Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Tarjousmakkaroita vaikka kuinka, mutta kenenköhän kanssa niitä käristelisin? Terveiset kaivatulle.
Tuli lämmin ja hyvä mieli tästä. Tarjoustuotteilla täälläkin mennään. Ja seuraa ei ole kuin tälle päivälle.
Virtuaalihalit ja ne kaikki imelät hymiöt ei todellakaan auta, kun todellisuus on yhtä tyhjän kanssa. Olen vihainen kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Haleja.. <3 <3
Paljon haleja ihana.. 🤍🤗
Vierailija kirjoitti:
Virtuaalihalit ja ne kaikki imelät hymiöt ei todellakaan auta, kun todellisuus on yhtä tyhjän kanssa. Olen vihainen kaivatulleni.
Sama.
Tänään stay upeissa kaupoille ;)
Haluan tietää jos oo jotenkin sairas mutta jos et oikeasti ole niin pliis sano sellasia juttuja. Tää on muutenkin jo vaikeaa.
Kyllä tää touhu pitää jotenkin ajaa alas, sä voisit aivan hyvin jutella mulle vaikka ig ssä, voin tehdä omalla nimellä tilin jos se helpottaa. Mutta loputtomiin en jatka juttelua palstoilla, sun käsissä tämä asia.
Vierailija kirjoitti:
Ja rohkeana kerroit varmasti tämän hänelle, niin kuin me kaikki muutkin? Jee!
Vierailija kirjoitti:
Laitat niitä imeliä hymiöitä kaikille, joten ne ei tarkoita yhtään mitään.
Otin omaksi ilokseni, vaikkei varmaan niin olekaan - kiitos samoin 🌞
t
Vierailija kirjoitti:
Pyydän nöyrin mielin ANTEEKSI !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetän ketjun otsikon mukaiset terveiset kaipaamalleni henkilölle eli kaivatulle ! Oletkohan käynyt jo heittämässä talviturkin ?
Olen uinut viimeksi vuonna 2004.
Voitaisiin yhdessä mennä räpiköimään 😘
Enköhän mä nyt olisi tässä välissä käynyt jo räpiköimässä, jos sellaisesta välittäisin. En mä siihen kenenkään tuntemattoman random aaveelaisen seuraa ole näitä vuosia odottanut 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän sekaisin muutamien asioiden takia, mitä oikein pitäisi tehdä, no ehkä meen keittää kahvit ensin
Jos ei auta niin Vimpelissä on meneillään kriisitukityö, mahdut varmasti sekaan päästäksesi hoidon piiriin mukaan.
Aattelin iskeä lääkärin itelleni, paljon kätevämpää
Sitten taas kuvittelemaan, että olet täällä.
Ai nii, ei mun tartte tehdä mitään kun asenne on se et jos ei tule helpolla niin en halua sitä..
No terve, tultiin juuri. Kesti vähän, kun piti hakea Johannes Rakastajalle nippu kortsuja matkaan ja samalla sit Johannes Mekastaja sai kohtauksen väärin pysäköidystä bemarista kaupan pihassa, mistä syntyi selkkaus. Bemarin omistajaa rauhoiteltiin Johannes Rikastajan kannettavan setelipaino avuin ja lopulta haettiin Johannes Pakastaja völjyyn torilta mansi- ja mustikoineen. Tässä nyt ollaan valmiina laskeutumaan jussien viettoon koko köörin voimin. Onkos pääjussia näkynyt?