Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
MK saisit tehdä mulle iha mitä vaa. 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai. Nyt kuumottaa. Kiinnostunut mies pitää kyllä yhteyttä ja on vastavuoroinen, hyvinkin nopeasti. :)
Juu kyllä, jos nainenkin on vastavuoroinen.
Tämä. 100 prosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalla itkin ja hyperventiloin niin, että päässä heitti ja meinasin pyörtyä.
Kannattaisiko sun jutella jonkun ammattiauttajan kanssa tästä?
Olen puhunut ja puhun jatkossakin.
Mä oon ehkä joutunu vähän liikaa miettimään miten olla normaali. En uskalla enää mitään.
Kun ihminen kuolee ne joille oli rakas itkevät. Maksaisivat ja tekisivät mitä vain, jotta saisivat rakkaan takaisin.
Kun ihminen kuolee tulee hyeenat. Mitä se omisti ja kuinka paljon. Kuka sen perii ja kuinka paljon.
Tuli mieleen lukiessani Ozzysta. En jaksanu otsikko enempää tutustua aiheisiin: Näin suuri omaisuus Ozzylta jäi sekä otsikkoon He perivät Ozzyn.
Toivottavasti kaivattuni ajattelee ensimmäisen mukaan. Mua korpeaa kuunnella jo pelkästään läheisten vanhusten omaisuuden arvioijia. Ja varsinkin kun ei ole sitä jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Ja yksikään teistä ei ole irl keskustellut kohteen kanssa! Miettikääpä sitä!
Missä menee jutustelun ja keskustelun raja? Minkälaista sananvaihtoa voi kutsua keskusteluksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella yhtä sekoilua suhteidensa kanssa, mitenköhän ikinä pystyvät pitämään niitä toisilta piilossa. Aika epätoivoista touhua.
Miksi tunteet pitäisi pitää aina piilossa? Aitoutta peliin. Tietty haitallisia tunteiden ilmaisumuotoja kannattaa välttää.
Sekoilu voi näyttää epätoivoiselta. Kaikki ei uskalla pysähtyä itsetutkiskeluun.
Kun sinä laulat
näen rakkautemme meren,
jossa ajelehdimme,
tähtien kuvajaiset värisevät jäsenillämme.
Tuhat vuottako jo liuuimme näin
vaiko vain tähden sammumishetken?
Enivei, jormani mun, kakkosesi neitsyyden vei.
Olen pitänyt sinua aarteenani. Olisiko kannattanut? Olisiko kannattanut pitää sydäntä vasten, olisiko kannattanut antaa sille kaiken hellyytensä, olisiko ollut viisasta toivoa, että joskus saisin nukkua aarre kainalossani? Se on lämmittänyt, lohduttanut ja antanut toivoa. Aarre hohkaa kylmää, se ei lämmitä nyt. Sillä ei ole muotoa. En tiedä, mitä sille tekisin. Kaivaisinko maahan, heittäisinkö tuuleen vai kätkisinkö muistoihin?
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, et kaivattu ottaisi ne rohkeammat askeleet joista puhui kerran. Ja sanoi samalla jotain muutakin, minkä toivon tapahtuvan vielä!
Ota itse.
Mä tunnen itseni niin tyhmäksi nyt. Välitä vähemmän olkoon mun mottoni tästä eteenpäin.
Vill se dig, min vän i Åbo 💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, et kaivattu ottaisi ne rohkeammat askeleet joista puhui kerran. Ja sanoi samalla jotain muutakin, minkä toivon tapahtuvan vielä!
Ota itse.
Hän on meistä rohkeampi. Eikä ole tai ainakin on vähemmän itsetuntovaurioinen kuin minä.
Koko päivän soinut päässä You are my sunshine. E tule tänne! Juodaan kahvit!
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen itseni niin tyhmäksi nyt. Välitä vähemmän olkoon mun mottoni tästä eteenpäin.
Suosittelen mottoa Välitä välittämisesi, jos välität.
Aurinkoista päivää kaivatulleni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen mottoa Välitä välittämisesi, jos välität.
Välitin välittämiseni ja mut sivuutettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme kiire porukoilla on heti löytää joku uusi, kun vanhasta on eroon päästy?
Vaikeus olla ja elää yksin.
Eikä osata kohdata ja elää negatiivisia tunteita.
Sivusta naiselta
Oletko yrittänyt opetella kohtaamaan negatiivisia tunteita?