Miksi naiset flirttailevat minulle?
Tässä on nyt kevään aikana n. kymmenen eri naista flirttaillut minulle ja "tyrkyttäneet itseään". Kahdessa tapauksessa tein ihan suoran aloitteen kun flirttiä oli jatkunut pidempään ja nämä naiset kylmenivät täysin tämän jälkeen. Eli minkä takia naiset flirttailevat ja antavat ymmärtää asioita, jos eivät ole oikeasti kiinnostuneet? Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan ja tekis mieli kehoittaa naisia painumaan helvettiin jos lähestyvät.
Olen hyväkroppainen, naama miehekäs ja älyäkin löytyy. Eli minkä takia naiset eivät ole kiinnostuneita mutta tulevat flirttailemaan kuitenkin?
Kommentit (50)
Heidän tekee mieli sinua. Sitten ilmeisesti teet jotain, mistä he eivät pidäkään, jolloin he tajuavat, ettet olekaan sellainen, jota he haluavat. En tiedä, mikä sinussa tarkkaan ottaen ei miellytä heitä, koska en ollut näkemässä tilannetta enkä näe juuri noiden tiettyjen naisten pään sisään.
Vai on aloittaja älykäs??
Mikset sitten ymmärrä että kaikki ystävällisyys, huumori tai puhe (,jota kutsut flirtiksi) ei ole tarkoituskaan johtaa sinun kanssasi seurusteluun?
Flirttailu on kutsu flirttiin, joka saattaa ehkä johtaa johonkin. Jos siihen väliin töksäyttää että anna numero tai lähetääs panee niin tunnelma lässähtää kyllä hyvin äkkiä.
Juttelu, hymyily ja tervehtiminen ei ole flirttiä.
Olet selvästi autistinen tai jollain tavalla jäänyt jälkehen sosiaaliselta älykkyydeltä, se että joku vilkuilee sinua, hymyilee tai juttelee normaaleja asioita ei tarkoita että he ovat susta kiinnostuneita tai flirttailevat. Sun kaltaiset harhaiset miehet ovat naisille nimenomaan vaarallisia koska oletat kaikkea ihmeellistä etkä suostu uskomaan ettei sillä mitään tarkoitettu. Sitten vihastut kun asia ei ollutkaan kuten luulit. Olisiko omassa päässä ongelmia sulla, miten olisi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat varattuja. Kokeilevat markkina-arvoaan heti kun miehen silmä välttää. Pelinaisia.
Kyllä. Katselevat miehiä löytyiskö parempi kuin nykyinen. Voi miesparkaa siinä suhteessa. Naiset on sikoja!
Yks tämmöinen naissika vei mun miehen. Ihanaa.
No minä olen aloittanut flirtin nimenomaan silloin kun mies on viehättävä, muttei kiinnosta tarpeeksi jotta soisin sen jatkuvan siitä mihinkään. Jos olen ollut kiinnostunut, olen vain sanonut asiasta suoraan ilman flirttiä.
Juttelen asiakaspalvelussa pankissa miehille puhelimessa, minua on pyydetty treffeille, samoin työkavereita.
Puhelimessa.
En ole koskaan tavannut heitä.
Jännittävää - tai hyvin, hyvin outoa. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vai on aloittaja älykäs??
Mikset sitten ymmärrä että kaikki ystävällisyys, huumori tai puhe (,jota kutsut flirtiksi) ei ole tarkoituskaan johtaa sinun kanssasi seurusteluun?
Olisikohan koko aloitus kuitenkin provo? Jos ei, ap on melkoisen pihalla.
Sama. Työpaikalle tuli sääntö että kaikkia on tervehdittävä ja kun sitä yritti noudattaa niin ihmiset alkoi kuvitella että heille flirttailaan.