Miksi naiset flirttailevat minulle?
Tässä on nyt kevään aikana n. kymmenen eri naista flirttaillut minulle ja "tyrkyttäneet itseään". Kahdessa tapauksessa tein ihan suoran aloitteen kun flirttiä oli jatkunut pidempään ja nämä naiset kylmenivät täysin tämän jälkeen. Eli minkä takia naiset flirttailevat ja antavat ymmärtää asioita, jos eivät ole oikeasti kiinnostuneet? Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan ja tekis mieli kehoittaa naisia painumaan helvettiin jos lähestyvät.
Olen hyväkroppainen, naama miehekäs ja älyäkin löytyy. Eli minkä takia naiset eivät ole kiinnostuneita mutta tulevat flirttailemaan kuitenkin?
Kommentit (50)
Ette ilmeisesti ole hirveän älykkäitä kumpikaan.
Newsflash: naiset eivät halua panna kaikkien äijien kanssa, joille vähän räpyttelevät silmiään.
Minäkin lievästi kirjolla olevana introverttimiehenä tajuan tämän.
Älyäkin löytyy? Et silti ymmärtänyt antaa naisten olla.
UGH! Jos nainen puhuu minulle miksi ei snus snus?
Ja millähän tavalla he ovat "flirttailleet"? Kuvittelet omiasi, kuten naisten reaktiot kertovat.
Toi on kyllä inhottavaa tunteilla leikkimistä. Pelkurit tekee noin.
Jos joku flirttailee, ei se tarkoita, että mennään heti sen jälkeen suoraan asiaan. Flirttailu ei ole kosiokutsu. Flirttailu on vain tuulenvire moukarin iskuun verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ja millähän tavalla he ovat "flirttailleet"? Kuvittelet omiasi, kuten naisten reaktiot kertovat.
Äskenkin vastaan kävellessä yksi vilkaisi syrjäsilmällä silmiini. Huomasin heti.
Ap
Pelkkä silmiinkatsominen ei ole flirttiä.
Voi olla että testaavat omaa viehätysvoimaansa ilman muuta tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äskenkin vastaan kävellessä yksi vilkaisi syrjäsilmällä silmiini. Huomasin heti.
Ap
??? Oletko neitsyt?
Oikea ap (aiempi oli feikki): koskettelu, katseet ja seuraan hakeutuminen ja jatkuva juttelemaan tuleminen ovat mielestäni flirttiä, ja sellaisesta on tässä ollut kyse. Ja suora aloite jonka olen tehnyt: puhelinnumeron pyytäminen, kahville pyytäminen tms.
Voi luoja. Ei enää uskalla katsoa ketään tai jutella. Heti kuvitellaan olemattomia. Parempi tuijottaa puhelinta.
Ovat varattuja. Kokeilevat markkina-arvoaan heti kun miehen silmä välttää. Pelinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Oikea ap (aiempi oli feikki): koskettelu, katseet ja seuraan hakeutuminen ja jatkuva juttelemaan tuleminen ovat mielestäni flirttiä, ja sellaisesta on tässä ollut kyse. Ja suora aloite jonka olen tehnyt: puhelinnumeron pyytäminen, kahville pyytäminen tms.
Jees. Uskoo ken tahtoo. Onko nuo ollut vihannestiskillä vai irtokarkki laarien vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Ovat varattuja. Kokeilevat markkina-arvoaan heti kun miehen silmä välttää. Pelinaisia.
Kyllä. Katselevat miehiä löytyiskö parempi kuin nykyinen. Voi miesparkaa siinä suhteessa. Naiset on sikoja!
Olen huomannut, että jos Suomessa olet hymyileväinen nainen (hymyilet puhuessasi), niin tämä tulkitaan flirttailuksi, vaikka sitä se ei ole. 😅 Käyttäydyn dialogissa samalla lailla olkoon vastapuolena mies tai nainen.
Siis naiset ovat olleet sinulle ystävällisiä ja olet yrittänyt siittää heidät?
Jos et kykene platoniseen vuorovaikutukseen naisten kanssa niin pliis, älä puhu naisille. Tee heti alusta asti selväksi, että sinulle jokainen nainen on vain pillu, ja jos nainen osoittaa sinulle ystävällisyyttä, odotat myös pillua.
Tai sitten ihan vaan pysy erossa meistä. Kiitos.
Flirttailu on vain hauskaa ajanvietettä. Ei sitä pidä pitää minään kosiokutsuna. Suomalaiset ovat tässä ihan liian vakavia.
Ihmettelen samaa, vaikka en olekaan hyväkroppainen. Ihan ok kuitenkin. Kysyessä ulos naisilta ei löydykään aikaa tai keksivät jonkun muun tekosyyn.
-eri