Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen haluaisin hänet, sinun kanssa. Niin eipä me olla tekemisissä 💔
Kyllä me rakas ollaan vielä tekemisissä. Varataan hotellihuone. Rakastan sinua L.
Et ole hän.
Voin vaikka olla.
Miksi se Jumala ketju poistettiin juuri hetki sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ja muilta liipa laapa lärpytyksiltä ja lässytyksiltä. Ja hempeilyiltä. Ei mulla ole aikaa ja kiinnostusta panna vaan yhden kanssa. Olen vapaa ja aion pysyä sellaisena.
Mutta jos olet yhteisen lapsemme isä niin et halua panna kuin minua, jota olet palvonut jo monta vuotta ja halunnut minut.
G: Onko kaipaus sinulle addiktio, viihdettä, todellista kaipausta vai todellista harhaa?
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna meillä on yhteinen lapsi, rakas.
Tuskinpa.
Miksi sä elät jatkuvissa harhoissa? Onko kaikki kunnossa mt-puolella?
Avovaimoni lähtee yliopiston vaihto-oppilaaksi Lontooseen. Lähden hånen mukaansa. En opiskelemaan, vaan duuniin.
Pidän välivuoden opiskekussa, ja käytännön työssä opin kieltä.
Ne vauvavuodet ovat vähintään vielä 5 vuoden takana. Aikana jolloin opiskelut ovat ohi, ja työelämä alkaa tuntua varmalta.
Hitto, kun joskus ärsyttää, tiettyjen, nuorten suomalaisten naisten: Tyhmyys. Ja näköalattomuus tulevaan.
Johtuuko musta, että tuntuu, et täällä kirjoitellaan kivoista asioista, kunnes tulee joku, joka saa kaikilta mielen matalaksi? En tiedä tekeekö sitä ihan tahalteen.
Vierailija kirjoitti:
Syön jätskiä. Muita?
Joo ruotsinkielinen erkkaope täsä myös jätskiä lurpsuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muilta liipa laapa lärpytyksiltä ja lässytyksiltä. Ja hempeilyiltä. Ei mulla ole aikaa ja kiinnostusta panna vaan yhden kanssa. Olen vapaa ja aion pysyä sellaisena.
Mutta jos olet yhteisen lapsemme isä niin et halua panna kuin minua, jota olet palvonut jo monta vuotta ja halunnut minut.
Oli nainen.
Vierailija kirjoitti:
Linda rakas.
Voi teitäkin Linda ja T mies. Menkää naimisiin
Vierailija kirjoitti:
Linda rakas.
Ei ole täällä. Eikä Petra.
Risuleuka-girurgi syömässä jätskiä 🎅🧊
Vierailija kirjoitti:
G: Onko kaipaus sinulle addiktio, viihdettä, todellista kaipausta vai todellista harhaa?
Rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna meillä on yhteinen lapsi, rakas.
Todennäköisyys, että kaivattu sanoisi näin (saati kutsuisi rakkaaksi), on lähellä nollaa, mutta aina voi fantasioida. Olisin täysillä messissä. Mieheltä.
Pahan ilman lintuja on useampi.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan häntä. Päättele siitä.
Vierailija kirjoitti:
Pahan ilman lintuja on useampi.
Yhteen
Vierailija kirjoitti:
Todellinen inhimillinen kiintymys ja välittäminen silloin kun nähtiin. Sittemmin lienee jotakin addiktion ja välittämisen välillä. Tosin laantumaan päin.
Oh Lord!😅