Miksi naiset flirttailevat minulle?
Tässä on nyt kevään aikana n. kymmenen eri naista flirttaillut minulle ja "tyrkyttäneet itseään". Kahdessa tapauksessa tein ihan suoran aloitteen kun flirttiä oli jatkunut pidempään ja nämä naiset kylmenivät täysin tämän jälkeen. Eli minkä takia naiset flirttailevat ja antavat ymmärtää asioita, jos eivät ole oikeasti kiinnostuneet? Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan ja tekis mieli kehoittaa naisia painumaan helvettiin jos lähestyvät.
Olen hyväkroppainen, naama miehekäs ja älyäkin löytyy. Eli minkä takia naiset eivät ole kiinnostuneita mutta tulevat flirttailemaan kuitenkin?
Kommentit (50)
Jos mies hymyilee naiselle on mies pettäjäsika ja luulee itsestään liikoja.
Jos nainen hymyilee miehelle on mies pettäjäsika jos huomaa sen ja luulee ainakin itsestään liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Ovat varattuja. Kokeilevat markkina-arvoaan heti kun miehen silmä välttää. Pelinaisia.
Varattuina tai vapaina tykkäävät flirttailla miesten kanssa ilman vakavampia tarkoituksia. Olen ihmetellyt miksi jotkut kanssasisareni harrastavat tuollaista ja tullut siihen tulokseen että testaavat viehätysvoimaansa, vaikka tietävät olevansa miesten suosiossa ainakin ulkonäöllisesti. Monenlaiset miehet kiinnostavat heitä tai se huomio mitä saavat miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Siis naiset ovat olleet sinulle ystävällisiä ja olet yrittänyt siittää heidät?
Jos et kykene platoniseen vuorovaikutukseen naisten kanssa niin pliis, älä puhu naisille. Tee heti alusta asti selväksi, että sinulle jokainen nainen on vain pillu, ja jos nainen osoittaa sinulle ystävällisyyttä, odotat myös pillua.
Tai sitten ihan vaan pysy erossa meistä. Kiitos.
Olet idiootti. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat varattuja. Kokeilevat markkina-arvoaan heti kun miehen silmä välttää. Pelinaisia.
Varattuina tai vapaina tykkäävät flirttailla miesten kanssa ilman vakavampia tarkoituksia. Olen ihmetellyt miksi jotkut kanssasisareni harrastavat tuollaista ja tullut siihen tulokseen että testaavat viehätysvoimaansa, vaikka tietävät olevansa miesten suosiossa ainakin ulkonäöllisesti. Monenlaiset miehet kiinnostavat heitä tai se huomio mitä saavat miehiltä.
Lisään vielä ooh katso näitä, jos vain jostain lehdestä löytyy hyvännäköisten miesten kuvia. Kysytään miksi sinua ei kiinnosta nämä? No en vaan ymmärrä miksi niitä pitäisi tuijotella. Olen tullut tässä asiassa siihen päätelmään, että hyvännäköisillä miehillä ja naisilla on tapana harrastaa silmäpeliä vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa yleensä ilman mitään vakavampaa tarkoitusta kun he kuvittelevat minkälaista tuon kanssa olisi harrastaa seksiä ja nauttivat kun näkevät miesten kuolaavan peräänsä eli katselevan heitä.
Eli ollaan sukupuolesta riippumatta onnellisia me, jotka emme ole hyvännäköisiä, sillä kukaan ei koskaan ole flirttaile kanssamme pelkän ulkonäkömme takia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa, vaikka en olekaan hyväkroppainen. Ihan ok kuitenkin. Kysyessä ulos naisilta ei löydykään aikaa tai keksivät jonkun muun tekosyyn.
-eri
Kepeä, harmiton flirttailu on mukavaa. Miksi pitäisi suu mutrulla kulmiaan kurtistella? Miehet ikävä kyllä luulevat pienenkin katseen/hymyn olevan jotain syvällistä kiinnostusta.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että jos Suomessa olet hymyileväinen nainen (hymyilet puhuessasi), niin tämä tulkitaan flirttailuksi, vaikka sitä se ei ole. 😅 Käyttäydyn dialogissa samalla lailla olkoon vastapuolena mies tai nainen.
Näin on. Miehille ei voi olla normaalin ystävällinen ja lämmin, sillä heillä alkaa aina seisomaan. Iästä viis.
Normaalilla ystävällisyydellä on tietyt asialliset rajansa verrattuna siihen mikä on katsottavissa flirttailuksi eli hymyilyt puhuessa ja niin kutsutut lämmöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa, vaikka en olekaan hyväkroppainen. Ihan ok kuitenkin. Kysyessä ulos naisilta ei löydykään aikaa tai keksivät jonkun muun tekosyyn.
-eri
Kepeä, harmiton flirttailu on mukavaa. Miksi pitäisi suu mutrulla kulmiaan kurtistella? Miehet ikävä kyllä luulevat pienenkin katseen/hymyn olevan jotain syvällistä kiinnostusta.
N27
Se nyt ei sovellu joka paikkaan ja tilanteeseen ja se voi olla loukkaavaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millähän tavalla he ovat "flirttailleet"? Kuvittelet omiasi, kuten naisten reaktiot kertovat.
Äskenkin vastaan kävellessä yksi vilkaisi syrjäsilmällä silmiini. Huomasin heti.
Ap
Nainen vilkaisi sinua syrjäsilmällä? Ja mielestäsi siis se oli flirttiä? Oi voi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Kun ei sinulla näytä olevan kuin kaksi ääripäätä joko flirttailet kepeästi ja harmittomasti mistä pidät tai sitten olisit suu mutrulla ja kulmiasi kurtistelisit mistä et pidä. Oletko koskaan ajatellut että voisit olla ihan normaalisti.
Kanssasisar eli myös nainen
Vierailija kirjoitti:
Ette ilmeisesti ole hirveän älykkäitä kumpikaan.
Newsflash: naiset eivät halua panna kaikkien äijien kanssa, joille vähän räpyttelevät silmiään.
Minäkin lievästi kirjolla olevana introverttimiehenä tajuan tämän.
Jos - vähän - räpyttelee silmiään se ei olekaan flirttiä josta tässä ketjussa puhutaan. Paino sanalla -vähän- voi olla esim. kohtelias hyväntahtoinen katsahdus ohikulkiessa ja on normaalia ympäristön ja liikenteen huomiointia.
Vilkaisen pikaisesti jos on kuvottava mies ja ihmettelen mikä tuokin on? Ei se ole flirttiä.
Mulla käy aina kova flaksi. Kaikenikäiset naiset tulevat tekemään tikusta asiaa. Naapuri jopa tuli ovelle suklaiden kanssa. Näytän kuulemma george clooneyltä. työkaverit onneksi käyty jo läpi, jään piakkoin eläkkeelle.
-Otan kaiken minkä saan
Flirttailuhan nimenomaan ei ole mitään aloitteentekoa, vaan tarkoituksena on saada toiselle hyvä fiilis. Se on eräänlaista kehuskelua ja imartelua, jonka myötä vastapuoli voi kokea itsensä vetovoimaiseksi, vaikkei olisikaan.
Törkeää itsensä tuputtamista. Erityisesti somessa, tik tok
Luulet kaikkea olemista, sanomista ja mitä tahansa flirttailuksi. Lopeta läähätys.
Mä yleensä olen kaikille hymyilevä ja iloinen,mutta en ole juurikaan kenestäkään kiinnostunut.Eli älkää miehet käsittäkö kaikkea flirtiksi.Olen niin pettynyt miehiin,en halua enää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä olen kaikille hymyilevä ja iloinen,mutta en ole juurikaan kenestäkään kiinnostunut.Eli älkää miehet käsittäkö kaikkea flirtiksi.Olen niin pettynyt miehiin,en halua enää ketään.
Ai sen vuoksi kun et ole samanlaista miestä löytänyt ?
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä silmiinkatsominen ei ole flirttiä.
Ei niin, se on kutsu lähestymiseen. Flirtti on kevyempi juttu kuin silmiin katsominen puhumatta.
Näin on. Miehille ei voi olla normaalin ystävällinen ja lämmin, sillä heillä alkaa aina seisomaan. Iästä viis.