien pitää tehdä parannus. Siinä olet oikeassa.
Kristillinen seurakunta on aina epätäydellinen, koska se koostuu syntisistä ihmisistä, ihmisten puolesta täydellistä kirkkoa ei siis maailmasta löydä. Ottamatta nyt kantaa mikä on syntiä, mutta kaikki on syntisiä ihmisiä, samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä meidät voisi tuoda yhteen?
No raskaus nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama alkukirjain etunimissä.
Mitkä kirjaimet?
Eräs konsonantti. Sun nimi on myös yhtä kirjainta lyhyempi kuin minun. Mitään muita yhteisiä kirjaimia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kaivatun kanssa suviseuroihin?
Arvelen, ettei kumpikaan olisi sinne menossa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama alkukirjain etunimissä.
Meillä jopa samat alkukirjaimet ja samat määrät kirjaimia sekä myös tavuja.
Vierailija kirjoitti:
Eksäni oli kysynyt kaveriani kahville. Nyt kaveri laittoi viestiä ja kyseli miten kannattaisi toimia. Vielä muutama vuosi sitten olisi ottanut päähän ja rajusti. Nyt en jaksa enää välittää.
Eiköhän eksäsi ja kaverisi saa tehdä ihan mitä itse lystäävät. Älä puutu heidän asioihin.
Vierailija kirjoitti:
G: Lähtisitkö P u p p a n kanssa Rauman pitsiviikolle?
Kyllä, jos sillä saisi lopettamaan sen kirjoittelun tänne. 😁😂
Aivan sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaanpas. Mikä syötävä asia on telepaattisessa viestissä nyt?
Banaani. Ihan satavarmasti. Tai jotain keltaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taitaa olla yhteinen tuttava. Alkoi vähä vissii ihmetellä, kun kyselin sinusta. Ois hauska tietää ,ootkohan jutellu hänen kanssaan viimeaikoina.
Kuka, nimi?
Joko aloitit selvitystyön ?
Mitkä kirjaimet?