Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko parisuhteessa jossa ei ole seksiä?

Vierailija
01.06.2025 |

Ja jos kyllä, niin miksi? Miten hoidat seksitarpeesi? Vai hautaatko ne vaan jonnekin?

Monet neuvovat että "no hoidat itse itsesi", mutta kyllähän kaikki varmaan tietää että ei se tyydytä toisen ihmisen läheisyyden tarvetta.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisin vastannut ehdottomasti ei. 

Nykyään riippuisi tilanteesta. Jos seksi ei "toimisi" mutta kaikki muu kyllä ja kumppanille olisi ok että suhteita muihin voi olla, niin en näkisi syytä jättää muuten toimivaa suhdetta.

Vierailija
2/66 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaillaan sellaisessa suhteessa. Yhdessä +25v. Seksin takia perhettä ei rikota. Haluton osapuoli on tyytyväinen, halukas osapuoli saa yhteisellä päätöksellä käydä luvalla vieraan luona. Toimii toistaiseksi oikein hyvin. Muut asiat kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Seksittömyys on paljon mukavampaa kuin huono seksi. 

Vierailija
5/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on aika outo määritelmä parisuhteelle.

Vierailija
6/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuumaillaan, miten tehdään. Vaimoa ei seksi kiinnosta ja ollaan keskusteltu suhteen avaamisesta.

Vierailija
7/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään olisi suhteessa joka on muuttunut seksittömäksi.

Olen jättänyt kaksi naista jotka menettivät seksuaalisuutensa koska vaihdevuodet alkoivat, sekä yhden joka ryhtyi pihtaamaan koska halusi lapsen joka päätettiin olla hankkimatta toista kymmentä vuotta sitten kun suhde alkoi.  / M1957

Vierailija
8/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Otin eron kun lapset olivat riittävän isoja. Olisi kyllä pitänyt erota paljon aikaisemmin.

Ex-vaimon kanssa oli seksiä maksimissaan kerran kuussa. En edes ymmärrä miksi suostuin silloinkaan. Olisi ollut helpompi olla kokonaan ilman.

Vierailija
9/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nytkin mies pihdannut jo 3 päivää. en kestä.

Vierailija
10/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olisin vastannut ehdottomasti ei. 

Nykyään riippuisi tilanteesta. Jos seksi ei "toimisi" mutta kaikki muu kyllä ja kumppanille olisi ok että suhteita muihin voi olla, niin en näkisi syytä jättää muuten toimivaa suhdetta.

Sama minulla.

Vierailija
11/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. En usko, että seksiseuran hakeminen suhteen ulkopuolelta onnistuisi, sillä jos ulkopuolinen seksi olisi tyydyttävää, todennäköisesti rakastuisin, joka päätäisi seksittömän suhteen.

Vierailija
12/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Kumppanini on minulle rakkain ja tärkein ihminen ja jos seksi jostain syystä loppuisi, niin ei se olisi minulle syy erota. Luultavasti olisin ilman, koska ajatus jonkun muun kuin kumppanini kanssa seksin harrastamisesta ei kyllä tunnu lainkaan houkuttavalta.

Vierailija
13/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin. Kumppanini on minulle rakkain ja tärkein ihminen ja jos seksi jostain syystä loppuisi, niin ei se olisi minulle syy erota. Luultavasti olisin ilman, koska ajatus jonkun muun kuin kumppanini kanssa seksin harrastamisesta ei kyllä tunnu lainkaan houkuttavalta.

Niin, seksi, seksuaalisuus ja erotiikka on valtavasti tärkeämpi asia miehelle kun naiselle, etenkin vanhalla iällä jolloin nainen on jo menettänyt seksuaalisuutensa vaihdevuosivaivojen yhteydessä.

Vierailija
14/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, seksi, seksuaalisuus ja erotiikka on valtavasti tärkeämpi asia miehelle kun naiselle, etenkin vanhalla iällä jolloin nainen on jo menettänyt seksuaalisuutensa vaihdevuosivaivojen yhteydessä.

Ihan mies olen ja yksilöllisiähän nämä asiat lopulta ovat. Seksiä on tullut harrastettua ihan riittävästi seksin harrastamisen ilosta ja sen jälkeen kun tapasin kumppanini, oleellisempaa on ollut se kenen kanssa sitä seksiä harrastetaan.

Vierailija
15/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt kaksi naista jotka menettivät seksuaalisuutensa koska vaihdevuodet alkoivat, sekä yhden joka ryhtyi pihtaamaan koska halusi lapsen joka päätettiin olla hankkimatta toista kymmentä vuotta sitten kun suhde alkoi.  / M1957

Vaihdevuodet on kyllä outo juttu. Oltiin vaimon kanssa ensin 30 vuotta kuin kanit, monta kertaa viikossa naiskentelua. Sitten tuli vaihdevuodet ja koko seksi ihan kuin unohtui häneltä. Muutos tapahtui puolessa vuodessa. Kun aiheesta koitti puhua, vastassa oli tyhjä katse, ihan kuin mitään ei olisi elämästä pois. No vaihdon 10 v nuorempaan ja taas olitiin kuin kanit monta vuotta ja sitten taas naps. Homma loppui kuin seinään. Ja sama ilmiö, koitin muistuttaa että mun tarpeet on ennallaan, mutta nainen oli kuin ikinä ei olisi sekstattu, vaikka oli aiemmin tosi villi ja aiheesta erittäin kiinnostunut. Kumpikin oli 51 v seksin loppuessa. Ongelmaan ei oikein voi edes vaikuttaa kun nainen on sitä mieltä, ettei ongelmaa ole.

Kohta täälläkin on kommentoimassa liuta naisia närkästyneenä kertomassa, ettei seksi ole tärkeää. Mutta kun se on.

Vierailija
16/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olisin mä. Nykyinen mies on niin loistava sängyssä ja sillä on täydellinen muna, joten varmasti seksi jonkun kanssa tuntuisi parhaimmillaankin laimealta. Mieluummin ilman sitten.

Vierailija
17/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy miksi jaksan katsoa hapanta sitruunanaama on että saan edes joskus harvoin aitoa lettua. 

Vierailija
18/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole vielä ymmärtänyt että se värkki on muuhunkin kivaan kuin kuseksimiseen. Aina vaan pitää nalkuttaa ja olla naama rutussa sitruunan nielleenä. 

Vierailija
19/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku oikeasti että jaksan ikuisesti vaan silittää kädestä. 

Vierailija
20/66 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet on kyllä outo juttu. Oltiin vaimon kanssa ensin 30 vuotta kuin kanit, monta kertaa viikossa naiskentelua. Sitten tuli vaihdevuodet ja koko seksi ihan kuin unohtui häneltä. Muutos tapahtui puolessa vuodessa. Kun aiheesta koitti puhua, vastassa oli tyhjä katse, ihan kuin mitään ei olisi elämästä pois. No vaihdon 10 v nuorempaan ja taas olitiin kuin kanit monta vuotta ja sitten taas naps. Homma loppui kuin seinään. Ja sama ilmiö, koitin muistuttaa että mun tarpeet on ennallaan, mutta nainen oli kuin ikinä ei olisi sekstattu, vaikka oli aiem

Ai? Mä olen 58 ja ukko 61. Mulla taisi vaihdevuodet tässä viime vuonna olla. Meillä kyllä seksi on jatkunut. Mun mies on aika viriili ja viettelee mut.