Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Olen aina ollut oikea prinsessa. Ei sellainen miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieli pitkänä odottelen lisää kesäkuvia.
Keneltä?
Mikset kysy vaan suoraan nimellä? Onko Kotivalolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nainen saa painaa jos on 175cm?
Normaalipaino tuon pituiselle on 57-76kg, mutta tietysti hentorakenteinen painaa helposti alle tuon 57kg, ja varmaan joku rotevampi yli tuon 76. Suurimmalla osalla varmaan jotain 60-70kg välillä.
Pituus ja ruumiinrakenne jos on saman suuntainen, niin ei miehillä ja naisilla mitään isoja painoeroja ole.
Aika hyvä vastaus, komppaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipaino tuon pituiselle on 57-76kg, mutta tietysti hentorakenteinen painaa helposti alle tuon 57kg, ja varmaan joku rotevampi yli tuon 76. Suurimmalla osalla varmaan jotain 60-70kg välillä.
Pituus ja ruumiinrakenne jos on saman suuntainen, niin ei miehillä ja naisilla mitään isoja painoeroja ole.
Jos on 175 ja painaa 57, ei ole enää hento vaan laiha:
Riippuu ruumiinrakenteesta. Jos on pienet, sirot luut jotka eivät ole ollenkaan kolhot eivätkä ulkonevat, niin helposti voi painaa vaikka 55kg näyttämättä mitenkään pahalta.
Itse en ole tuollainen siroluinen, joten minulle valitettiin jatkuvasti silloin kun painoin jotain 57-58.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ruumiinrakenteesta. Jos on pienet, sirot luut jotka eivät ole ollenkaan kolhot eivätkä ulkonevat, niin helposti voi painaa vaikka 55kg näyttämättä mitenkään pahalta.
Itse en ole tuollainen siroluinen, joten minulle valitettiin jatkuvasti silloin kun painoin jotain 57-58.
Ai jaksa väitellä. Laiha mikä laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole tuollainen siroluinen, joten minulle valitettiin jatkuvasti silloin kun pain
Ai jaksa väitellä. Laiha mikä laiha.
Ei vaan hento ja sopivan kokoinen, jos on siroluinen ja kapea ruumiiltaan.
Onko tämä siis osaltasi loppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerännyt kaikki kyyneleet, jotka olen vuoksesi vuodattanut. Niitä on tuhat litraa ja yksi kyynel sen päälle.
Viehättävää - not
Ei tarvitse ollakaan. En minä kyyneleitä kenellekään kanna.
Toivottavasti oma kaivattuni ei ajattele kyyneleistä, että ei viehättävää.
No harva jaksaa ketään vollottajaa pidemmän päälle. Yleensä halutaan jotakin positiivista ja kivaa lisää omaan elämään, kun aletaan tapailla, eikä etsitä varsinaisesti jotakuta valmiiksi negatiivista itkijää.
Sirorakenteinen on käytännössä hentorakenteinen mutta kaikki eivät ole yhtä hentoja kuitenkaan.
Rakenteellisuus vaikuttaa painoonkin mutta itse ei pysty rakenteellisuudellensa yhtään mitään.
Minä olenkin mallimitoissa 173,5 ja 52kg. Tai no itseasiassa on 50kg nyt.
No niin mammat. Eipä näkynyt ruokaseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole tuollainen siroluinen, joten minulle valitettiin jatkuvasti silloin kun pain
Laiha ei tarkoita kuitenkaan rumaa tai anorektikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olenkin mallimitoissa 173,5 ja 52kg. Tai no itseasiassa on 50kg nyt.
Onnea. Multakin tippuu housut ja painan 10 kiloo enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siis osaltasi loppu?
Kyllä. En keskustele kiloistani enempää.
T huomenna lounas?
T
ps oot kuuma
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet täällä, jos et enää kaipaa?
Kenenkään täällä olemiset ei kuulu sulle. Sivusta
Kattellaan toisiamme silmiin pitkin päivää. Sä meet kotiin, mä meen kotiin. Kuluu se elämä näinkin
Vierailija kirjoitti:
Aiotko pitää lomaa vai meneekö kesä sorvin ääressä?
Heinäkuun viimenen viikko on lomaa. On vähintään ansaittu huili.
Mutta sehän sopii.