Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Tuletkohan sinne, jos se toteutuu?
Tottakai tulen, mikään ei voisi sitä estää. Sen toteutuminenkin on kiinni meistä itsestämme, eli oikeastaan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👽🛸
Miten reagoisit jos ulkoavaruuden olennot kaappaisivat sinut ja kaipaamasi henkilön ja "pakottaisivat" tekemään keskenään kaikkea tuhmaa?
Joutuisin kieltäytymään kohteliaasti, sillä vaivaannuttaisi niiden suurien silmien alla.
Stereotypioita. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minne. Olet harhainen.
Hänen viestinsä ei ollutkaan sulle, vaan mulle. Tiedän mitä hän tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo vanhuksia.
Mun sydän on kuin teinillä.😚
Sama 😅
t. ap vanhus
Kaipaan sun kättä mun kädessä, sun huulia vasten mun huulia, sun vartaloa ihan kiinni mun vartalossa. Ihan kaikkea sinussa kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun kättä mun kädessä, sun huulia vasten mun huulia, sun vartaloa ihan kiinni mun vartalossa. Ihan kaikkea sinussa kaipaan.
Tinder-deitti teki selväksi että hakee pelkkää seksiä ja vuoden jälkeen elättelet vielä toivoa, että hän kynnön myötä rakastui sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minne. Olet harhainen.
Hänen viestinsä ei ollutkaan sulle, vaan mulle. Tiedän mitä hän tarkoittaa.
Tiesin sen 👍🏻 💕
Vierailija kirjoitti:
Tunkekaa syyläpeukkunne
visvaiseen rektumiinne, kiitos.
Aikuiskoulukiusaaja
on aika pieni ihminen.
Rakas oot dynamiittii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder-deitti teki selväksi että hakee pelkkää seksiä ja vuoden jälkeen elättelet vielä toivoa, että hän kynnön myötä rakastui sinuun?
Oletpa apina.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Kaipaan sun kättä mun kädessä, sun huulia vasten mun huulia, sun vartaloa ihan kiinni mun vartalossa. Ihan kaikkea sinussa kaipaan.'
'Tinder-deitti teki selväksi että hakee pelkkää seksiä ja vuoden jälkeen elättelet vielä toivoa, että hän kynnön myötä rakastui sinuun?'
'Oletpa apina.
Sivusta'
Nää ei multa mitkään.
En itte huåraa Tindessä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Kaipaan sun kättä mun kädessä, sun huulia vasten mun huulia, sun vartaloa ihan kiinni mun vartalossa. Ihan kaikkea sinussa kaipaan.'
'Tinder-deitti teki selväksi että hakee pelkkää seksiä ja vuoden jälkeen elättelet vielä toivoa, että hän kynnön myötä rakastui sinuun?'
'Oletpa apina.
Sivusta'
Nää ei multa mitkään.
En itte huåraa Tindessä..
En minäkään. ap
Vierailija kirjoitti:
Olipa kauniit silmät tänään kaupan kassaneidillä. Ihan meinasin hypnotisoitua siitä katseesta.
Varmaan mun kaivattu😘😘 On nimittäin hypnotisoinut minutkin katseellaan aikoinaan. Ei tosin silloin ollut vielä kassaneiti.
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua liikaa.
Missä katselet? Minäkin katselisin jos olisi jotain mitä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kauniit silmät tänään kaupan kassaneidillä. Ihan meinasin hypnotisoitua siitä katseesta.
cringe
Kahden tulen välissä. Toisesta haluaisin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kahden tulen välissä. Toisesta haluaisin eroon.
Sanot vaan niin tää liekki sammuu.
Joutuisin kieltäytymään kohteliaasti, sillä vaivaannuttaisi niiden suurien silmien alla.