Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuletkohan sinne, jos se toteutuu?
Minne? Pussauskoppiin?
Mä tietäisin yhden kopin minne voisi mennä pusuttelemaan hetkeksi.... sivusta
Puhelinkoppi vai maitolaituri?
Mustamaija?
Jos toinen pitäisi minua vaarallisena, miettisin kyllä pari kertaa, mikä sille voisi olla syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet ehkä suojelevasi itseäsi pelkästään kivulta ja pettymyksiltä, mutta samalla suojelet itseäsi minulta. Minä pidän sinua ihanana, sinä minua vaarallisena. Se on se suurin syy siihen, että käännän sinulle selkäni sekä fyysisesti että henkisesti. Ja selvä merkki siitä, että ei sovita yhteen.
Kenelle kirjoitat? Mikä sinussa luo vaarallisen vaikutelman?
Tällä palstalla taitaa olla aika monta ihmistä, joille napsahti äidinkielestä M.
Rautalanka:
Toinen on ihastunut minuun, mutta suojelee itseään koska pelkää minun aiheuttavan hänelle vain kipua ja pettymyksiä. Eli pitää minua vaarana omalle hyvinvoinnilleen. Ei tunnu erityisen kivalta.
Tätä yksinkertaisemmin en osaa asiaa selittää. Kysykää vaikka tekoälyltä ELI5-versio, jos ei vieläkään aukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen pitäisi minua vaarallisena, miettisin kyllä pari kertaa, mikä sille voisi olla syynä.
Kun kerran tykkäät miettiä, niin mietipä sanan "vaarallinen" eri merkityksiä eri konteksteissa. "Vaarallinen" voi tarkoittaa paljon muutakin kuin vain sinun väkivaltaista kalluexääsi.
Sulla on kyllä analyyttinen ja älykäs lähestymistapa. Olen pahoillani, mutta mulla ei ole yhtään eksää.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo vanhuksia.
Mun sydän on kuin teinillä.😚
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys voi olla ihan hauskaa ihmisen kanssa johon on seksuaalista vetovoimaa/himoa.
Mulla oli joskus (työ)kaveri jonka kanssa oli vähän sellaista seksuaalista värinää, ja meillä oli aina aivan saatanan hauskaa ja koko ajan sellainen lennokas tunnelma ja pervot läpät joilla oikein lietsottiin sitä tunnelmaa. Mitään ei tapahtunut, oltiin vaan kavereita.
Heh, tämä oli hauska. Laitan idean korvan taakse.
Hellä halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Olisin niin halunnut selvittää sut, epävirallisestikin
Vierailija kirjoitti:
Tule ja selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin avoin kirja. Oikeassa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt virallisen selvityksen?
Olen
Vierailija kirjoitti:
Mulla on taas hyvä mieli. Eilen kaikki oli yhtä kaaosta. Tänään taas elämä hymyilee.
Pitäisi aina luottaa siihen että aurinko paistaa taas pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostusta ja haluja on, osaamista ja uskallusta ei ole. Kykenen kyllä toimimaan ihmisten parissa, mutta se vie kaiken energiani. Suuret tunteet lamaannuttavat toimintakyvyn kokonaan, joka johtaa hyvin helposti vääriin tulkintoihin sekä virheellisiin johtopäätöksiin. Ongelman ydin lienee lapsuudessa koetut traumat ja muut elämän kolhut. Koska koko elämä on yksi iso umpisolmu, jonka selvittämisen itse luovutti suosiolla vuosia sitten, niin ehkä tilanteeseen liittyy myös jotain häpeän tunteita siihen liittyen.
En ole koskaan kokenut sellaisia tunteita mitä hän minussa aiheutti ja se tunne jäi sieluun kytemään. Pohdin myös sitä, että toivottavasti en ole aiheuttanut hänelle millään muotoa ongelmia, siis jos kaikki on todellista, eikä oman villin mielikuvitukseni luomaa kangastusta ajatusten aavikolla.
Naiselle menneisyyteen.
Koskettava juttu mutta saatiin se aloiteroska sekaan kuitenkin vielä. Jos jokin mietityttää niin siitä vaan ottamaan yhteyttä, vaihteeksi. Sivusta, siis tuossa puituun nähden. =)
Olipa kauniit silmät tänään kaupan kassaneidillä. Ihan meinasin hypnotisoitua siitä katseesta.
Olet ajatuksissani taas ja niissä taidat pysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt virallisen selvityksen?
Olen
Mitä selvisi?
Vierailija kirjoitti:
👽🛸
Miten reagoisit jos ulkoavaruuden olennot kaappaisivat sinut ja kaipaamasi henkilön ja "pakottaisivat" tekemään keskenään kaikkea tuhmaa?
Tuo on varmaan se todennäköisin tapa, että siihen pisteeseen päädyttäisiin. Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
👽🛸
Miten reagoisit jos ulkoavaruuden olennot kaappaisivat sinut ja kaipaamasi henkilön ja "pakottaisivat" tekemään keskenään kaikkea tuhmaa?
Riippuu mitä tuhmaa.
Pistetään harjanvarsi ovenkahvaan...:)