Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
En osannut aiemmin aavistaa, miten suuri merkitys läsnäolollasi oli.
Kaipuu raastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis.. ajattele mua. Älä tee tätä
Mikä hätänä?
Se kenelle viesti on, ei tarvitse kysyä. Tietää hyvin ja ihan oikeasti tietää siis oikeassa elämässä ei av-maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Pienen pieni merkki sulle että ala toimia 😍 mulla on kauhea ikävä sun lähelle. Ihan järjettömän kova halu päästä ihan kiinni suhun
kerro se, olen valmis, ei mulla ole mitään itsekunnioitusta kun susta on kyse
Vierailija kirjoitti:
Pelkään reaktiota. Tule vastaan
Oon tässä.
Tää aamu oli vähän parempi kuin edelliset. Heräsin enkä itkenyt. Jotain tapahtuu mun sisällä ja hetki hetkeltä toivun ja vahvistun. En näe vielä selkeästi sinua tai miksi kaikki meni miten meni, en ehkä koskaan pysty näkemään sitä. Miten lähdin sun völjyyyn niin että menetin kuin menetinkin ne omat rajani. Mun puhe mun rajoista oli itsepetosta, niitä ei oikeasti ollut. Ja sun puhe siitä ettet tunne, oli sinun petoksesi itsellesi.
rakastan sua silti
Hyvää torstaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Huomenta ihana ystäväni
Kaipaan sinua!
Kivaa päivää ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Huomenta, Aarteeni. Taas aamusta mietin ja haluan sinua. Ikuista. Kivaa päivää sinulle, ihana.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tulen?
Vierailija kirjoitti:
Tää aamu oli vähän parempi kuin edelliset. Heräsin enkä itkenyt. Jotain tapahtuu mun sisällä ja hetki hetkeltä toivun ja vahvistun. En näe vielä selkeästi sinua tai miksi kaikki meni miten meni, en ehkä koskaan pysty näkemään sitä. Miten lähdin sun völjyyyn niin että menetin kuin menetinkin ne omat rajani. Mun puhe mun rajoista oli itsepetosta, niitä ei oikeasti ollut. Ja sun puhe siitä ettet tunne, oli sinun petoksesi itsellesi.
rakastan sua silti
Samaa miettinyt - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen pieni merkki sulle että ala toimia 😍 mulla on kauhea ikävä sun lähelle. Ihan järjettömän kova halu päästä ihan kiinni suhun
kerro se, olen valmis, ei mulla ole mitään itsekunnioitusta kun susta on kyse
En uskalla ja tiiät miksi. Se eilisiltainen oli pieni merkki sulle. Ehkä ehdit nähdä. Oon ikävöinyt sua koko ajan vaikka ei enää nähdä. Jos tulisit vähän vastaan niin padot purkautuisivat. Pelkään jos joku muukin saisi tietää. Haluan sinut
Huomenta, kulta. Sinä ja sadepäivän ilot mielessä. 😘
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita komialle risuleualle. 🧡🤗 Sinä mielessäni. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tulen?
Tekemällä jotain että tiedän että hän välittää ja haluaa olla yhteydessä taas
Niin, huomenta. Kaunista sadepäivää.
näinhän se kannattaa toimia.