Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole somessa, mutta mietin usein pahastuisiko hän jos saisi ns. "feikkiprofiililta" viestin? Ja homma lähtisi purkaantumaan sitä kautta. Tässähän myöntää heti kättelyssä eettisesti ja moraalisesti olevansa aika kyseenalainen yksilö kun on sellaisen aikanaan luonut.
En pahastuisi, jos siitä kävisi ilmi, että olet tosimielellä liikkeellä ja että olisi jokin, mistä tietäisin, että se olet sinä. Seuraatko mua sellaisella jo nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole somessa, mutta mietin usein pahastuisiko hän jos saisi ns. "feikkiprofiililta" viestin? Ja homma lähtisi purkaantumaan sitä kautta. Tässähän myöntää heti kättelyssä eettisesti ja moraalisesti olevansa aika kyseenalainen yksilö kun on sellaisen aikanaan luonut.
En pahastuisi, jos siitä kävisi ilmi, että olet tosimielellä liikkeellä ja että olisi jokin, mistä tietäisin, että se olet sinä. Seuraatko mua sellaisella jo nyt?
Tohtiiko tuota enempää avata?
Nyt jo ikävä, toivottavasti viikko menee äkkiä!
Tuo yksi profiili voisi olla sun feikki. Siellä on kyllä kasapäin nuoria naisia jne., mutta sehän sopii kuvaan. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis tuo MS.
En ole heittänyt sitä pois, kun olen miettinyt, onko se sun.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi profiili voisi olla sun feikki. Siellä on kyllä kasapäin nuoria naisia jne., mutta sehän sopii kuvaan. 😆
En ole hänen kavereissaan, muutama kaveri taitaa olla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana ruotsinkielinen erityisopettaja Helsingistä 💞
Kaipaan sinua mutta onneksi on kauniita kuvia sinusta.
Morgonkram!
Tack ska du ja! Vi kan knulla?
Du som svarar på allt och tror att du verkligen kan tala alla språk möjliga. Kyseessä on polyglotti, älä trållaa miestä!
Tein hivenen uuden profiilin joka viittaa minuun. Syteen tai saveen. Saapahan mielenrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Tein hivenen uuden profiilin joka viittaa minuun. Syteen tai saveen. Saapahan mielenrauhan.
Vaikea löytää neula heinäsuovasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtii! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea löytää neula heinäsuovasta.
Yritän, luulen että onnistuu, tai sitten kuvittelin koko jutun.
Laita viestiä Ig:ssä. Voin tehdä päivityksen eka, jota voit kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Et ole enää laittanut hyvän yön viestiä samoin sanoim kuin viimeisinä viikkoina. Oletko sinä se, joka otti ja lähti?
En. Olen vaan niin väsynyt elämään etten enää jaksa vaivata kaipaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole enää laittanut hyvän yön viestiä samoin sanoim kuin viimeisinä viikkoina. Oletko sinä se, joka otti ja lähti?
En. Olen vaan niin väsynyt elämään etten enää jaksa vaivata kaipaamalla.
Vaivaisit vain. Voimahalaus sulle! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä Ig:ssä. Voin tehdä päivityksen eka, jota voit kommentoida.
Ja nää ei oo multa. Jokin aika sitten pyysin laittamaan ig-viestiä jos kaivattu ei uskalla muuten lähestyä. Tulee aina ketjureaktio kun jotain täällä ehdottaa joka on tietty ihan sallittua
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kyllä hivenen olla näin saamaton, harmi että tunteet vetävät lukkoon.
Mulla asia on juuri päinvastoin. Aikoinaan oli pakko saada selvyys ja toimia.
Kukin reagoi tavallaan, ja se on minusta sallittua.
Miksi vaivautua tekemään joku feikkiprofiili, jos kuitenkin paljastuisit viestin myötä? Vai meinasitko laittaa jonkun ympäripyöreän, anonyymin viestin johon hänen pitäisi vastata myöntyvästi, ja sitten rohkenet paljastamaan kuka olet? Varmasti toimii.