Kenelläkään muulla jäänyt peukalo auton oven väliin?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Stewart Copelandilla kappaleessa On Any Other Day
Onko tää se biisi, missä se kellottaa rapun rakentamista?
Jos mulla olisi auto niin noin kävisi varmaan viikottain, unettomuus kun vaivaa.
Olen onnistunut saamaan sormen autonoven väliin itse sitä sulkiessani. Kynsi mustui ja irtosi. Telon itseäni muutenkin jatkuvasti ja kompastelen vaikka omiin jalkoihini. Viimeksi kompastuin pölynimuriin kesken siivouksen. Ihan selvinpäin siis. Kiva saada silmä mustaksi, kun kompastuessaan osuu naama johonkin huonekalun kulmaan.
Ootko ottanut kipulääkkeitä. Tarviiko se kuvauttaa myöhemmin tai nyt. Onko naapurista tai sukulaisesta apua kyydeissä. Miten pahasti jäi.
Olen joo, lähti nahkat ja kaikki, luut ja jänteet paistoivat sieltä. Parani kuitenkin nopeasti itsellään paljon paremmin, kuin pieni palovamma, mikä kohdistui vain ihon pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta kerran jäi kulli saunan lauteen rakoon kiinni
Ja ilmeisesti on siellä edelleen. Veikkaan kuitenkin että pallit, koska eihän kukaan mahallaan sauno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stewart Copelandilla kappaleessa On Any Other Day
Onko tää se biisi, missä se kellottaa rapun rakentamista?
Pätkä sanoituksesta: (kertoo muuten vain pileen meneestä päivästä)
My wife has burned the scrambled eggs
The dog just bit my leg
My teenage daughter ran away
My fine young son has turned out gay
Cut off my fingers in the
Door of my car
How could I do it?
Vierailija kirjoitti:
Minulta jäi pää takaluukun väliin. Verta tuli.
Minulla takaluukku pysähtyy automaattiseti, jos on jotain välissä
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi auto niin noin kävisi varmaan viikottain, unettomuus kun vaivaa.
Mulla jäi pari kertaa tukka auton oven väliin. Pitkät hiukset hajallaan ja kun oven sulkee, ilma pakenee ovenraosta ja imaisee kutrit mukaansa. Olin silloin blondi.
Mun jäi peukalo roskalavan ja valurautaisen ompelukoneen väliin. Heitin konetta lavalle ja kaari jäi vähän lyhyeksi, peukku murtui pitkittäin ja iho meni rikki luun päältä. Olin siivoamassa taloani muuttoa varten. Vähän myöhemmin sahasin vasemman käden peukalonkynnen halki kun oli huonot työkalut ja tein lattiaa valmiiksi. Sahasin laminaattia pitkittäin ja saha pomppasi kapeasta soirosta peukaloon.
No, sujui se sitten ilman peukaloitakin. Jopa paremmin kuin jo aiemmin pois muuttaneelta mieheltäni, joka oli jättänyt nuo hommat tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan autoa ole, mutta onneksi oli Volvo, jonka oven väliin jätin. Ettei ollut Tesla.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Olen onnistunut saamaan sormen autonoven väliin itse sitä sulkiessani. Kynsi mustui ja irtosi. Telon itseäni muutenkin jatkuvasti ja kompastelen vaikka omiin jalkoihini. Viimeksi kompastuin pölynimuriin kesken siivouksen. Ihan selvinpäin siis. Kiva saada silmä mustaksi, kun kompastuessaan osuu naama johonkin huonekalun kulmaan.
Joku muukin tumpelo on. Moni ei kuitenkaan ole juuttunut kaivon renkaaseen. Ei sellaiseen isoon kuitenkaan.😐
- ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko ottanut kipulääkkeitä. Tarviiko se kuvauttaa myöhemmin tai nyt. Onko naapurista tai sukulaisesta apua kyydeissä. Miten pahasti jäi.
Otin kipulääkkeen. Viimeksi kun jäi muutama vuosi sitten niin tein kuumalla neulalla siihen reiän. Koko kynsi lähti myöhemmin pois. Mulla tuntuu olevan tapana tää homma.
- ap
Minulta jäi pikkusormi 35 vuotta sitten ja edelleen on mutka siinä kohdassa.