Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Näin unta sinusta🔥
Hyvää huomenta rakas!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää sunnuntaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet sydämessäni. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää sunnuntaita risuleualle. 🧡🤗 Kiitokset ihanista kukkasista. Sä teit mut ja sydämeni iloiseksi heti aamusta. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys tässä maailmassa on rankkaa.
En pidä itseäni kovin älykkäänä, mutta tunnen suurta erilaisuutta keskiverto ihmisiin. Viihde, muoti, ajan hömppä ilmiöt...olen ulkona kuin tamponin naru.
Voi nainen voisinpa sanoa sulle että olet ihana kaunis ja suloinen. Kunpa tuntisit samoin.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Näin unta sinusta🔥
Hyvää huomenta rakas!
Huomenta, kulta. Kerrohan tarkemmin. 😘
Vierailija kirjoitti:
Joskus olisi viisasta varmaan keskustella asiat rauhassa ja niiden oikeilla nimillä. Hyvä, että älysit poistaa sen aavistus viestisi. Mukavaa päivää kaivatulleni
Vai poistitko sinä sen? No kuitenkin, sujuvaa päivää hänellekin.
Vakkarit tajunneet kerätä kamppeensa ja kaivattunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olisi viisasta varmaan keskustella asiat rauhassa ja niiden oikeilla nimillä. Hyvä, että älysit poistaa sen aavistus viestisi. Mukavaa päivää kaivatulleni
Vai poistitko sinä sen? No kuitenkin, sujuvaa päivää hänellekin.
Sananvapauden nimissä en sellaista tekisi.
Hyväntuulista aamupäivää kaivatulleni. 👍 Halaus.
Mulla oli soittolista jonka jaoin tänne 2018. Sitten tulikin pitkä tauko kaipaukseen, mietin vaan. Yllättävän suosittu.
Ihanaa kesää mieskaivatulle ja kaikille 😊😁
Kahvia lisää. Sitten nautin vaan joutenolosta Sua mietin, mitä jaksan. Iltaseen. 🦥
Taidan itseasiassa tehdä ihan uuden käyttäjän pelkästään sua varten. Voidaan keskustella kuin oltaisi kaksi täysin toisille tuntematonta ihmistä. Jotenkin kiinnostaa se ulottuvuus. Ei tulla koskaan läheisiksi, kun esität mulle ettet tunne mua, mutta sitten jutellaan perus niitänäitä joka päivä kuitenkin. Ompas hupsu idea.
Täyskymppi! Edelleen sua. Nähtäispä...🤗🌼
Mutta mä en kyllä pysyis suhteessa, joka ois jatkuvaa riitelyä, erittäin kuormittavaa psyykkisesti. Sitä paitsi tässä jo muutenkin riidelty yhden elämän tarpeiksi. Ei kiitos enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Näyttää tulevan jälleen heilaton helluntai. Yksin pitää siis jatkaa taivallusta.
Monesko sulla? Itse en edes mieti koko asiaa, mulla ollu noita koko ikä. En vaan koskaan ole kiinnostunut kenestäkään tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Taidan itseasiassa tehdä ihan uuden käyttäjän pelkästään sua varten. Voidaan keskustella kuin oltaisi kaksi täysin toisille tuntematonta ihmistä. Jotenkin kiinnostaa se ulottuvuus. Ei tulla koskaan läheisiksi, kun esität mulle ettet tunne mua, mutta sitten jutellaan perus niitänäitä joka päivä kuitenkin. Ompas hupsu idea.
Luulen, että säikähtäisin miten joku "toinen" valtaa mun ajatukset yhtäkkiä, kun vuosikaudet oon kaivannut pelkästään sua.
Vierailija kirjoitti:
Kuin hänelle. Pölyn laskeuduttua, miten olisit reagoinut, jos kuitenkin olisin jälkeenpäin tullut soittamaan ovikelloasi?