Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kivaa päivää ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää poistattako häirikön viestejä. Poliisille tehty ilmoitus. E
😂😂😂
Jep, poliisikin on jo yleinen vitsi Suomessa.
Yllä olevan herjauksen ainakin tutkivat ensisijaisena kunnianloukkauksena.
Saattaa olla tuttu numero. Odottelen taas soittoa.
Kiva aamu, kun aurinko viimein pääsi ikkunasta lämmittämään koleaa luukkuani😃
Aika vilpoinen on kesäsää tänään. Toivottavasti kuitenkin piristävä päivä.
Onhan se kun on oikea asenne🌻
Haluaisin herätellä piilosilla lymyävän seksuaalisen jumalaisuutesi. Yhdessä ilakoiden uurastaisimme lämpimänä pitävien aktien voimin saaden kaipuun koleuden viimein väistymään rakkaudellisen roihun tieltä... 😉
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tartte läkähtyä
Kaivatun ajattelu saa läkähtymään viileimpinäkin päivinä. 🤭
Makoilen koko päivän. Ei huvita nyt mikään. Ehkä mä sittenkin Illan tullen hiivin tänne sua ikävöimään, kuten on ollut tapana. Iltaseen. 🦥
Et päästä minusta
hyvä, koska minä vannoin etten päästä sinusta.
nyt on kuitenkin hetki että olisin tarvinnut sinua tai tarvitsisin edelleen, jos olisit mulle olemassa niin. Sun paikka ois nyt
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin herätellä piilosilla lymyävän seksuaalisen jumalaisuutesi. Yhdessä ilakoiden uurastaisimme lämpimänä pitävien aktien voimin saaden kaipuun koleuden viimein väistymään rakkaudellisen roihun tieltä... 😉
Mistäs tiedät miten piilossa se on, vaikkei just sulle näykään?
Vierailija kirjoitti:
Et päästä minusta
nyt on kuitenkin hetki että olisin tarvinnut sinua tai tarvitsisin edelleen, jos olisit mulle olemassa niin. Sun paikka ois nyt
Ota yhteyttä.
Rakkaalle naiselle hellät ja pitkät halit ja pusut. Olet mielessä ja sydämessä kokoajan. Heti ku herää ni ekaks ja vikaks ku menee nukkumaan. Meidä välillä o jotain ainutlaatuista, varmaa ollaa oltu entisissä elämissä pari. Saataispa toisemme jossai vaihees. Love you.
Niin ikävä sinua Rakas J. Siitä on nyt melkein viisi viikkoa kun erottiin ja kuusi viikkoa kun näin ihanat, lempeät kasvosi viimeisen kerran. En ikinä pystyisi jatkamaan suhdetta kanssasi, mutta kaipaan sinua niin pahasti. Sydäämeeni sattuu erossa olo sinusta. Miksi asiat meni pieleen? Luulin oikeasti että olisit se oikea. Palaan jatkuvasti mielessäni yhteisiin hetkiimme. Kuuntelen musiikkia joka muistutta sinusta. Katson kuvaasi. Olen kuitenkin estänyt puhelinnumerosi, koska jos ottaisit yhteyttä, tiedän olevani niin heikko että lankeaisin heti syliisi. Sitten suhteen myrskyisyys jatkuisi, ja erottasiin taas pian uudelleen. Joka tapauksessa, olit minun ihana Rakkaani, mutta nyt on minun aika päästää irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et päästä minusta
Ota yhteyttä.
Sun vuoro
Ajattelen sinua hellin tuntemuksin, hehkeä fyssari. Koskahan näemme seuraavan kerran?
Kuules K. Oulusta, meidän pitäisi nähdä. Meillä molemmilla kiinnosti, mutta sovinnaisuudet tuli tielle. Jos meistä on johonkin, en haluaisi sössiä sitä pelkästään sääntöjen takia. Sössin asiat mielummin paremmista syistä ja henkilökohtaisesti.
Mulle ainoa tapa löytää sut on törmätä suhun vahingossa, sä taas olet käyttänyt mun yhteystietojani. Mä tiedän, että on turha toivoa kuuta taivaalta ja tikusta asiaa, mutta tyhjän saa pyytämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et päästä minusta
Ota yhteyttä.
Sun vuoro
Oletko itse ottanut joskus minuun?
Vierailija kirjoitti:
Katjalle?
Kaljalle? Mennään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuules K. Oulusta, meidän pitäisi nähdä. Meillä molemmilla kiinnosti, mutta sovinnaisuudet tuli tielle. Jos meistä on johonkin, en haluaisi sössiä sitä pelkästään sääntöjen takia. Sössin asiat mielummin paremmista syistä ja henkilökohtaisesti.
Mulle ainoa tapa löytää sut on törmätä suhun vahingossa, sä taas olet käyttänyt mun yhteystietojani. Mä tiedän, että on turha toivoa kuuta taivaalta ja tikusta asiaa, mutta tyhjän saa pyytämättäkin.
Tapasimmeko eka kertaa yöelämässä?
K-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjalle?
Kaljalle? Mennään vaan.
Arkena ei juopotella. Eikä kyllä mielellään vapaallakaan.
Oliks se totta et siin yhes kirjees ikuisuus / aikoja sit olis lukenu et olit ihastunu muhu niinku se toine meidän tuttu tyttö väitti? Merkkejä kyl oli aika huolel.