Voiko työhakemukseen laittaa ihan vaikka ulkoilukuvan itsestään? Ettei tartte naamakuvaa
kun en tiedä millaista kuvaa vaaditaan, oli vain että lisää kuva
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä laitetaan kasvokuva. Ellei sopivaa kuvaa löydy valmiiksi niin mm. Valokuvausliikkeissä on muutamalla kympillä henkilökuva/ cv-kuva paketteja, jolloin saa ammattimaisen kuvan työhakemuksiin ja ansioluetteloon.
En ole ikinä laittanut ansioluettelooni tai työhakemukseen kuvaani - eikä kukaan ole sitä kysellyt (ehkä sen takia, että CV:ssäni on muutenkin 10 sivua).
Hah eräopas. Sarjsssa top 10, työpaikoista, missä et ikinä kuvittele olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon aito oma kasvokuva pitää olla.
Kaikki eivät hae asiakaspalvelutehtäviin.
Kertoo yleensä siitä, että työnantaja on rasisti tai pervo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kuvattomat hakemukset putoaa automaattisesti pois prosessista joten hyvään ja edustavaan kuvaan kannattaa panostaa.
Miksi? Miten se naamataulu vaikuttaa osaamiseen?
Jotkut kuvittelevat, että edustava naamataulu kompensoi osaamisen puutetta. Jos itselleni tulisi työhakemus, jossa olisi hakijan kuva, se herättäisi heti ihmetyksen.
Mikäli hakemukseen vaaditaan kuva, niin kirjoitan vaintekstin: "en laita kuvaa, en ole hakemassa missikisoihin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kuvattomat hakemukset putoaa automaattisesti pois prosessista joten hyvään ja edustavaan kuvaan kannattaa panostaa.
Kyllä asiakaspalvelussa naamataululla on suuri merkitys,ei siihen mitään plösöä keski-ikäistä av mammaa voi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Kyllä asiakaspalvelussa naamataululla on suuri merkitys,ei siihen mitään plösöä keski-ikäistä av mammaa voi ottaa.
Kyllä minä arvostan ammattitaitoa enemmän kun ulkonäköä. Liian usein aspahommiin otetaan nykyään mistään tietämättömiä nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikutakaan, se on vaan rekrykonsulttien keksimä juttu.
En ole ikinä laittanut kuvaa työhakemukseen ja silti töitä ollut koko ajan lohta 30 vuotta eri työpaikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo vaikka enemmän asiakkaita jos on kyse myyntityöstä.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan pimppakuvan.
Miksipä ei, jos ei ole velhonhiha.
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kuvan maapallosta, ja suunnilleen suomen kohdalle nuolen että olen tuossa.
Halusit varmistaa, ettet saa paikkaa.
Voit laittaa ulkoilukuvan jos ulkoilu jotenkin liittyy haettavaan työhön. Muuten normaali kasvokuva, mallia passi. Tai sitten jätät kuvan pois. Itse olen hakenut töitä, jossa on vaadittu kasvokuva hyvillä valoilla (passikuva), koska tällä samalla kuvalla tehdään kulkuluvat työmaille ja muualle. En siis usko, että niitä kiinnostaa millaiset hiukset mulla on ja löytyykö silmälaseja, kyseessä vaan iso talo ja tarve jouduttaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
En laita kuvia työhakemuksiin
Kannattaa laittaa. Helposti ne kuvattomat jäävät huomioimatta. Kuvan tulee olla tuore, ei mikään kymmenen vuoden takainen.
Kuva kilpa-uimahousuissa.