Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekis mieli kysyä kaivatulta, että mitä han nyt haluaa, kun en ole ihan varma. En vaan voi laittaa sellasta viestiä hänelle, olisi tosi outoa.
Millainen asetelma teillä sit on? Kuin et voi kysyä?
No ei olla säännöllisessä yhteydessä oikeen millään lailla. Muutama hassu viesti ollaan lähetetty toisillemme ja ei niissä kirjoiteltu mitään tunteista toista kohtaan. Siksi se tulisi ihan yllätyksenä. Mut jotenkin tää koko asia vaivaa mua ja haluaisin tietää, mitä tässä nyt on.
Laita toi vika virke menemään sille
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mistä biisistä kaivattu tulee mieleen, tai mikä biisi teitä yhdistää?
Melankolian hetkillä, yön pikku tunneilla, HIM the funeral of hearts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
. Mut jotenkin tää koko asia vaivaa mua ja haluaisin tietää, mitä tässä nyt on.
Varastan tästä aiheen illan GALLUPille:
Mitä tässä (sun ja kaivatun välillä) nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon kiinnosta?
Kyllä, paljon kiinnostaa ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekis mieli kysyä kaivatulta, että mitä han nyt haluaa, kun en ole ihan varma. En vaan voi laittaa sellasta viestiä hänelle, olisi tosi outoa.
Kysytääs näin päin; mitä sä haluat?
Lähemmäksi, paljon lähemmäksi. Semmoseen suhteeseen, et voidaan puhua ja puhutaan kaikesta.
Minä ikävöin niin, etten kestä.
Kiva kun oot mulle taas kiva 😊
Vierailija kirjoitti:
Kesä alkaa kohta loppua. Sua ei sit niin paljoa kiinnostanutkaan tavata, että olisit asian ottanut puheeksi vielä myöhemmin? Joo, enpä minäkään ottanut, mutta vähän odotin että ehdottaisit jotain kun oot ehkä tavallaan kiireisempi.
No joo, sanoin kesän mittaan, mutta haluaisin nähdä sinua myös syksyn, talven ja kevään mittaan. Ja vuosien mittaan, päivien mittaan ja tuntien. Mielellään enemmänkin kuin nähdä, mutta se nyt taisikin olla aika selvää jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
On varmaan jotain vetoa toisiimme, muusta en tiedä. Meillä on asialliset välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähemmäksi, paljon lähemmäksi. Semmoseen suhteeseen, et voidaan puhua ja puhutaan kaikesta.
Kuulostaa ihan tervehenkiseltä. Aloita tuolla ja kysy siihen viestin perään, mitä se toinen haluais
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Tuhansia kilometrejä ja tuntemattomuus
Vierailija kirjoitti:
Kaivatusta en haluaisi nyt kuin nähdä häntä useammin. Se olisi parannus.
Tämä ei riittäis mulle. Tai riittäis, jos se ois ainoa, mitä ois saatavilla, mutta haluaisin keskustella paljon enemmän ja syvällisemmin. Haluisin oikeesti tutustua syvällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole mustasukkaisuudesta, ihmiset ei vaan tunnu kestävän minkäänlaista normaalia moraalia. Saa toki heiluttaa peittoa sadan ihmisen kanssa ja minä saan sanoa, että se on epätervettä.🙂
Miksi ajattelet, että toisten ihmisten seksielämä jotenkin kuuluisi sinulle?
Tarvitsen sinua kuin leipää elääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisältyiskö siihen suhteeseen muutakin kuin puhumista?😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen asetelma teillä sit on? Kuin et voi kysyä?
No ei olla säännöllisessä yhteydessä oikeen millään lailla. Muutama hassu viesti ollaan lähetetty toisillemme ja ei niissä kirjoiteltu mitään tunteista toista kohtaan. Siksi se tulisi ihan yllätyksenä. Mut jotenkin tää koko asia vaivaa mua ja haluaisin tietää, mitä tässä nyt on.
Sekin ois tosi outoa. Ei sillä, se on nähnyt musta kaiken, kun olin heikoimmillanikin ja taapersi vieressä silloinkin. Mut en haluais missään nimessä loukata häntä tai kuvitella liikoja tai aiheuttaa mitään negatiivista kaiken tän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Tuhansia kilometrejä ja tuntemattomuus
No niin, jostakin sitä on aloitettava.
sivu
Gallup
Kaivatusta en haluaisi nyt kuin nähdä häntä useammin. Se olisi parannus.