Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastelin sun kans just noin niin ku ajatuksen tasolla.
Oliko pitkäkin sessio ? Sivusta.
Puoli tuntia?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kerro kaksi tuntomerkkiä kaipaamastasi!
Ihana hymyilijä nopsajalka mustissa kledjuis.
Mutta minähän kirjoitin. En ihan kaikkea, mutta ajatus lienee tärkein.
- muistissa vikaa?
ei sinulle,miehelle menee
Vierailija kirjoitti:
Tämä versio on rikos ihmisyyttä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä versio on rikos ihmisyyttä vastaan.
Se on sinun mielipide ja nyt se on kuultu.
En ole koskaan nähnyt/ kiinnittänyt huomiota kaivattuni palleihin vaikka pantiin useita kertoja. Nyt epäilen kaikesta päätellen ettei hällä ollut niitä 🤯 kulli syöpyi kyllä mieleen pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jim💕
Moi! Miten menee?
Eipä valittamista. Miten siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jim💕
Moi! Miten menee?
Heitin just virvoitusjuomat lattialle, siivoamista. Muuten lomailen opiskeluista, eli oon vapaalla koko ajan.
Miksi tunkeudut sivusta toisten keskusteluun etkä kerro sitä? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postikortin sijasta sinulle
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin herätellä piilosilla lymyävän seksuaalisen jumalaisuutesi. Yhdessä ilakoiden uurastaisimme lämpimänä pitävien aktien voimin saaden kaipuun koleuden viimein väistymään rakkaudellisen roihun tieltä... 😉
mutta mistähän sä olet päättellyt että "piilosilla" 😉
Vierailija kirjoitti:
Mutta minähän kirjoitin. En ihan kaikkea, mutta ajatus lienee tärkein.
- muistissa vikaa?
ei sinulle,miehelle menee
niin?
- muistissa vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Mies, pitkä, komea. Siinä jo kolme!
Etsin sinua väkijoukosta. Voisit tulla esiin sieltä kolostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät ja suonikkaat kädet :P
Ei ne aina ole! Siinä yhdessä kuvassa vain.
On ne. Toisilla on suonikkaat kädet, toisilla ei.
Kaverini sanoi joskus noista suonikkaista käsistä, että "jos on vaan niin matalat rasvat ja siksi suonikkaat kädet", mutta ei se siitä ainakaan pelkästään johdu. Isälläni ja isoisällänikin on suonikkaat kädet, vaikka ovat normaalivartaloisia eli ei ole erityisen matalat rasvat (toki ei korkeatkaan) ja ikääkin jo molemmilla.
Tuon kaverin miesystävän kädet ei ole ollenkaan suonikkaat, eikä kyllä tuon kaverin isänkään. Hän ei ehkä ole tottunut sellaisiin, mutta itse en taas oikein "kestä" jos ei ole sellaiset. Siis ei vaan vi
Mulla on suonikkaat kädet, enkä ole ikinä antanut asialle sen enempää ajatusta. Saapahan verinäytteen helposti.
En ymmärrä miksi tähänkin kuvaukseen niin monen piti tulla vänkäämään vastaan? 😅
eri
M
u
lla
Mulla ei oo aikaa sulle. Käytit sen kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan silleen kiinnostanut naisten kädet, mutta pitääkin alkaa tarkkailemaan näkyykö myös naisilla sellaisia suonikkaita käsiä kuin joillain miehillä! Miehillähän ne ei ole kauhean harvinaiset, jos on sellainen jäntevä kehotyyppi eikä pullainen. Kyynärvarret ja kädet luonnostaan suonikkaat, ei tarvitse fyysisen työn tekijäkään olla.
Tietysti naisillakin on, eihän siihen tarvi kuin ohuen ihon. Mulla on tosi suonikkaat kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On naisillakin suonikkaita käsiä.
Joo, voisin kuvitella että ainakin sellaisilla spartalais-tyyppisillä super urheilullisilla ja matalarasvaisilla voimanaisilla vois olla. Sellasilla jotka pesee kaikki jossain "temppu"radoilla missä on aika vaikeita ne esteet ja "temput". En tiedä mikä niiden nimitys on, niin siksi laitan temput lainausmerkkeihin, kun tuskin niitä tempuiksi sanotaan.
Olen maailmankaikkeuden epäurheilullisin henkilö, siis täysi sohvaperuna, ja mulla on suonikkaat kädet. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ketä etsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita tajuta EI SULLE. Olet ällöttävä. Pysy kaukana.
En minä sinua kaipaa, äläkä vastaile aloituksiinj.
Minä laitoin retropop biisin ja sitten alkoikin vatipäiden kokous. Se ei ole kenellekään teille.Olen TÄYSIN varma asiasta.Lakatkaa vastaamasta muiden viesteihin.Varsinkin ,jos sanotaan ettei sinulle.
Ukrainalainen 😊
Treenattu kroppa 💪💪💪
Elämäni paras pano (n.40x) 😍
🤯😍🧡🥰🤗🔥