Ei kyllä jää tästäkään kesästä oikein mitään mieleen
Ei ollut sellainen kesä kuin olisin halunnut mutta näillä mennään.
Kommentit (28)
Ei aina tarvikaan. En minäkään kaikkia kesiä muista.
Vierailija kirjoitti:
No hö. Mitä olisit halunnut ja mitä jouduit sen sijaan tekemään?
Siis mä olisin halunnut käydä keikoilla, mutta mies ei halua enkä jaksa riidellä. Siis vaan ulkoilin, kävin mökillä yms kotoilua.
No ei varmasti jos täällä vain kirjoittelet. Laita tietokone kiinni loppupäiväksi ja lähde ulos. Vielä kun on kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä olisin halunnut käydä keikoilla, mutta mies ei halua enkä jaksa riidellä. Siis vaan ulkoilin, kävin mökillä yms kotoilua.
Tyhmä. Olisit käynyt keikoilla yksin. Ei siihen miestä tarvita. Vai eikö hän päästä sinua? Voihan olla että hän haluaakin lähteä kun kuulee että olet hankkinut itsellesi liput.
Miksi ihmeessä et voi mennä keikoille ilman miestä? Olen käynyt lukuisia kertoja katsomassa livemusaa yksin tai kavereiden kanssa jos mies ei halua tai ehdi tai pääse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et voi mennä keikoille ilman miestä? Olen käynyt lukuisia kertoja katsomassa livemusaa yksin tai kavereiden kanssa jos mies ei halua tai ehdi tai pääse.
Siksi kun en halua eroa. Meillä yhteiset työt ja toimeentulo.
Onpa avuton ihminen. Syyttää tämänkin kesän epäonnistumisesta miestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Niin. Et sitten osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti jos täällä vain kirjoittelet. Laita tietokone kiinni loppupäiväksi ja lähde ulos. Vielä kun on kesä.
Mä olen käynyt jo lenkillä ja muuta tekemistä tuolla ulkona ei tällä tienoolla ole.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Siis vaimo ei voi mennä keikoille ilman miestään mutta ei voi erota, koska yhteiset työt ja toimeentulo. Sitten vinkuu kun kesä oli paska.
Miksi teille tulee ero siitä jos käyt keikalla ilman miestä? Ei me käsitetä tuota selitystä yhteisestä työstä kun se ei muiden parisuhteissa tarkoita eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Siis vaimo ei voi mennä keikoille ilman miestään mutta ei voi erota, koska yhteiset työt ja toimeentulo. Sitten vinkuu kun kesä oli paska.
Niin, juuri näin. Eikä saa muita töitä.
Ei ollut ei. Jotenkin tähän ei ehtinyt edes mukaan ja nyt se onkin sitten jo ohi. Toisaalta vähänlaisesti sitä mitään itseä kiinnostavaa / mieluisaa tekemistä olisi ollutkaan. Siis sellaisiin ei ole minkäänlaista mahdollisuutta täällä paskapk-seudulla, joten turha niistä enää on haaveillakaan, mutta oli mulla tarkoitus käydä yhdellä keikalla, jonka sitten kuitenkin onnistuin missaamaan. Kun aloin tarkistamaan sitä keikkapäivää niin sehän olikin ollut jo ja kesäkin pitkällä heinäkuussa menossa. Samaten oli tarkoitus käydä merenrannalla ja jopa jossain kahvilassakin törsäämässä, mutta eipä sinne sitten yksin viitsinyt lähteä istumaan eikä julkisilla kulkeminenkaan kiinnosta.
Makoilin kotona koko kesän lähes. Kävin vaan kalassa mutta muuten olin kotona yksin koko kesän. En tavannut edes ihmisiä. Sama tulee talvi menemään. Töihinkään en kelpaa joten makaan vaan kotona.
Luin tämä otsikon hetki sitten ja oikein kun jäin miettimään asiaa niin tajusin, että olen ollut tänä kesänä ihan älyttömän paljon netissä ja varsinkin tällä typerällä palstalla. Kuten nytkin.
Siinäpä vasta muisto ja oikein mieleenpainuva kesä jota muistella vaikka kiikkustuolissa. Ei saaatana.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta sama juttu. Itse olisin halunnut liikkua luonnossa ja ehkä käydä vihdoin sen karhunkierroksen ja samalla reissulla vaikka kiivetä kolillekin tai sitten ainakin tehdä jonkun pidemmän vaelluksen jossain muussa luonnonpuistossa. Lisäksi tehdä jotain lyhyempiä päiväreissuja ja ihan vaan käydä paistamassa makkaraa jossain hiljaisella / rauhallisella nuotiopaikalla. Istumassa jossain kalliolla / rannalla katsomassa kauas horisonttiin. Käydä uimassa ja saunoa rantasaunassa. Poimia mustikoita. Istua iltaa hyvässä seurassa. Tehdä kunnon grilliherkut ja vetää niistä itsensä ähkyyn.
Todellisuudessa jumitin kaiken vapaa-ajan neljän seinän sisällä ja kävin vain lenkillä ja ruokakaupassa. Ei mulla ole ketään kenen kanssa tehdä yhtään mitään ja eka kesälomapäiväkin on vasta nyt, koska perheellisten pitää saada pitää lomansa heinäkuussa.
Siksi otankin kuvia reissuilta niin voi katsella, ei voisi muuten millään muistaa. 11 000 km tullut mittariin ympäri Suomea matkaillessa. Kotona ollut pari viikkoa yhteensä Toukokuun puolenvälin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onpa avuton ihminen. Syyttää tämänkin kesän epäonnistumisesta miestään.
Itsellä on ollut huippukesä, en ole käynyt missään festareilla.