Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Mietin, miltä sun loma mahtaa näyttää? Ehkä meren äärellä, metsässä tai pyöräretkillä? Tai ehkä vaan viltillä auringossa. Olipa missä tahansa, toivon että sulla on siellä hyvä olla.n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä kellään täällä kuinka ilmaista kiinnostuksensa alkaa tapailemaan kiinnostavaa naista? Onko yhteystietojen vaihto hyvä idea ekaksi askeleeksi?
Liian tungettelevaa jos ette ole esim hyvän päivän tuttuja. Jos olette jo jutelleet useasti ym, niin kasvotusten kysyminen kahville tmv kannattaa ensin kokeilla ja sit kysyä puhnro. Jos kysyy yhteystietoja noin äkkiseltään saattaa tulla torppaus, liian henkilökohtaista. Tämä vaan mun mielipide.
Hyvä huomio. Meidän kohtaamiset ovat ihan tuuripeliä sillä käymme eri aikoina eräässä paikassa. Siksi yhteystietojen vaihto olisi helpottavaa, mutta kuten sanoit tungettelevaa kun ei tunneta kunnolla. Toivon että nainen tekisi tässä aloitteen kun ja jos kohdataan.
Tee vaan aloite rohkeasti, tee se vähän kuin ohimennen. Hei, miten menee, ehtisitkö joku päivä vaikka kahville. Etukäteen vaan mietit kevyet sanat, ja jätät kohteliaasti tilaa myös kieltäytyä, jos sitten kieltäytyykin niin et mitenkään menetä kasvojas. Eli tuo ehtisitkö kysymys jättää myös tilaa vastata et sori mulla on kiireitä = ettei kiinnosta samoin. Jos taas vastaa et okei, niin kysyt vaan et vaihdetaanko numerot niin voidaan palata asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus kuuntelisin itseäni, niin kokeva minuuteni kaipaa rakkautta ja seksuaalisuutta. Sen olen kieltänyt itseltäni.
Rakkauden myös?
Vierailija kirjoitti:
Ilmoja on pidelly
🤭jatkoa näköjään seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vahinko ettet ole just nyt saatavilla, ois aika kovat rakastamishalut.
Äkkiäkös hurautan.
Jos olisit Ig:ssä, tietäisit enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ompa ollut kiva nähdä sinua viimeaikoina aika usein, ne muutamat ohikiitävät sekunnit piristää päivääni ja eteenkin se kuinka huomaan että sinäkin huomaat heti minut. Olet yhä rakas minulle.
Samoin sivusta mutta hän ei ajattele samoin
Sahaan tuon pöydän vielä kahtia. Mitenkähän osais sahata suoraan, tulis molemmille samankokoiset 😂💪
Vierailija kirjoitti:
Terkut Lotalle. Toivottavasti on kukkaisa kesä ja mekko.
Kiitos. Ihana kesä.
Yksi kaikkien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoja on pidelly
🤭jatkoa näköjään seuraa.
Niin kylmä, että tarvin kaks peittoo 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei, teidän ei tarvi. Utelias ja yksinkertainen on just se jonka ei tarvi tietää mitään ylimääräistä."
Ihan tarpeeton ja omahyväinen sivallus julkisella keskustelupalstalla. Säkö luulet olevasi joku elämän suuri osteri, jonka salaisuuksia kilvan selvitellään.
Ei kai tämän ketjun idea ole selvittää kuka minkäkin viestin takana on, mennyt idea hieman ohi 😂
Sivu
On. Se on jollekin juurikin "se" juttu. Oli kyse kaivatuista tai muista. t.salkkari
Olisin ig:sa, jos se kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sun paidassa oli mun nimi.
t. puuma
Kari?
Vierailija kirjoitti:
Olisin ig:sa, jos se kiinnostaisi.
Jokainen on aina siellä missä pitää olla ja kiinnostunut niistä asioista joista on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta.
-terveisin tuleva kollega
Mihin meinasit tulla? 😙
Vierailija kirjoitti:
45 v naiselle, siis juuri sinulle, ihana 🔥
Kiitos, ihana 🔥
Sitä saat ootella :D