Juoksupaitaa joka ei haise yhden lenkin jälkeen?
En viitsi joka lenkin jälkeen pestä. Tekninen paita löyhkää, jännä etteivät verkkarit kuitenkaan haise, pitäisi saada samaa materiaalia, mutta ei löydy.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on avuttomia ihmisiä nykyään.
Yleisnero on hyvä ja selvittää tähän että miksi paidat haisee mutta verkkarit ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisnero on hyvä ja selvittää tähän että miksi paidat haisee mutta verkkarit ei.
Kainalohiki on haisevampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se paita haisee kaikkialta, eikä vain kainaloista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se bakteerikasvusto pääse leviämään paidassa, jos sitä ei pese tarpeeksi kuumassa ja tarpeeksi usein. Mutta tosiaan, mulla ei tuota ongelmaa ole. Ketjusta löytyy vinkkini urheiluvaatteiden pesuun.
Tekniset vaatteet on paskaa. Kaikista pahimmat on tekniset alushousut, hyi stna sitä katkua. 100% puuvillaa käytän itse. Ei hierrä minulla ja liikkuessa on tarkoituskin tulla kuuma, tekniset vaatteet eivät sitä voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Tekniset vaatteet on paskaa. Kaikista pahimmat on tekniset alushousut, hyi stna sitä katkua. 100% puuvillaa käytän itse. Ei hierrä minulla ja liikkuessa on tarkoituskin tulla kuuma, tekniset vaatteet eivät sitä voi estää.
Mä käytän teknisiä vaatteita nimenomaan talvella, jotta ei tule kylmä. Tekniset vaatteet siirtävät kosteutta pois iholta, puuvilla taas imee kosteutta. Mulla on just se ongelma, että hikisessä vaatteessa tulee kylmä. Kesällä ei sitten niin materiaalilla väliä.
Koneessa ei ole 60 asteen pikaohjelmaa, vain 40 asteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua pestä paitaa joka lenkin jälkeen?
Veden ja sähkön tuhlausta pestä yhtä paitaa päivittäin -eri
Useampi paita ja pesu sitten, kun muutenkin on koneellisen aika.
Haiseva vaate liotetaan etikkavedessä, pestään 60 asteessa tai kuumemmassa, ja huuhteluainelokeroon lisätään etikkaa. Kuivatus ilmavasti. Jos vielä haisee, poltetaan tulella.
Muutama halpa puuvillapaita, luulisi lenkkien ja pyykin onnistuvan.
Myös eri
Paita PITÄÄ pestä joka kerran jälkeen, tottakai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merinovillainen paita ei haise.
Minulla yksi merinovillatee, mutta minusta se tuntuu kuumalta juoksemiseen, vaikka ohut.
ap
Onko paita tumma, jolloin kerää auringon säteilyä. Mikä on muuten perimmäinen syy, mikset halua pestä urheiluvaatteitasi joka treenikerran jälkeen? Vaikea ymmärtää.
Pesetkö itse yhden vaatteen kerrallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bakteerit ovat levinneet kaikkialle paitaan. Olet luultavasti jättänyt myttyyn. Heitä pois ja unohda tekniset paidat. Puuvillaa ja merinoa tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merinovillainen paita ei haise.
Minulla yksi merinovillatee, mutta minusta se tuntuu kuumalta juoksemiseen, vaikka ohut.
ap
Onko paita tumma, jolloin kerää auringon säteilyä. Mikä on muuten perimmäinen syy, mikset halua pestä urheiluvaatteitasi joka treenikerran jälkeen? Vaikea ymmärtää.
Pesetkö itse yhden vaatteen kerrallaan?
Miksi esität tyhmää? Huonoa trollausta.
Desinfioi se paita esim. Miedolla klooriliuoksella.
Merinovillaset t-paidat varustelekasta. Ei haise niinku muovipaidat yhen lenkin/hikoilun jälkeen. Hyvin voi pitää vaikka viikon samaa eikä paita silti haise kuolemalle.
Vierailija kirjoitti:
Paita PITÄÄ pestä joka kerran jälkeen, tottakai
Puuvillapaidalle riittää mulla tuuletus ja pesu sitten joskus monen käytön jälkeen. Tekninen haisee aivan järkyttävälle, jos ei pese samantien. Siispä käytän puuvillaa.
Vierailija kirjoitti:
Merinovillaset t-paidat varustelekasta. Ei haise niinku muovipaidat yhen lenkin/hikoilun jälkeen. Hyvin voi pitää vaikka viikon samaa eikä paita silti haise kuolemalle.
Kuinka moni edes laittaisi muovipaidan päälleen? Mutta tekninen paita, se onkin sitten hieno juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vaelluspaitanakin kuuma. En kyllä lenkille laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista on ettei tähän ongelmaan ole ratkaisua
On. Mulla on yli 10 vuotta vanhoja teknisiä paitoja. Salaisuus on siinä, että pesen ne 60 asteessa ja käytän huuhteluaineena etikkaa.
Oma salaisuus on vaihtaa päivittäin ja pestä parin päivän sisään. Vanhin paita ollut käytössä viitisen vuotta, eikä ole minkäänlaista hajua, vaikka pesen 30 asteen pikaohjelmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua pestä paitaa joka lenkin jälkeen?
Veden ja sähkön tuhlausta pestä yhtä paitaa päivittäin -eri
Useampi paita ja pesu sitten, kun muutenkin on koneellisen aika.
Haiseva vaate liotetaan etikkavedessä, pestään 60 asteessa tai kuumemmassa, ja huuhteluainelokeroon lisätään etikkaa. Kuivatus ilmavasti. Jos vielä haisee, poltetaan tulella.
Muutama halpa puuvillapaita, luulisi lenkkien ja pyykin onnistuvan.
Myös eri
Ei oikei huvita kasaa haisevia treenikamoja säilöä missään kun nykyisessäkin riesaa riittämiin. Sinkulla ei pyöri pesukone kun maksimissaan kerta viikkoon, useammin kerran pariin viikkoon, joten pitäisi hommata aika kasa treenivaatteita. Lenkillä kun tulee käutyä kuitenkin 4-5krt viikossa.