pitääkö grillijuhlassa vegaaneille olla oma grilli ja ottimet?
Vai sopiiko grillata sitä parsaa siinä tirakuvan lihan vieressä?
Kommentit (10)
Pitää olla ainakin ottimet, mielellään grilli. Miksi et grillaisi vegaanisesti koko porukalle? Olisi kaikille helpompaa ja terveellisempää. Joku jopa saattaisi innostua asiasta ja luopua eläinperäisen ruoan käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ainakin ottimet, mielellään grilli. Miksi et grillaisi vegaanisesti koko porukalle? Olisi kaikille helpompaa ja terveellisempää. Joku jopa saattaisi innostua asiasta ja luopua eläinperäisen ruoan käytöstä.
Oletko sinä taas ajatellut siirtyväsi lihan syönnin pariin? Jos et, niin nokkaa soukeammalle. Minun lihoihin ei vegaanisilla ottimilla kosketa.
Ei ainakaan meillä, meiltä ei myöskään löydy vegaanille omia eväitä vaan hän tuo ne itse ja grillaa ne samassa grillissä. Tai sitten tuo oman grillin.
Alumiininen grillialusta on kätevä. Käytän sitä muutenkin pallogrillissä ettei ruuat putoa ritilän raoista.
Juu. Voi olla myös ihminen joka syö kanaa, muttei punaista lihaa. Tai ihminen joka syö naudanlihaa, muttei sianlihaa. Osa haluaa luomuna, ei lisäaineita. Ja osalle ei käy tietyt kasvikset tai perunankuori.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan meillä, meiltä ei myöskään löydy vegaanille omia eväitä vaan hän tuo ne itse ja grillaa ne samassa grillissä. Tai sitten tuo oman grillin.
Vegaaniviha :D
Hyi! Meinaatko, et jos mummovainaan ruumis tuhkataan krematoriossa, niin joku voi paistaa nauriita siinä samalla??
Asiallinen vastaus: Ei tarvi, meilläkin on pari tuttua, jotka ovat vegaaneja. Eivät ole vaatineet omaa grilliä, mutta he eivät ole mitään raivovegaaneja. No, ei sellaiset meille tervetulleita oliskaan
Ei tarvitse.