Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erossa ärsyttää eniten se että monesti mies pettää vaimoaan jo pitkään

Vierailija
02.06.2025 |

Ennenkuin lähtee. Sitten hänellä on onnellinen parisuhde kuitenkin kun on erottu ja nainen jää yksin. Voi tietty olla toisinkin päin.

Mutta ilmeisesti pettämisestä alkaa moni hyväkin liitto.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mikä kenellekin on onnellisuutta. Millainen nainen alkaa seurustella varatun ukkomiehen kanssa? Mitä hän siinä hakee itselleen? Voi haluta rahaa tai pönkittää huonoa itsetuntoa. Mies ei siinä ainakaan mitään voita jos asiaa tarkastelee syvemmin. 

pettäminen kertoo myös miehen luonteesta aika inhottavia piirteitä. Pettää kaikkein lähintä ihmistä. Millainen ihminen tekee niin? Sitä kannattaa miettiä. 

Vierailija
2/9 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Lähes aina miehen haluun erota liittyy jo taustalla pitkäaikainen suhde. Vielä pahempi ihmistyyppi on toki pettäjä joka ei eroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimo halusi itse olla "sokea", ja antaa "ongelman" jatkaa matkaansa uuden kumppanin kanssa,

ilman

suurta draamaa ?

Vierailija
4/9 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa elämässä ja lähipiirissä, pettäjä on ollut nainen, mut mennään vaan mutulla ja miesvihalla.

Vierailija
5/9 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu pariskunta tapasi niin että nainen petti miestään. Meni aikaa ja sitten tämä nainen petti uutta miestäänkin. Uusi mies oli ihan romuna, että miten voi olla? Niin miten voi olla, olitko yllättynyt, kysyin?

Vierailija
6/9 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikymmenen ihmetellyt omaa sinisilmäisyyttäni, miten uskoin exää, pahinta on että vielä erossa kehtasi valehdella.

Vierailija
7/9 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no mikä kenellekin on onnellisuutta. Millainen nainen alkaa seurustella varatun ukkomiehen kanssa? Mitä hän siinä hakee itselleen? Voi haluta rahaa tai pönkittää huonoa itsetuntoa. Mies ei siinä ainakaan mitään voita jos asiaa tarkastelee syvemmin. 

pettäminen kertoo myös miehen luonteesta aika inhottavia piirteitä. Pettää kaikkein lähintä ihmistä. Millainen ihminen tekee niin? Sitä kannattaa miettiä. 

Mun ex löysi uuden varmaan vuosi ennen eroa ja muutti saman tien uusperheensä luo ja kaikki tuntuu olevan niin täydellistä ja ihanaa edelleen parin vuoden jälkeen.

Itse olen omasta tahdosta sinkku.

Vierailija
8/9 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa elämässä ja lähipiirissä, pettäjä on ollut nainen, mut mennään vaan mutulla ja miesvihalla.

Voi olla näinkin päin. Lähinnä nyt tarkoitin tilannetta. Moni nainen eroaa vaikkei ole uutta katsottuna. Mies erittäin harvoin.

Vierailija
9/9 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu pariskunta tapasi niin että nainen petti miestään. Meni aikaa ja sitten tämä nainen petti uutta miestäänkin. Uusi mies oli ihan romuna, että miten voi olla? Niin miten voi olla, olitko yllättynyt, kysyin?

Mies tai nainen.  Kerran pettäjä on aina pettäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi