Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Muikkuselle muiskunen! Öitä! 🧡nuppunen
Naiselle joka ei juo kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasisstista huutelua, homotttelua ja nattsitervehdyksiä.
Rassistisia, homofoobisia ja maahanmuuttovastaiiisia mielipiteitä huudellaan avoimesti ääneen ilman häpeää, kun aiemmin niitä ei kuullut juuri lainkaan.
Monille naisopettaja edustaa jo lähtökohtaisesti jotain, jota pitää vastustaa.
Käytävillä näkyy nattsitervehdyksiä. Äärimielipiteet ja salaliittouskomukset kuuluvat myös oppitunneilla. Kielenkäyttö on ylipäätään raaistunut.
Homott, juuutalaiset, tummmaihoiset, lestadiolaiset, maahannnmuuttajat, autistit ja jopa naissten asema on luupin alla.
Menestyksen mittarina on raha. Opettajat saatetaan niputtaa häviäjien joukkoon, koska ammatissa ei rikastu.
Rikastuminen on useimmille tärkein tavoite elämässä
Työttömiä pilkataan
<
Fake news.
Älä jaksa, katso peiliin
Hyvää huomenta. Näyttää tulevan jälleen heilaton helluntai. Yksin pitää siis jatkaa taivallusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Näyttää tulevan jälleen heilaton helluntai. Yksin pitää siis jatkaa taivallusta.
Hyvää huomenta. Tein saman havainnon.
Älykkyys tässä maailmassa on rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Hyvää sunnuntaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet sydämessäni. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Onhan tätä päivää vielä jäljellä. Sivusta
Mä tiedän, että mä jäin sun mieleen ainakin hetkeksi. Onnetonta taas on, että mä jään ihmisten mieleen kaikista muista syistä kuin haluaisin. Sun kanssa mä tapasin jäätyä, puhumattakaan siitä toisesta naurettavasta asiasta mitä siihen hommaan osui.
Mulla menee välillä paljon paremmin. Eli siis siten, etten ajattele sua. Sitten tulee taas vaihe, jolloin ajattelen sua ihan liikaa. Tiedän, että ruokin tätä tunnetta myös itse kun silloin kun kaipaan elämääni jotain. Nyt on taas sellainen vaihe, ja on mun hommani selvittää mikä mulla nyt mättää. Joten hyvää kesää, Kaisa. Mä en tiedä nähdäänkö me vielä jossain, mutta en mä oikeastaan edes halua että sä näet mut tällaisena kuin mä nyt oon. Eli pysy jatkossakin pois mun tutkastani, jooko. 😜
Ekaa kertaa ikinä mä odotan elokuuta 😄
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ekaa kertaa ikinä mä odotan elokuuta 😄
Miksi🙂
Sovittiin, että nähdään silloin kaivattuni kans 😍
Ei ole karkkimies unohtunut vaikka täällä palstalla käyn enää hyvin harvoin onneksi. 🍬🍬🍬Hali hänelle virtuaalisesti. ***
Onko rakkaani täällä heti aamutuimaan kahvikupposensa kanssa kirjoittamassa minulle ihania viestejä? Kerro miten sinut tunnistan! Kaipaan niin sinua ja viestit olisivat aivan ihana juttu. Vuosia olenkin niitä jo odottanut. Loppuisipa tämä kaipaus joka kaikesta jäi ja johon en itse voi vaikuttaa kun se ei ole tahdon asia - sinullako sama juttu. Meillä on rankka syy miksi asiat ajautuivat välillämme tähän pisteeseen ja se on pahoinpitely josta ei koskaan ollut paluuta entiseen emmekä edes tienneet miten itse (=???) hoitaa koko tilanne joten se jähmettyi niin että vain hirveä kaipaus jäi jäljelle. Lienemmekö ainut tälläinen pari? Miten lienevät muut parit selvinneet jostain vastaavasta vai ovatko vain menneet eri teille. Tuo että ei itse voi vaikuttaa siihen mitä tapahtumien jälkeen tuntee on todella kinkkinen juttu.
Elokuu sopii erinomaisesti. Eikö tämä kaipausketju ollut aloitettu juuri elokuussa viime vuonna?
Halein suukoin hyvää yötä kaivatulle 30km ja rajain taa. Huomiseen.