Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Löysit uuden ihastuksen.. jäin teippailemaan sydäntäni😔
Vain sinun korvikettasi. Kun en sinua ikinä saanut, piti alkaa tietoisesti ajattelemaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Löysit uuden ihastuksen.. jäin teippailemaan sydäntäni😔
Tarkoitatko eilistä
Vierailija kirjoitti:
185 cm on miehen pituuden alaraja. Pituus on seksikästä.
Oman kokemuksen mukaan ne hyvin pitkät on enemmän neitejä, kun niiden ei ole tarvinnut kasvattaa luonnetta yhtään vaan pelkkä poseeraminen on riittänyt naisten saamiseen.
Lähes varmasti luulet useiden viestien olevan minun. Ei ole ! Nyt taas joku laittaa vettä myllyyn. Tajuaisitkohan, että tämä ei ole sitä viestintää mitä haluaisin kanssasi.
Oman kokemukseni mukaan pituus ei liity luonteeseen mitenkään eikä vaikuta siihen kuinka kiinnostava tai epäkiinnostava joku ihminen on. Sukupuoli ei myöskään liity tähän, en pidä 175cm miestä yhtään sen lyhyempänä kuin 175cm naistakaan..
Yleensä jos ei osaa laittaa ruokaa on muutenkin yksinkertaisempi ja rajoittuneempi ihminen. Kapeat kiinnostuksen kohteet ja urautunut elämä, ei ole avoin ja utelias tutkimaan maailmaa ja kokemaan uutta. Not my kinda people.
- kokkaava mies 44
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan pituus ei liity luonteeseen mitenkään eikä vaikuta siihen kuinka kiinnostava tai epäkiinnostava joku ihminen on. Sukupuoli ei myöskään liity tähän, en pidä 175cm miestä yhtään sen lyhyempänä kuin 175cm naistakaan..
Miehillä ja naisilla taitaa kuitenkin olla vähän eri keskipituudet.
Sulle taitaa tulla ensi vuonna 50v täyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on niissä kai joku reilu 10cm ero? Mutta itse tosiaan en liitä sukupuolta ollenkaan koko asiaan, enkä pidä 175cm miestä sen lyhyempänä kuin 175cm naistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eikä tule ketään lähellekään sinun kaltaista.
Kiitos samoin. Olen vieläkin ihastunut ja mietin usein millaista olisi viettää aikaa yhdessä. Siis sen lisäksi mitä vuosia sitten vietimme.
Vierailija kirjoitti:
Sulle taitaa tulla ensi vuonna 50v täyteen?
Ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan ne hyvin pitkät on enemmän neitejä, kun niiden ei ole tarvinnut kasvattaa luonnetta yhtään vaan pelkkä poseeraminen on riittänyt naisten saamiseen.
Mulla hyvin eri kokemus, mutta haetaan ihmisestä varmaan muutenkin eri asioita, kun itse en todellakaan edes vilkaisisi ketään, joka neidittelee muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on niissä kai joku reilu 10cm ero? Mutta itse tosiaan en liitä sukupuolta ollenkaan koko asiaan, enkä pidä 175cm miestä sen lyhyempänä kuin 175cm naistakaan.
Miesten 175 on naisten 157. Eri
Kaivattuni jonka eilen näin vasemmalla istumassa. Miksi turhaan tunnen sua kohtaan suuria? Miksi käytän aivokapasiteetin ajattelemiseesi koko ajan ja aina vaan? Mitä ja ketä tällainen hulluus palvelee? Miksi haaveilen mahdottomia, miksi toivon sinua itselleni? En kaiketi voi sua ikinä saada ja tuhlaan elämäni haaveilemalla elämästä, jota en voi saavuttaa. Miksi haavemaailma voittaa oikean? Miksi se tekee oikeasta mitättömän, jopa kurjan? Mitä tämä on. Jo vuosia. Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni jonka eilen näin vasemmalla istumassa. Miksi turhaan tunnen sua kohtaan suuria? Miksi käytän aivokapasiteetin ajattelemiseesi koko ajan ja aina vaan? Mitä ja ketä tällainen hulluus palvelee? Miksi haaveilen mahdottomia, miksi toivon sinua itselleni? En kaiketi voi sua ikinä saada ja tuhlaan elämäni haaveilemalla elämästä, jota en voi saavuttaa. Miksi haavemaailma voittaa oikean? Miksi se tekee oikeasta mitättömän, jopa kurjan? Mitä tämä on. Jo vuosia. Mitä?
Miksi et voi saada ? Mikä estää ? Näiden kysymysten jälkeen tulen illalla toivottelemaan hyvää yötä. Iltaseen !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi saada ? Mikä estää ? Näiden kysymysten jälkeen tulen illalla toivottelemaan hyvää yötä. Iltaseen !
Hän on perheellinen, parisuhteessa.
Eilen oli touhukas päivä, enkä ehtinyt laittaa sinulle iltapäiväterveisiä. Mutta nyt ajattelen sinua, rakas villikkoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla hyvin eri kokemus, mutta haetaan ihmisestä varmaan muutenkin eri asioita, kun itse en todellakaan edes vilkaisisi ketään, joka neidittelee muita.
Niin, sen takia puhuttiinkin omista kokemuksista, eikä lähdetty yleistämään, eli niitä kokemuksia voi olla monenlaisia. Ja sama tunne takaisin, melkeinpä isoin red flag mulle, kun aletaan itkeä sanojen käytöstä.
Ei ole eikä tule ketään lähellekään sinun kaltaista.