Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Jos olisit vieressäni, kierätäisin käteni ympärillesi. Siihen jäisit kuin kärpänen hämähäkin seittiin.
Vierailija kirjoitti:
: (
Mikä sulla?
Mun tekis mieli kysyä kaivatulta, että mitä han nyt haluaa, kun en ole ihan varma. En vaan voi laittaa sellasta viestiä hänelle, olisi tosi outoa.
Tossa kun noista avoimista yms. suhteista puhutaan, niin täytyy sanoa että oma juttu se ei oikein olisi, mutta taitaa käydä niin että sellainen yritetään nyt nuijia. On tuo siippa jo toista vuotta jauhanut siitä että voitaisiin asua erillään ja nähdä viikonloppuisin ja sit ei haittais vaikka olis muitakin. Se siis haluaa sitä. Luulen että kunhan tilanne on otollinen, suostun siihen ja totean parin viikon päästä että taisi olla koko juttu sitten siinä. Saapi sitten ihmetellä kun ei enää saakaan munaa silloin kun hänelle sopii ja muuten elellä omassa idyllissään rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun tekis mieli kysyä kaivatulta, että mitä han nyt haluaa, kun en ole ihan varma. En vaan voi laittaa sellasta viestiä hänelle, olisi tosi outoa.
Millainen asetelma teillä sit on? Kuin et voi kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Laita hälle viesti jossa lukee "moi".
Gallup: Mistä biisistä kaivattu tulee mieleen, tai mikä biisi teitä yhdistää?
Vierailija kirjoitti:
jykevä rakkaus/pieni lintunen
Kunnon asemasota vaihe joka ei ota päättyäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan kysyminen ei ole outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen asetelma teillä sit on? Kuin et voi kysyä?
No ei olla säännöllisessä yhteydessä oikeen millään lailla. Muutama hassu viesti ollaan lähetetty toisillemme ja ei niissä kirjoiteltu mitään tunteista toista kohtaan. Siksi se tulisi ihan yllätyksenä. Mut jotenkin tää koko asia vaivaa mua ja haluaisin tietää, mitä tässä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että haluaa mitään. Kyllä, on outo kysymys ellette ole suhteessa ja jo puhuneet asioista.
No just tämä.
Ei kyse ole mustasukkaisuudesta, ihmiset ei vaan tunnu kestävän minkäänlaista normaalia moraalia. Saa toki heiluttaa peittoa sadan ihmisen kanssa ja minä saan sanoa, että se on epätervettä.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään avoimia suhteita, ihmiset keksii vaan sanoja luvalliselle uskottomuudelle, niin se vaan on. Kannattaisi harjotella sitä sitoutumista, kyllä sieltä kaupastakin yleensä osaa valita yhden karkkipussin, ettei tartte kymmentä erilaista.
Jos on lupa, se ei ole uskottomuutta vaan ihan kummallekin okei juttu. Jos lupaa ei ole, on uskoton pettäjä.
Kaikki yhteiskunnat, joissa moraali rappeutuu on tuhoutuneet lopulta. Tämänkin tietää jos tietää yhtään historiaa.
Ja myös lähes kaikki muut. Sulla on älyllisesti tosi laiska perustelu
Avoimet suhteet on
Moraali nimenomaan ei ole sitä että se päätetään sen hetkisessä historian hetkessä eli nyt kun ei ole juuri mitään moraalia niin moraalista ei juuri tarvitse välittää ja pahaa on ainoastaan ne aivan ääripään touhut. Moraali on ymmärrystä oikeasta ja väärästä huolimatta siitä mitä historiallista hetkeä eletään.
Täysin väärin. Moraali on nimenomaan aikaan ja paikkaan sidottua, siis käsitykset siitä, mikä on oikein ja väärin, Vielä noin sata vuotta sitten Suomessakin teloitettiin ihmisiä (kuolemanrangaistus) ja hienostorouvat katsoivat tapahtumaa viihteenä eturivistä. Nykyään suurin osa sivistysvaltioista katsoo hengen riiston rangaistuksena moraalittomaksi.
Puhunattakaan naisten, lasten ja eläinten oikeuksista ympäri maailmaa - todella suurta vaihtelua, koska moraalikäsitykset ovat niin erilaisia.
Lue joskus jotakin muutakin kuin vauvapalstaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että haluaa mitään. Kyllä, on outo kysymys ellette ole suhteessa ja jo puhuneet asioista.
No just tämä.
Ei tietenkään halua kun sinäkään et halua! Haluat tuhlata palstatilaa jankuttamalla sitä!
Vierailija kirjoitti:
Kysytääs näin päin; mitä sä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Koko Oasiksen tuotanto
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole mustasukkaisuudesta, ihmiset ei vaan tunnu kestävän minkäänlaista normaalia moraalia. Saa toki heiluttaa peittoa sadan ihmisen kanssa ja minä saan sanoa, että se on epätervettä.🙂
Ja mistä lähtien sulle on myönnetty oikeus määritellä normaalius oman mielipiteesi pohjalta?
Järjetön ikävä sinua.