Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä?
Synttärit. Jotain pitäisi keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä?
Ihanainen
Heli?
Seli Selittäjä Seliin
Vierailija kirjoitti:
Parempi olisi kun tekisit lopullisen katoamisen elämästäni etkä palaisi aina kummittelemaan
Teen tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin susta unta ihana, jossa olit onnellinen. Siihen heräsin ja tuntuu tosi hyvältä. 🤗
Hyvää illan jatkoa!
Katja
Voi lässyn lässyn. Että ihan unta näit. Vittuku kiinnostaa.
Hei pätkä, pitikö mennä tutimaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olisi kun tekisit lopullisen katoamisen elämästäni etkä palaisi aina kummittelemaan
Teen tämän.
Ei tuo aloitus ollut multa.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä EN haluaisi nähdä ihastusta panemassa ketään muuta kuin peilin kautta minua itseäni.
Ei suurin osa haluakaan. Tätä juuri yritin selittää pari päivää sitten, että
itsellä niin marginaalinen ja kieroutunut seksimaku,
että on tosi vaikea löytää mätsiä. Jos sellainen kerran löytyy niin vaikea palata vaniljaan, vaikka miten kolahtais itse henkilö aivojen tasolla muuten.
Kerro vähän, millaisia asioita sisältää sx-makusi. En usko, että mitään aivan ihmeellisen mahdotonta ufoa. Muillakin on semmoisia erikoisempia mieltymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä EN haluaisi nähdä ihastusta panemassa ketään muuta kuin peilin kautta minua itseäni.
Ei suurin osa haluakaan. Tätä juuri yritin selittää pari päivää sitten, että itsellä niin marginaalinen ja kieroutunut seksimaku, että on tosi vaikea löytää mätsiä. Jos sellainen kerran löytyy niin vaikea palata vaniljaan, vaikka miten kolahtais itse henkilö aivojen tasolla muuten.
Joo ymmärrän. Itselläni on silleen aika yksinkertainen maku, että toisen(kin) pitäis tykätä seksistä. Ei ole yksinkertaista kuitenkaan! Hän kyllä vaikuttaa siltä, että voisi olla aika horny.
Mitähän vattua, mietin kun tänne erehdyin jälleen. Onkohan kaivattuni lopullisesti sekoamassa? 😅 No ei vaan, ei aina tajua kaikkea. Kivaa la-iltaa yhdelle tyypille. Itselläni ollut hulppea päivä 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä?
Synttärit. Jotain pitäisi keksiä.
Niin pitäisi. Kenen juhlat?
Vierailija kirjoitti:
Heli, kaunokainen, ihanin kaikista, ujo, suloinen Heli, olisitpa minun 💕
Minäkin kaipaan Heliä, mutta hän ei ole ujo. Eikä hän taida välittää minusta, koska olen pelkuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin susta unta ihana, jossa olit onnellinen. Siihen heräsin ja tuntuu tosi hyvältä. 🤗
Hyvää illan jatkoa!
Katja
Voi lässyn lässyn. Että ihan unta näit. Vittuku kiinnostaa.
Niin, ihan kuin se olisi jotain todellista.
Katsoo samalla somesta mun parisuhde-statuksen. - Elina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen tämän.
Ei tuo aloitus ollut multa.
Sivu
Hei kaikki tietää että se oli sulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pientä muistutusta mammoille.
"Professori Elina Haavio-Mannilan erään noin 15 vuotta sitten Suomessa tehdyn tutkimuksen sivutuloksena näkyi, että naisten itsemurhat olivat merkittävästi lisääntyneet. Kun tätä ilmiötä tarkasteltiin enemmän, havaittiin, että kysymys on noin 40-vuotiaista naisista ja riskit masennukseen ja suorastaan itsemurhaan lisääntyivät sitä enemmän, mitä koulutetumpi nainen oli. Riski oli suurin huippukoulutetulla, eronneella 40-vuotiaalla uranaisella. Kun tätä tulosta selvennettiin vielä haastatteluin, tuli esille,että nämä naiset kertoivat kokevansa ikäänkuin "tulleensa petetyiksi" yhteiskunnan taholta. Nämä naiset ilmaisivat myös sellaisen näkökannan, että jos he saisivat nyt valita uran ja perheen tai lasten välillä, he valitsisivat lapset. Näiden naisten yhteisiä tuntoja oli, että he kokivat jääneensä jostain oleellisesti paitsi."
Kuinka voisimme auttaa naisia?
Vierailija kirjoitti:
Voisit kyllä antaa selityksen tälle.
Internetille?
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen jo nyt mut muutan viimeistään ennen ens kesää 10km etelämmäksi
Muutan ylemmäksi ja kauemmaksi. Sivusta.Halvemmat neliöt ja elintaso kohoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen tämän.
Älä omi trollin ölinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvä olo tulikaan kun teki itselleen lohturuokaa vain siitä mitä kaapista löytyi. Makkaraa, paprikaa, kevätsipulia, valkosipulia, tomaattipyrettä pannulla ja spagettia.
Ja kun elämä potkii päähän niin ihan pienet asiat saavat merkityksen.
No läskit nyt saa orgasmin kaupassakin vaikka ihan leipäosastolla.
Mikäs miehen noin kiukkuseksi tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suurin osa haluakaan. Tätä juuri yritin selittää pari päivää sitten, että
itsellä niin marginaalinen ja kieroutunut seksimaku,
että on tosi vaikea löytää mätsiä. Jos sellainen kerran löytyy niin vaikea palata vaniljaan, vaikka miten kolahtais itse henkilö aivojen tasolla muuten.
Kerro vähän, millaisia asioita sisältää sx-makusi. En usko, että mitään aivan ihmeellisen mahdotonta ufoa. Muillakin on semmoisia erikoisempia mieltymyksiä.
Se on se nainen joka p*ersereiän nuolennasta jauhaa. Ja on kokoajan vatsataudissa.
Emily?