En pääse yli siitä että mieheni etsi deittiseuraa netissä.
Pitäiskö vaan laittaa eropaperit menemään? Miten voisi jatkaa liittoa jos luottamus on mennyt.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jos miestäsi liehittelee toinen nainen ja miehesi selvästi lämpenee tästä, niin onko tämä nainen syyllinen tilanteeseen?
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta kysynpä tätä minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin valkeni sama asia aikoinaan. Mies etsi seuraa ja seksiä...
Kirjauduin sivustoille ja aloin jutella. Sovittiin tapaaminen. Olisitte nähneet Herran ilmeen kun tulin paikalle. Kehtasin naljailla, jotta "sinä vaan teet treffit vieraiden miesten kanssa"... Ilmoitin, että minä tiesin koko ajan kenen kanssa juttelen, hänhän jäi kiinni asiasta jo muutamaa viikkoa ennemmin ja olen seurannut viestittelyä me ihan siitä toisesta sohvan reunasta koko ajan... Veti miehen hiljaiseksi.
Sitten alkoi tulla minun pihtaamista yms. esiin. Kysyin että mitä pihtaamista, sinähän olet saanut aina kun olet halunnut. Taas tuli hiljaisuus.
Aikaa kului jonkin verran ja seurasin tilannetta. Sutinat jatkui ja yksi kaunis päivä vuokrasin asunnon, kaluston sen ja ilmoitin että nyt minä lähden... Hän ihmetteli että miksi...
Siis niin huvittavia pellejä😂Kulahtaneita systeemejä nämä liitot🤭
Vierailija kirjoitti:
Jos miestäsi liehittelee toinen nainen ja miehesi selvästi lämpenee tästä, niin onko tämä nainen syyllinen tilanteeseen?
Tietenkin se mies. Pettäjä on aina se joka tekee tietoisen päätöksen pettää. Aivan sama kuin se, että joku pyytäisi sinua pitämään rahapussiaan sillä välin kun sitoo kengännauhat ja sinä varastat vaivihkaa pari seteliä hänen lompakostaan. Tilaisuus voi tehdä varkaan, mutta varas on silti varas.
Minä jätin miehen, koska luottamus ei koskaan palannut. Ei hän varmaan ollut ketään edes tavannut, mutta tykkäsi siellä lirkutella naisille. Yritti laittaa minun syykseni vielä, kun kerran jouduin olemaan työn takia poissa kotoa, niin jotenkinhan hänen pitää saada aikansa kulumaan.
No mun eksä oli sopinu treffit jonku random baarimuijan kanssa, joille ei kuitenkaan mennyt. Vuoden sisään erottiin, tuosta hetkestä eteenpäin odotin vaan sopivaa hetkeä jolloin sanoa adjöö.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin valkeni sama asia aikoinaan. Mies etsi seuraa ja seksiä...
Kirjauduin sivustoille ja aloin jutella. Sovittiin tapaaminen. Olisitte nähneet Herran ilmeen kun tulin paikalle. Kehtasin naljailla, jotta "sinä vaan teet treffit vieraiden miesten kanssa"... Ilmoitin, että minä tiesin koko ajan kenen kanssa juttelen, hänhän jäi kiinni asiasta jo muutamaa viikkoa ennemmin ja olen seurannut viestittelyä me ihan siitä toisesta sohvan reunasta koko ajan... Veti miehen hiljaiseksi.
Sitten alkoi tulla minun pihtaamista yms. esiin. Kysyin että mitä pihtaamista, sinähän olet saanut aina kun olet halunnut. Taas tuli hiljaisuus.
Aikaa kului jonkin verran ja seurasin tilannetta. Sutinat jatkui ja yksi kaunis päivä vuokrasin asunnon, kaluston sen ja ilmoitin että nyt minä lähden... Hän ihmetteli että miksi...
Miehesi siis ex on perseestä, mutta niin olet sinäkin. Miksi ei voi vaan jämäkästi sanoa, miten asiat on, olet kyllä alentunut ihan hänen tasolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo asia tuli ilmi ?
Mitä väliä?
Eli olit tinderissä ja tuli Match. Oliko ilmoitus kuvalla, vai ehdittekö treffeille?
Miten te käytännössä olette hoitaneet eroasian?
Olen shokissa enkä osaa toimia.
Parisuhteessa voi tosiaan käydä niin kuin ap:lle nyt kävi ja näyttää käyneen joillekin muillekin tässä ketjussa. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Huvittavia räähkiä🤭