Kävin tänään ulkona kävelemässä ja kolme naista tuli jutulle, hyi stana kun ei saa kävellä rauhassa
Yksi oli koiranulkoiluttaja joka alkoi esittelemään minulle mäyräkoiraansa, vihaan koiria.
Sitten eteen tuli joku random nainen, joka etsi 'kivaa kahvipaikkaa'. Sanoin että en juo kahvia, mutta tuohon suuntaan (siis laskelmoivasti päinvastaiseen suuntaan mihin minä olin menossa) niin löydät yhden suositun kuppilan. Hyvästi.
Ja kun pääsin VIHDOIN kotiin, niin eikös sieltä tullut joku muuttonainen selittämään että on muutto käynnissä. Jaa, enpä olisi itse tajunnut.
On se nyt yks saatana kun ei mies saa käydä enää edes rauhassa kävelyllä.
Kommentit (44)
Melkein kaikki naiset ovat viivapilluja, katsokaa vaikka Naked Attractionista.
Hyvä kumminkin että puhumalla selvisit. Aina ei käy yhtä hyvin.
hyi saakel, kävikö kopeloimaan palleja, hieromaan ahteria, jne. hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko komea?
Äitini mielestä varmaan, en tiedä kun yksikään nainen ei ole kanssani halunnut seurustella tai osoittaa mitään mielenkiintoa.
Justhan sä sanoit, että 3 naista teki itseään tykö.
Ei tehnyt.
No kyllähän teki. Ihme palikka
Ai että jos mies luulisi että nainen tekee itseään tykö kun se juttelee jotain mikä paskamursky siitä seuraisi
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko hiiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko komea?
En, enkä edes hyvä tarinankertoja. Olen Pasi ja mulle puhuu vain poliisit.
Ap
Naispoliisitkin?
Minulle ei suomessa ole naiset jutelleet vuosikymmeneen. Eivät tule töissäkään mitään sanomaan. Englannissa olin lomalla niin kävelin grand union canalia pitkin niin monet naiset alkoi juttelee kaikkea ja kyselivät kuulumisia. Siellä on tapana tervehtiä jokaista ohikulkijaa ja monet alkaa juttelee myös. Katselin niitä jokiveneitä ja juttelin omistajien kanssa paljon. Suomessa ei naapurit edes puhu mitään.
Heh, ap kuulostaa perin viehättävältä mieheltä.
Tämä ei varmaan edes ole provo, mutta 2/5 viihdyttävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei suomessa ole naiset jutelleet vuosikymmeneen. Eivät tule töissäkään mitään sanomaan. Englannissa olin lomalla niin kävelin grand union canalia pitkin niin monet naiset alkoi juttelee kaikkea ja kyselivät kuulumisia. Siellä on tapana tervehtiä jokaista ohikulkijaa ja monet alkaa juttelee myös. Katselin niitä jokiveneitä ja juttelin omistajien kanssa paljon. Suomessa ei naapurit edes puhu mitään.
Ja englantilaiset monet pitävät itseään skandinaavisen sulkeutuneina. Meidän silmiin sitten nuo skandinaavitkin ovat lörpöttelijöitä ja iholle tulevia 😂
Koirien vihaaminen on huonon ihmisen merkki. Hyhhyh.
Mun on pakko kysyy, kun täällä tuo yks kirjottelee kaikenlaisia aloituksia ja kommentteja reikiin tungetuista mustista.
Niin kysynpä, että onko tuo kirjoittaja, tai hänen huoltajansa tai joku muu pöljä joutunut kuukausien pituiseen hoitoon (ja miettikää itte missä nykyään ihmisiä pidetään kuukausikaupalla suljetussa laitoksessa) ja päätynyt siellä jonkun itteään isomman morsmaikuksi!
Nyt se sitten haluaa noilla kommenteilla tuoda julki sitä traumaansa kun tuli isoa p-erseeseen!
Menis hoitoon, ja tällä kertaa psykiatriselle! Ja sehän toki sille saattais olla ihan mieluinen, kun sais niitä pään pehmikkeitä popsia että olis hyvä olo!
Aloittaja, pienet on murheet sinulla.
Sinua on lähestytty siis ihan normaalein puhein. Mut tiiätkö kun lounaisessa Suomessa on sellainen lääväpaikkakunta jossa spurgupenikat huutelee kohteelle tuntemattomina hävyttömyyksiä! Todella sairas paikkakunta! Varha ei hoida mielisairaitaan, on vissiin määrärahat vähissä!
Vierailija kirjoitti:
Ei niin ja sä olet samanlainen. Et takuulla tervehdi jokaista ohikulkija ja ala kyselemään kuulumisia.
Et edes siellä ulkomailla. SULLE tullaan juttelemaan, itse et sitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin ruma tms. et tuntemattomat naiset tulee vittuilemaan baarissa.
Hyvin sulla asiat. Mulle ne tuota kadullakin.
Vierailija kirjoitti:
Hankala se olis jos olis koko ajan auki ja höröllään. Kuivus vaan enyisestäänkin.
Okei. Tuo on naisille ihan normaalia, ja sinä teet siitä jonkun maailmanlopun ja saat raivarit. Vaikutat inhottavalta ihmiseltä.
Haloo ihmiset, ettekö te nyt tajua, että juttu oli keksitty ja yritys olla sarkastinen tai vitsikäs tai jotain
Ou jee!