Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä tässä (sun ja kaivatun välillä) nyt on?
Ois ihanaa, jos joskus olis raskausmaha. Ei tule tapahtumaan, koska ollaan niin vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Eilen illalla mietin, että jotenkin vain tiedän, että kumpikin kaipaa ja taitaa tuntea syvästi. Tunteen nimestä en ole varma. Varmaankin vaihtelee kummallakin. Meillä on lyhyt, jo mennyt, yhteinen historia, mutta jokin meissä klikkasi, eikä kumpikaan tiedä mikä, eikä kumpikaan tiedä miksi emme voi ko lopettaa kaipaamasta. Näin oletan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
. Mut jotenkin tää koko asia vaivaa mua ja haluaisin tietää, mitä tässä nyt on.
Laita toi vika virke menemään sille
Varastan tästä aiheen illan GALLUPille:
Tuhansia kilometrejä ja tuntemattomuus
No niin, jostakin sitä on aloitettava.
sivu
Ei tuossa ole mitään mistä aloittaa
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kielletyn ajosuunnan liikennemerkkejä hänen suuntaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekis mieli kysyä kaivatulta, että mitä han nyt haluaa, kun en ole ihan varma. En vaan voi laittaa sellasta viestiä hänelle, olisi tosi outoa.
Kysytääs näin päin; mitä sä haluat?
Lähemmäksi, paljon lähemmäksi. Semmoseen suhteeseen, et voidaan puhua ja puhutaan kaikesta.
Sisältyiskö siihen suhteeseen muutakin kuin puhumista?😇
Ei ainakaan aluksi. En haluaisi päättää etukäteen mitään, vaan ottaa asian kerrallaan. Ehkei toinen tai kumpikaan halua läheisyyttä, kun tutustuu toiseen enemmän, mistä sitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Rakkautta
Taidat olla paremmissa puuhissa kauniina kesäiltana. Nautihan!
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Moraalikeskustelu😌
Sama naamapalmujankkari jankkaamassa, kuin eilenkin.. Yllättikö? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kielletyn ajosuunnan liikennemerkkejä hänen suuntaansa.
Alaikäinen?
Mahdatko sä koskaan ajatella minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole mustasukkaisuudesta, ihmiset ei vaan tunnu kestävän minkäänlaista normaalia moraalia. Saa toki heiluttaa peittoa sadan ihmisen kanssa ja minä saan sanoa, että se on epätervettä.🙂
Miksi ajattelet, että toisten ihmisten seksielämä jotenkin kuuluisi sinulle?
Miksi ajattelet, muiden seksielämä kuuluisi muille? Noh, miksihän vaikkapa yhteiskunta on määrittänyt moraalittomaksi teoksi aikuisen seksisuhteen alle 16-vuotiaaseen? Jos moraali on vain mielipideasia, joku mies vois sanoa, että hänen mielestä on oikein olla seksisuhteessa 14v kanssa ja ei teillä muilla ole oikeutta puuttua asiaan tai määritellä mikä on tervettä. Tähän se menee jos moraali voidaan määritellä itse. Niin, että saako muiden seksielämästä olla mielipiteitä?
No kysytäänpä uudelleen, kun noin pahasti lipesit sivuraiteelle: Miksi ajattelet, että toisten aikuisten itsemääräämisoikeuden omaavien ihmisten seksielämä jotenkin kuuluisi sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mistä biisistä kaivattu tulee mieleen, tai mikä biisi teitä yhdistää?
Hän tulee mieleen joistakin Kuumaan biiseistä.
Mulla on nyt poikkeukselliset päivät edessä. Harmi, ettei meillä vielä ole muuta yhteyttä, niin en voi kertoa niistä tarkemmin (en laita tähän loppuun mitään tilannetta kuvaavaa hymiötä, koska päiviin liittyy sekä surua että toisaalta jotain uutta ja sen myötä iloa).
Vierailija kirjoitti:
Mahdatko sä koskaan ajatella minua?
Aina, mutta en valita😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekis mieli kysyä kaivatulta, että mitä han nyt haluaa, kun en ole ihan varma. En vaan voi laittaa sellasta viestiä hänelle, olisi tosi outoa.
Kysytääs näin päin; mitä sä haluat?
Lähemmäksi, paljon lähemmäksi. Semmoseen suhteeseen, et voidaan puhua ja puhutaan kaikesta.
Kuulostaa ihan tervehenkiseltä. Aloita tuolla ja kysy siihen viestin perään, mitä se toinen haluais
En kehtaa lähettää viestiä, kun oon ollut se, joka niitä on hänen suuntaansa jo aiemmin laittanut.
..tietäisinpä
..kertoisitpa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama naamapalmujankkari jankkaamassa, kuin eilenkin.. Yllättikö? Ei.
Lol, luuletko että emojit on jonkun omia? Vttu te olette harhaisia näiden tunnisteluittenne kanssa :D
Melko harva ketjulainen käyttää emojeja ja jankkausviestien sisältö ja naamapalmujen viljely täsmää melko hyvin eiliseen ja aiempiinkin riitapukarin viesteihin :D
Puuttuu vaa sinä nainen, mun sielunkumppani. <3 Saisit niin paljon hellyyttä, haleja ja kosketuksia ku haluaisit. Olisi ihana köllötellä ja alotella rauhassa vkl. Vain sinä.
Melkein kaikille kiva. Suurin osa on vaan tylsiä en kestä. vastaan vaikka multa ei kysytty