Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Tavoitteena on nuolla suhteessa olevaa pillua joku päivä 😊 Kyllä, pienet ovat luuserin tavoitteet.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu kyetä elättämään nainen.
Ilman muuta. Ei sillä, että nainen laittaa kortensa kekoon ja on myös kykenevä elättämään itsensä. Joka tapauksessa ei kannata katsella miehiä, joilla on reikä taskussa. Ei yksinkertaisesti kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta. Ei sillä, että nainen laittaa kortensa kekoon ja on myös kykenevä elättämään itsensä. Joka tapauksessa ei kannata katsella miehiä, joilla on reikä taskussa. Ei yksinkertaisesti kiihota.
Naiset, joita kiihottaa raha, eivät kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteena on nuolla suhteessa olevaa pillua joku päivä 😊 Kyllä, pienet ovat luuserin tavoitteet.
Suhteessa oleva pillu?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen elämä on loppujen lopuksi melko lyhyt räpellys.
Aloit miettiä syntyjä syviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei saa mitä haluaa
Ei todellakaan. Silti olisi kiva saada edes jotain mitä haluaa.
Jep. Jos on terve, niin voi aika paljon itse vaikuttaa moniin asioihin ja saada mitä haluaa, mutta ihmissuhteissa on aina kyse kahden kaupasta eli niitä ei välttämättä saa vaikka haluaisi. Toki kannattaa myös miettiä onko itsessä tai omissa toimintatavoissa jotain syytä sille, miksi ei saa joko ihmissuhteita ylipäätään, tai saa vain sellaisia jotka ei niin nappaa (eli toista kiinnostaa sinun seurasi selvästi enemmän, kuin sinua hänen seuransa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko mua?
Rakastan, jos olet kaipaamani nainen.
Hmm, mites tämä selvitetään?
sivusta
Mitkä ovat sukunimiemme 5.t kirjaimet?
Vierailija kirjoitti:
Miehelle annettiin valta komentaa naista.
Menisitkö muualle noiden typerien horinoittesi kanssa. Kirjoittele niitä vaikka itsellesi paperille. Ketään muuta ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko mua?
Palavasti🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko mua?
Rakastan, jos olet kaipaamani nainen.
Hmm, mites tämä selvitetään?
sivusta
Mitkä ovat sukunimiemme 5.t kirjaimet?
Meillä se on sama kirjain
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aina kun esitän väitteen ajatuksistani, et saa puolustautua tai olla eri mieltä. Ok?
Saat väittää iha mitä sä haluat.
No, minäpä väitän, että sinun on vaikea hahmottaa, mitä yritän sanoa.
Opettele sanomaan sitten niin, että muut ihmiset hahmottaa, mitä yrität sanoa. Vika löytyy monesti sanojan ulosannista, jos muut eivät ymmärrä sitä oikein.
Varmasti riippuu siitäkin, mutta myös siitä, millä korvalla toinen kuuntelee. Jos on valmiiksi päässä vahva skeema tms. oma näkemys, sitä pitää kyetä myös muokkaamaan. Sitä varten on vuorovaikutus: vaikutetaan vuoroin. Rakentava aloitus ruokkii hyvän ja ravitsevan keskustelun.
Ihmisillä on heikko avaruudellinen hahmotuskyky. He eivät käsitä että asioilla on monta eri puolta joilla taas oma logiikkansa. Yksi hyvä tapa on tarkastella asioita päämäärästä käsin jolloin tavallaan sokkelo on jo läpäisty ja kykenet helpommin ja nopeammin tarkastelemaan mitkä seikat ja syyt ovat johtaneet siihen että päämäärä on se mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään köyhä voi olla huomenna rikas. Tänään rikas voi olla huomenna köyhä.
Pienimunaisia ei kannata katsella. Ne on joka päivä pienimunaisia.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko mua?
Valitettavasti, mut kyllä mä selviän.
Vierailija kirjoitti:
Hieman huvittaa leimaamisesi. Itse olet sanonut, että sua ei niinkään haittaa eriävät mielipiteet ja näkemykset vaan suorasukainen tai muuten sinulle epämiellyttävä ilmaisu. Mullako ei ole tähän saman oikeutta edes, kun kyse on omista ajatuksistani? Minusta ei ole kovinkaan tahdikasta esittää jyrkkiä ja jyrkästi väitteitä toisen päänsisäisistä asioista varsinkaan, kun ei tunne kovinkaan hyvin ihmistä.
Kenelle tämä? Alkukirjaimen vois mainita, kun on niin paksua settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aina kun esitän väitteen ajatuksistani, et saa puolustautua tai olla eri mieltä. Ok?
Saat väittää iha mitä sä haluat.
No, minäpä väitän, että sinun on vaikea hahmottaa, mitä yritän sanoa.
Opettele sanomaan sitten niin, että muut ihmiset hahmottaa, mitä yrität sanoa. Vika löytyy monesti sanojan ulosannista, jos muut eivät ymmärrä sitä oikein.
Varmasti riippuu siitäkin, mutta myös siitä, millä korvalla toinen kuuntelee. Jos on valmiiksi päässä vahva skeema tms. oma näkemys, sitä pitää kyetä myös muokkaamaan. Sitä varten on vuorovaikutus: vaikutetaan vuoroin. Rakentava aloitus ruokkii hyvän j
Ensin pitäisi hahmottaa, mikä on päämäärä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu. Ei se mies sun isäsi ole! Tuolla ajatuksella ei tasa-arvoista suhdetta saa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman huvittaa leimaamisesi. Itse olet sanonut, että sua ei niinkään haittaa eriävät mielipiteet ja näkemykset vaan suorasukainen tai muuten sinulle epämiellyttävä ilmaisu. Mullako ei ole tähän saman oikeutta edes, kun kyse on omista ajatuksistani? Minusta ei ole kovinkaan tahdikasta esittää jyrkkiä ja jyrkästi väitteitä toisen päänsisäisistä asioista varsinkaan, kun ei tunne kovinkaan hyvin ihmistä.
Kenelle tämä? Alkukirjaimen vois mainita, kun on niin paksua settiä.
Sillä on palstaharha jonkun toisen ketjussa tänään kirjoittaneen kommenteista hänen viestiinsä.
Miehen tulee antaa naiselle emotionaalista tukea.
Ihmisen elämä on loppujen lopuksi melko lyhyt räpellys.