Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi johtua vartalon (ihon) kutina, rv36? Vai liittyykö...

Vierailija
22.03.2007 |

...raskauteen yleensäkään mitenkään?

Niin, siis ihoa kutittaa kokoajan ja tuntuu, ettei raapiminen auta mitään. Ihan punaiseksi olen jo raapinut/nyhjännyt vatsan sekä käsivarret ja lisäksi reisiä kutittaa. Välillä tuntuu vähän helpottavan mutta äskenkin kun olin makuullani sohvalla, tuntui, että on pakko raapia ihan kauheasti vatsaa...

Voihan olla ettei liity raskauteen mutta rv36 siis olen. Todella tylsää...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, synnärille lähden nyt sitten tarkistuttamaan tilanteeni. Neuvolasta en saanut ketään kiinni, joten soitin suoraan synnärille ja kerroin tilanteen. Siellä olivat selkeästi sitä mieltä, että kokeet täytyy ottaa ja ainakin iltaan saakka joudun olemaan siellä jotta saadaan alkuselvyys asiaan. Osaan kokeista (ainakin alat) saadaan tulos jo tänään. Harmi kun en heti aamusta päässyt sinne kun en saanut esikoiselle hoitajaa. Nyt äitini on matkalla tänne ja lähden heti kun hän täällä.

Kiitos teille asiallisista neuvoista ja kirjoituksista, pitäkää peukkua, että tämä ei olisi hepatoosia. Vaikea tosin kuvitella mitä muuta olisi kun edelleen kutittaa. Yöllä kutitti jalkapohjiakin ja kämmeniä ihan vähän, mutta esim. mahaa on kutittanut kokoajan.

Terkuin ap

Vierailija
22/22 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näkyy, pääsin kuin pääsinkin kotiin. Hepatoosia se ei ole! Luojalle kiitos. Mutta synnärin ylilääkäri oli hyvillään että kävin koska tosiaan näillä viikoilla on ehdottoman tärkeää tarkastaa kaikki jutut varman päälle.

Ataraxia sain kutinaan, joka vaikuttaa nyt joltain stressiperäiseltä reaktiolta tai sitten se " on vaan jotain" . Tuntuu lääke auttavan eikä kokoaikaa kutise, joten elossa tästäkin selvitään.

Kiitos kaikille teille myötäelämisestä, minä siirryn sohvalle lepäilemään ja nauttimaan talon hiljaisuudesta.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla