Mikä on pisin aika jonka olet ollut ilman suihkua?
Minulla tuli juuri 2 viikkoa täyteen enkä huomaa oikeen mitään eroa normaliin. En haise enkä kutise eikä hiukset rasvoitu.
Kommentit (46)
Koko kesä mökillä. Vadista valelemalla on kyllä aika hankalaa ja vaivalloista peseytyä verrattuna suihkuun ainakin jos itse joutuu kaatamaan vedet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Koko kesä mökillä. Vadista valelemalla on kyllä aika hankalaa ja vaivalloista peseytyä verrattuna suihkuun ainakin jos itse joutuu kaatamaan vedet päälle.
Ei ole hankalaa eikä vaivalloista, mutta ehkä tänä on taito joka on pitänyt lapsena hankkia. Sitten se tulee vaistolla kuin polkupyörällä ajo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hankalaa eikä vaivalloista, mutta ehkä tänä on taito joka on pitänyt lapsena hankkia. Sitten se tulee vaistolla kuin polkupyörällä ajo.
Ihmisillä on erilaiset energiatasot, joillekin voi olla hyvinkin vaivalloista.
Ovatkohan kodittomat ihmiset kovinkin pitkiä aikoja peseytymättä? Minusta on väärin halveksua ihmisiä, vaikka heillä olisikin epämiellyttävä tuoksu. Ikävän paljon näkee tuota toisten arvostelua, jos joku ei käy joka päivä suihkussa.
Käyn suihkussa joka kolmas päivä (jolloin pesen myös hiukset). Alapesun suoritan kerran päivässä, hampaat pesen kahdesti päivässä.
Viikko on mennyt peseytymättä. Olin silloin todella kipeä influenssan takia, enkä yksinkertaisesti jaksanut käydä suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaiset energiatasot, joillekin voi olla hyvinkin vaivalloista.
no näin. Mulla on talvella ollut joku 2,5 kk kun en käynyt suihkussa. Nyt olen käynyt viimeksi tiistaina. Terveenä toki kävin normaalisti 1-2 vrkn välein.
Ilman suihkua, vai kokonaan vedellä peseytymättä?
Ei meillä lapsuudessa suihkua ollut. Mökilläkään ei ole, mutta saunaan pääsee, ja järveen.
Vierailija kirjoitti:
24 tuntia.
Käyn joka päivä aamulla ja illalla suihkussa. M28
Poikakaverin kanssa vai yksin?
Ööh ei digiaikana mitään suihkuja oteta, kosteuspyyhe ja taas mennään.
Armeijassa Rovajärven leiri, 2 viikkoa. Kerran käytiin saunassa, taisi olla jo aika lopulla leiriä.
7pv pisin aika etten päässyt ollenkaan pesulle. Ilman suihkua oon ollu viikkoja kerrallaan vaan en peseytymättä.
Reilu viikko kun makasin sairaalassa. Lopulta pyysin että minut autetaan suihkuun ja jatkoin viikon makaamista ennen kuin jaksoin käydä vähän useammin
-aivokalvon tulehdus
Useita päiviä nytkin mennyt ilman suihkua, helposti yli viikko. Hiukset, kasvot ja kainalot yms. olen toki pessyt ja alapään suihkutan jokaisella vessakäynnillä. Jalat eivät hikoa pahasti.
Vajaa viikko vaeltamassa ilman pesullakäyntiä, niin hiukset olivat kyllä jo todella ällöttävät. Vähemmällä liikunnalla ja pipon pitämisellä hiukset eivät menisi yhtä pahaksi mutta on ne kyllä kolmessa päivässä selvästi likaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdeksän vuotta.
Olitko koomassa 9 vuotta?
Mulla 11 vuotta. Ulkosaunassa ei ole suihkua vaan peseydytään pesuvadeista. Sauna lämpiää keskimäärin 360 päivänä vuodessa.
elämäni ensimmäiset 17 vuotta... oli vain sauna
Viikonloppu. Syy: suihku epäkunnossa koko saa tanan viikonlopun 🤬 Leirikoulussa aikoinaan ei käyty suihkussa, mutta peseydyttiin toki. Toivottavasti. En nimittäin muista enää =D kesti viikon. Olen siis suihkuaddikti enkä ikinä vapaaehtoisesti ilman suihkua päivääkään.
Teini-iän jälkeen varmaan joku kolme päivää. Sanoisin, että jos menen tästä viimeiset 20 vuotta, niin kaksi päivää. Toisena päivänä on jo selvästi likainen olo ja kolmantena tukkakin on kamala. Normaalisti käyn suihkussa joka aamu ennen työpäivää. Iltaisin en harrasta hikiliikuntaa, vain keveän kävelyn. Aamuisin joskus vedän hien pintaan ja sitten suihkuun. Viikonloppuna sunnuntaina en käy suihkussa, kun lauantaina on illalla sauna. Loma-aikoina käyn 5-6 krt/vko suihkussa, useimmiten samalla saunassa. Erona työaikaan on, että lomalla käyn iltaisin. Töissä haluan olla puhdas ja varmasti kainalot kuurattuna, etten vaan haise hielle ja tukka on puhdas/hyvänhajuinen.