Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Niin: kuka, missä ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Niin: kuka, missä ja milloin?
En tiedä. Ehkä sellainen odottaa vielä jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko rakkaus yhtäkkiä vai kehittyikö se pikkuhiljaa? -sivusta
Sitä odotellessa. Ihastus ainakin kolautti päähän kuin metrinen halko, täysin odottamaton juttu vierestä vasemmalta.
Rakastan sinua mies edelleen ja luotan sydämen ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanipöölle hali ja pusulähetys. 🤗😚
Ikävöin sinua.
Mikä tää hanipöö juttu on? Kuka hän on?
Eiks tämä hanipöölle kirjoittaja aikoinaan kirjoitellut päivän tapahtumia pitkän listan ketjuun hanipöölle ja signeeras loppuun MKK tai jotain. Sivusta
Pitkä ja antoisa työpäivä takana. Pikaisella otannalla länsirintamalta ei mitään uutta, vaan samaa takuuvarmaa huttua.Mikä meininki kaipaajilla ja vaivaajilla ?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua mies edelleen ja luotan sydämen ääneen.
Omin tän. Muut irti.💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko rakkaus yhtäkkiä vai kehittyikö se pikkuhiljaa? -sivusta
Sitä odotellessa. Ihastus ainakin kolautti päähän kuin metrinen halko, täysin odottamaton juttu vierestä vasemmalta.
Aijaha, no onnee vaan teille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tragedia kun molemmat kärsitään omissa parisuhteissa, ja samalla halutaan toisiamme. Kun ei riitä ne ohimenevät hetket mitä saadaan olla kahden. Voi rakas.
On kyllä. Mitäpä sitä ei tekisi lastensa parhaan eteen.
Muistahan pitää suu supussa sitten kun tekisi mieli valittaa kaikkeudelle tai varsinkaan kaivatulle sitä voi mikset saanut kokea rakkautta ja onnellista rakkaussuhdetta. Muista aina että se on vain ja ainoastaan yksin sinun valintasi eikä kenenkään muun syytä.
Mahdollistahan olisi olla sekä vanhempi että täyttävässä rakkaussuhteessa eikä ehdollistaa hyvää vanhemmuutta riippumaan parisuhteesta tiettyyn yhteen henkilöön, jonka kanssa on vain vanhemmuuden tähden.
Vierailija kirjoitti:
Oon tuhlannu aikaa siihen, et sua kaipaan
Voit kierrellä maailmaa, mut beibi enää
Mä en odota sua
Ei oo enää meitä, on pelkkii menn
Ei tarvitse kääntää veistä haavassa. Asia tuli jo selväksi.
Mä toivoisin vaan säännöllistä seksielämää vakikumppanin kanssa, haleja ja pusuttelua sylikkäin. Oon niin yksin😭 -n.
Vierailija kirjoitti:
Naisen lapsenkaltaisuus.
Vauvamies. Erikoista tosiaan. Tissiä suuhun mihinkäs muuhun raikas t-max leijona.
Ikävä. Toivottavasti sinulla on ollu hyvä päivä. Mielelläni olisin viettänyt päivän kanssasi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä mieli?
Tietysti. Ei ole millekään muulle mitään syytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen lapsenkaltaisuus.
Vauvamies. Erikoista tosiaan. Tissiä suuhun mihinkäs muuhun raikas t-max leijona.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin vaan säännöllistä seksielämää vakikumppanin kanssa, haleja ja pusuttelua sylikkäin. Oon niin yksin😭 -n.
Mä en toivo seksiä, mutta olisi mukava päästä joskus kaivatun kainaloon 🥹 (tai ottaa hänet kainaloon)
Hyvää yötä t
Toivottavasti